Farming Simulator 15
-
- Kielet: enklanti suomee en osaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Viesti:
Re: Farming Simulator 15
Mikähän on vikana ku aina valittaa tätä samaa ku yrittää mennä multiplayer servulle: No connection could established server. ? 

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mulla taitaa lagia kun kaadan puun niin se pyörii ympäriinsä ja pysähtyy johonki esteeseen 

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tarkennetaanpa vähän tätä. Akaisemmassa testissä myin kolme koivunoksaa ensin lampeen. Sitten latasin pelin, vein ne junan vieressä olevaan merkattuun laatikkoon ja lähetin junan matkaan. Molemmilla kerroilla tuli sama määrä rahaa tilille.Ilta kirjoitti: Juu. Lisätään vielä, että jos käyttää myyntipistettä, juna pitää välillä lähettää matkaan. Muuten ei saa samaa rahamäärää kuin lampeen heittämisestä.
Nyt sitten eilen sain kuulla, että tukkeja voi myydä myös nostamalla ne junan tukkivaunuun. Testin tulokset yhdellä pitkälla satunnaisesti sahan vierestä kaadetulla karsitulla rungolla (vaikeustaso Hard):
1) lampi: 6 261 €
2) merkattu laatikko junan vieressä + juna matkaan: 8 290 €
3) nostettuna junan tukkivaunuun + juna matkaan: 12 672 €.
Hakettamista en ole testannut ollenkaan, mutta kuulemma hakkeesta maksetaan lämpövoimalassa reilu puolet siitä mitä saman rungon lampeen viskaamalla.
Ihan kiva että voi tehdä valintoja, mutta näitä asioita kerrota pelissä ja miksei metsätöistä ole pelissä mitään tutoriaalia?
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Noniii taas täällä käymässä, mutta sanokaapas että onko tämä FS15 hyvä että kannattaako ees miettiä ostoa? Ei tässä oo oikee ollu innostusta enää tuoho FS13 nii oisko tää FS15 semmonen että siihe vois saaha viel kipinän että viittis pelata? 

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
- Vikii
- Multiplayer tunnuksesi?: Vikii
No on tää ainakin pelattavampi kun 13. Suosittelen jos mehtä talous kiinostaa ja jos osaa modeja tehä niin se on parempi kun hyvä. Eikä tässä ainakaan mulla oo tullu ees yhtään peliä haittaavaa bugia. Suosittelen 

Ford miäs henkeen ja vereen!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Juu pittää suunnitella jos ostais. Onko muute tähä peliin demoa en nimittäin itse löytäny?Vikii kirjoitti:No on tää ainakin pelattavampi kun 13. Suosittelen jos mehtä talous kiinostaa ja jos osaa modeja tehä niin se on parempi kun hyvä. Eikä tässä ainakaan mulla oo tullu ees yhtään peliä haittaavaa bugia. Suosittelen

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Miksi noi pari modia jotka tuli collectors editionin mukana ei toimi? Tulee .exe tiedostona ja kun sen avaa niin tulee: This FS15 mod is corrupted.Please download this mod again. Kyllä, tiedän mitä tuo tarkoittaa mutta kun olen ladannut jo useaan otteeseen eikä vaan toimi.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Valmet 1102 kirjoitti:Noniii taas täällä käymässä, mutta sanokaapas että onko tämä FS15 hyvä että kannattaako ees miettiä ostoa? Ei tässä oo oikee ollu innostusta enää tuoho FS13 nii oisko tää FS15 semmonen että siihe vois saaha viel kipinän että viittis pelata?
..ei kannata vielä ostaa..keskeneränen tekele pahasti.Päivityksiä pitää tulla runsaasti. ls 13 parempi morerealistic modilla ja forestmodilla.
-
...
Viimeksi muokannut Haketin, 06.11.2014 18:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: teme99(FIN)
Lataa tuo uusin päivitys! Niin toimii!Haketin kirjoitti:Mikä on vialla, kun kirjotan sen koodin oikein, niin tulee: error. No acces profile.?

http://www.farming-simulator.com/updates.php?lang=en
Kuvassa oma N121
<--- Ite tein.
Voin laitta ålo packin sovitteet yhteyden otot YV.
Meidän tilan jäätelöä!
http://www.sortolanjaatelo.net/
Kyntömies ei vakoaan valitse.

Voin laitta ålo packin sovitteet yhteyden otot YV.
Meidän tilan jäätelöä!
http://www.sortolanjaatelo.net/
Kyntömies ei vakoaan valitse.
- huippi
- Kielet: Suomi,Englanti
No.. Kaippa se on pakko vaivautua ostaa pelikone, ostin tän pelin steamista ja asensin. No sittekku se oli asentunu ja pääs peliin, kaikki toimi niinku pitääki. Sitte menin mappiin ja tuli start nappula niin painoin sitä niin se vaan latas ja latas eikä tapahtunu hetkeen mitää. Sitte se meni peliin ja kysy haluuko pikasen opaste kierroksen, painoin en ja sitte se vaan jumitti taas hetkeks aikaa. No sitte pääsin ja tuli että voin mennä opas kierrokselle myöhemmin, siihen tuli ok ja painoin siitä ja jälleen jumitti. Sitte se haihtu siitä ja menin pikanäppäimestä puimuriin ja siitä puimurista ei näkyny ku ilmas leivuvat ikkunat ja sitte taaas se jumitti. Ja sen jälkeen tuli näin: Giants 6.0.2 lakkasi toimimasta. Vähä kyl veetättää tää.

^Kiitokset JGFIN!
Äläkää ny olokaa ny!
#KuuukkeliJutut
"Hei mikebirdie haista p@#ka" ~ valametmiäs
-
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Kaadan puun lopetan pelin tuun takasin koneet on normaalisti mutta kaadetut puut on pytyssä.Mikä vikana 

Euro Truck Simulator 2
-
- Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Yritin uutta päivitystä avasin pelin näyttö oli musta ja joistain kohta valkoinen
Euro Truck Simulator 2
- Tm100
Ihan normaalia.valmetpoju kirjoitti:Kaadan puun lopetan pelin tuun takasin koneet on normaalisti mutta kaadetut puut on pytyssä.Mikä vikana
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
Mikäs on ko asensin, ni peli lähti iha okei käyntii. Sit kävin pois, tulin takas, no problem.... Sitte Löin Graffat täysille, valitti jtn 3D:stä... Okei, sain korjattuu, kokeilin pelii nii ei tapahu mtn? Oon kokkeillu ilman päivitystä, ja päivityksen kans.... Ja ko yritän asentaa yhtä modia (EXE) ni se sanoo et se tarvii 1.1 updaten? Vaikka oon päivittäny.... No okei, Kokeilin palauttaa saven, ei toiminu. Poistin ja asensin uuestaa, päästi kerran, muttei toista kertaa... Yritän avata peliä mut mtn ei tapahu.... Kaikkee oon yrittäny... Ja levyllinen versio...

- nakkimursu
Puun käsittely ei oikein ole nannaa mp:ssä, laggii pirusti mutta ite koneitte liikkeet ei lagi yhtään. Mielenkiintosta kun katkasee puun, niin kaatopää menee vaakatasoon ja puu tulee jonkin ajan päästä perässä 

- MaastoSisu
- Kielet: Suomi, Englanti, Русский, Lite Svenska
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Tm100 kirjoitti:Ihan normaalia.valmetpoju kirjoitti:Kaadan puun lopetan pelin tuun takasin koneet on normaalisti mutta kaadetut puut on pytyssä.Mikä vikana
Mielenkiintoista... Mulla pysyy puut maassa ku lopetan ja tuun takas

Se se on rokkia eikä sinfoniaa~
----------------------------------------------
En työllistä itseäni siirtelemällä muiden malleja giantsiin, joten älä tuhlaa aikaasi kysymällä
En työllistä itseäni siirtelemällä muiden malleja giantsiin, joten älä tuhlaa aikaasi kysymällä

- MaastoSisu
- Kielet: Suomi, Englanti, Русский, Lite Svenska
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Koetas päivittää DirectX: http://www.microsoft.com/en-us/download ... aspx?id=35 lataa ja aja toi, jos ei auta nii koeta vielä asentaa peli uusiks. Enempää en osaa neuvoahegetti kirjoitti:Siinä tapauksessa sul ei ilmeisesti oo erillistä näytönohjainta vaan prosessorin näyttis. Onko kyseessä läppäri ?
Noitten tietojen perusteella ongelma johtuu DirectX :stä. Onkos sulla mikä windows versio?
Tää on pöytäkone joka on ollu toimistossa pyörittämässä raskaita palkanlaskuohjelmia. Windows 7 Professional löytyy tästä koneesta

Voit toki googlailla tota ''shader model 3.0 is required'', jos vaikka tärppäis.
Se se on rokkia eikä sinfoniaa~

- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
Kiitos.MaastoSisu kirjoitti:Koetas päivittää DirectX: http://www.microsoft.com/en-us/download ... aspx?id=35 lataa ja aja toi, jos ei auta nii koeta vielä asentaa peli uusiks. Enempää en osaa neuvoahegetti kirjoitti:Siinä tapauksessa sul ei ilmeisesti oo erillistä näytönohjainta vaan prosessorin näyttis. Onko kyseessä läppäri ?
Noitten tietojen perusteella ongelma johtuu DirectX :stä. Onkos sulla mikä windows versio?
Tää on pöytäkone joka on ollu toimistossa pyörittämässä raskaita palkanlaskuohjelmia. Windows 7 Professional löytyy tästä koneesta
Voit toki googlailla tota ''shader model 3.0 is required'', jos vaikka tärppäis.

E: W7 Home premium

- Natikkakuski
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kai tän vois ostaa, kun peli enste rantautuis porin prismaan...
-
onko sama tsydeemi ku fs13´sta,että välillä tulee ilmotuksia korotetusta viljan ym hinnasta ja paikasta mihin se pitää viedä.
-
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Tänään on sitte pelattu kauan! 

- valtravalmet900
Onko kukaan kerännyt vielä kaikkia kultakolikoita? Ite tuli kerättyä.
Palkinto on piilolaatikossa jos joku haluaa tietää.

-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Saas nähä mimmosia DLC:eitä nää tähän taas keksii, varmaa semmosia, missä on 4 traktoria ja maksaa 20e. 

Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö