![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Ite ennakkotilasin NHL15 PS4:lle niin se tuli kyllä jo aamulla.. Toki ei julkaisupäivänä, koska tuli Ruottista..maajusssiiii kirjoitti:Tulee klo 19 steamin mukaan. Miksi se on niin vaikea tarkistaa itse steamista? Ja ennakkotilanneet eivät todellakaan saa sitä tänään. Jos oot ennakkotilannut ja valinnut toimituksen koti ovelle niin todennäkösesti tulee ns. iltapostissa eli klo 16 jälkeen. Eli jos haluaa saada pelin torstai aamuna niin pitää käydä kaupassa ostamassa se.
Harvassa paikkaa on kuitenkaan käytössä iltaposti. Suuressa osin se tulee vain aamulla/päivällä jos tulee.MrSuomi kirjoitti:Ite ennakkotilasin NHL15 PS4:lle niin se tuli kyllä jo aamulla.. Toki ei julkaisupäivänä, koska tuli Ruottista..maajusssiiii kirjoitti:Tulee klo 19 steamin mukaan. Miksi se on niin vaikea tarkistaa itse steamista? Ja ennakkotilanneet eivät todellakaan saa sitä tänään. Jos oot ennakkotilannut ja valinnut toimituksen koti ovelle niin todennäkösesti tulee ns. iltapostissa eli klo 16 jälkeen. Eli jos haluaa saada pelin torstai aamuna niin pitää käydä kaupassa ostamassa se.
Steam toimii kaikessa yhden jenkki aikavyöhykkeen mukaan. Kyse on kuitenkin tunneista, eikä ne todennäköisesti ole 30€ arvoisia tunteja. Eikä se kaupoissa ole yleensä julkaisupäivänä, jos ei ole kyse mistään suuresta pelistä.stapped kirjoitti:No höh! Tuntuu tyhmältä kun se tulee vasta 19. Ja kun on ostanut steamista ennakkoon niin ei sitä voi enää peruakkaan. Teoriassa sais nopeiten jostain myymälästä mut en haluis 2 kertaa maksaa samasta pelistä ehkä
Mahototan koska peli julkastaa vast huomen.Juumassi kirjoitti:Tänään oli posti tuonu jo ko. pelin.
Mulla on ennakkotilattuna Gamestoppiin, sinne se on tullu ja sen voi torstaina hakia.maajusssiiii kirjoitti:Tulee klo 19 steamin mukaan. Miksi se on niin vaikea tarkistaa itse steamista? Ja ennakkotilanneet eivät todellakaan saa sitä tänään. Jos oot ennakkotilannut ja valinnut toimituksen koti ovelle niin todennäkösesti tulee ns. iltapostissa eli klo 16 jälkeen. Eli jos haluaa saada pelin torstai aamuna niin pitää käydä kaupassa ostamassa se.
Kyllähän noita vahinkoja sattuu useinkin. Itsekin olen saanut lukuisia pelejä päivää enne julkkaria. Joten ihan normaaalia tuo on.henkka22 kirjoitti:Mahototan koska peli julkastaa vast huomen.Juumassi kirjoitti:Tänään oli posti tuonu jo ko. pelin.
Niin oli vaan tullu puolikkaalta kuulta, mutta ei tuota avainta hyväksy kyllä, että mikä lie.henkka22 kirjoitti:Mahototan koska peli julkastaa vast huomen.Juumassi kirjoitti:Tänään oli posti tuonu jo ko. pelin.
Niin, koska toimitusaika on laskettu väärin, se siis lasketaan että tulisi julkaisupäivänä mutta tuleekin aikaisemmin. (Itelle käyny sama kans joskus.)r-system kirjoitti:Kyllähän noita vahinkoja sattuu useinkin. Itsekin olen saanut lukuisia pelejä päivää enne julkkaria. Joten ihan normaaalia tuo on.henkka22 kirjoitti:Mahototan koska peli julkastaa vast huomen.Juumassi kirjoitti:Tänään oli posti tuonu jo ko. pelin.
No siis jos levyt on pistetty maailmalle niin miten ne pystyis pistää ton päivityksen sinne levylle?TurB0 P3ur2 kirjoitti:Sama homma ko ls13.... Patchi tullu vaikkee oo ees pelii julkastu.![]()
Lataa tästä...
EIkö se ala jo selkenemään, että se tulee huomenna tai ylihuomenna tai maanantaina... Kukaan ei postista sitä vartavasten kuljettamaan vaan se tulee normaali postinjakelun mukana.juhomakela kirjoitti:Postilaatikkoon tuli lasku cdon.comista mutta missä peli?
Laitas jo sitä pelikuvaa.konemies00 kirjoitti:OUHJEA!!! FS15 Saapu tänään nyt lanit! vOIN LAITTAA PIAN PELIKUVAA