Mulle tulloo huomenna, tiistaina tai keskiviikkona viimestää.
 Mulle tulloo huomenna, tiistaina tai keskiviikkona viimestää.  Hirmune into päästä testaamaa kyllä tuota, on nii hienoa! En kyllä muutamas viikos kyllästy toho pelii tai sitte en kyllästy ikinä niiku saattaaki olla.
 Hirmune into päästä testaamaa kyllä tuota, on nii hienoa! En kyllä muutamas viikos kyllästy toho pelii tai sitte en kyllästy ikinä niiku saattaaki olla. 
 Mulle tulloo huomenna, tiistaina tai keskiviikkona viimestää.
 Mulle tulloo huomenna, tiistaina tai keskiviikkona viimestää.  Hirmune into päästä testaamaa kyllä tuota, on nii hienoa! En kyllä muutamas viikos kyllästy toho pelii tai sitte en kyllästy ikinä niiku saattaaki olla.
 Hirmune into päästä testaamaa kyllä tuota, on nii hienoa! En kyllä muutamas viikos kyllästy toho pelii tai sitte en kyllästy ikinä niiku saattaaki olla. 

Ja ite oon pelannu tätä fs15 21.2h
 Ja ite oon pelannu tätä fs15 21.2h   

<--- Ite tein.
 <--- Ite tein.Millä grafiikka-asetuksilla pelaat ku näyttää niin hyvältä?fove kirjoitti:
Tää menis suoraa mun mielestä pro kuviin.fove kirjoitti:
 Komeita kuvia on mutenkin.
 Komeita kuvia on mutenkin. 

En osaa sanoa mut suosittelen näytönohjaimen ajurien päivittämistä.. Voi auttaa.Valtra_mies kirjoitti:Mites tohon Scorpioniin saa mittalaitteen päälle?
Ku itellä on ne ruudut mustat eikä näy puitten mittaa jne..

Nätit kuvat, heitäppä volvoon linkki.Jonatha kirjoitti:Kaikki kuvat mitä kansiossa oli.

-En säker kompis!
         -En säker kompis!