No kummiski kaikki ehdotukset otan vastaa ja toteutan mitkä pystyn.
Sitte tästä tuloo iso mappi.

EI TARVI KÄYTTÄÄ CAPS LOKKIA NIMITTÄIN TÄMÄN LUKEMINEN ON ÄRSYTTÄVÄÄ!11!141 kirjoitti:TEE SE SITTEN IHAN HELVETIN HYVIN
OPETTELE KIRJOITTAMAAN IHAN HELVETIN HYVIN!1!11!!1!11141 kirjoitti:TEE SE SITTEN IHAN HELVETIN HYVIN
Ei perkule tähänki tehtii paskamyrsky.Pelaaja80 kirjoitti:OPETTELE KIRJOITTAMAAN IHAN HELVETIN HYVIN!1!11!!1!11141 kirjoitti:TEE SE SITTEN IHAN HELVETIN HYVIN![]()
![]()
Minä tarkoitan että teet sen todella kunnollavilje Liä kirjoitti:Ei perkule tähänki tehtii paskamyrsky.Pelaaja80 kirjoitti:OPETTELE KIRJOITTAMAAN IHAN HELVETIN HYVIN!1!11!!1!11141 kirjoitti:TEE SE SITTEN IHAN HELVETIN HYVIN![]()
![]()
Kuivurin sitä kippaus juttuu ei saa, mut voin laittaa myynti riggeri sinne. Ja puun myynti triggeri tuloo kans jos joku uppaa sen mulle.farmingjallu kirjoitti:tee sitten toooosi iso mettä johon tulee kuivaaja ja kiemurteleva hiekkä tie sinne joka on huonokuntone.Ja sinne joku kone talli ei mitään katosta.
No miks ei saa?vilje Liä kirjoitti:Kuivurin sitä kippaus juttuu ei saa, mut voin laittaa myynti riggeri sinne. Ja puun myynti triggeri tuloo kans jos joku uppaa sen mulle.farmingjallu kirjoitti:tee sitten toooosi iso mettä johon tulee kuivaaja ja kiemurteleva hiekkä tie sinne joka on huonokuntone.Ja sinne joku kone talli ei mitään katosta.
![]()
E. Upatkaa se puun myynti tai laittakaa joku video linkki mistö opin saamaa sen.