Miettisit nyt ees mitä selität...
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
Matias98
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
No jos tosiiaan on edellisellä ajettu monta tuhatta tuntia kolmessa vuodessa, niin kyllä se nyt pitäs pikkasen parempaan leikkuriin olla varaa.
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
141
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
No sillä on kuule ajettu maata, aurattu lunta, kerätty lehtiä, puitaki on kuskattu iha riittävästi ja sitte vielä leikattu viiden pihan nurmikoitaMatias98 kirjoitti:No jos tosiiaan on edellisellä ajettu monta tuhatta tuntia kolmessa vuodessa, niin kyllä se nyt pitäs pikkasen parempaan leikkuriin olla varaa.![]()
-
Matias98
No se muutta asiaa, mutta kyllä pari tuhatta tuntia kuulostaa silti aika paljolta. Meillä tule traktoriintaan niin paljoa kolmessa vuodessa. 
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
141
Tuo leikkuri on toisiaan ollu tän 3 vuotta melkee jokapäiväses käytösMatias98 kirjoitti:No se muutta asiaa, mutta kyllä pari tuhatta tuntia kuulostaa silti aika paljolta. Meillä tule traktoriintaan niin paljoa kolmessa vuodessa.
Pitää siinä jo olla intoa jotta joka päivä jaksaa harrastella ruohonleikkurilla...
-
141
No ku iskä aina innostuu nurkkia siistimään tai jotain niin se tarvii konekuskinjiitu kirjoitti:Pitää siinä jo olla intoa jotta joka päivä jaksaa harrastella ruohonleikkurilla...
- Ezmo
- Moderaattori
Paljon hitaampaa silleen leikata.141 kirjoitti:No minäpä en kiertele vaan leikkaan silleen pitkittäin/poikittainEzmo kirjoitti:Etuleikkuri on paljon parempi, kun kiertelee paljon leikatessa. Tai pukattavahan se paras on kiertelyssä.Diesel Power kirjoitti:On se etuleikkuri monessa asiassa parempi. Nelivetosena varsinkin hyvä talvella lunta työnnellessä, menee mallikkaasti ilman ketjuja lumella ja jäällä.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Jaaha, nyt täällä jo tehää liikennöintiä ruohonleikkurilla.. 
#Kuuukkelijutut
-
141
Juu mä oon ns "talonmies"mikebirdie kirjoitti:Jaaha, nyt täällä jo tehää liikennöintiä ruohonleikkurilla..
-
superpottu
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Traktorimalli on kestävämpi.Ite en tykkää etuleikkurista mitä nyt vähän leikannut Hugsvarna riderillä ja se tuntuu aika rimpulalta.Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa.Ezmo kirjoitti:Etuleikkuri on paljon parempi, kun kiertelee paljon leikatessa. Tai pukattavahan se paras on kiertelyssä.Diesel Power kirjoitti:On se etuleikkuri monessa asiassa parempi. Nelivetosena varsinkin hyvä talvella lunta työnnellessä, menee mallikkaasti ilman ketjuja lumella ja jäällä.
-
Farmari99
- Lähettiläs
Millä tavalla kestävämpi? Raktorimalli on saakelin kömpelö, ja jos on vielä sivulle puhaltava nii ei pääse ees seinien lähelle ku toisella puolella, etu- tai takaperin ei pääse ees lähellekkää seiniä. Ja puhun vaan kokemuksella, nimittäin kokemusta on kummastaki.superpottu kirjoitti:Traktorimalli on kestävämpi.Ite en tykkää etuleikkurista mitä nyt vähän leikannut Hugsvarna riderillä ja se tuntuu aika rimpulalta.Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa.Ezmo kirjoitti:Etuleikkuri on paljon parempi, kun kiertelee paljon leikatessa. Tai pukattavahan se paras on kiertelyssä.Diesel Power kirjoitti:On se etuleikkuri monessa asiassa parempi. Nelivetosena varsinkin hyvä talvella lunta työnnellessä, menee mallikkaasti ilman ketjuja lumella ja jäällä.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
^Näinhä se o.
-
141
No tarviikos jokapaikkaan päästäkkää isolla koneella? Meillä on sentää trimmeri ja työnnettäviäki leikkureita 
-
Deereman
- Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
- Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Itsellä on kaksi rattorimallia Ja hyvin oon hommat saanu hoidettua. Toinen nyt on vähä mikä on
, ostin sen harrastusmieles jos vaikka värkkäilis siitä jotain
Mutta ASIAAN! Rattorimalli on huono silloin jos piha on täynnä emännän turhia ideoita
Mutta jos on iso nurmiala ja haluut tehä homman tyylillä niin silloin kyllä rattorimalli. Mutta tää etuleikkuri on siinämielessä hyvä että kääntyy pienessä tilassa, silppuaan ruohon pienemmäksi yms... Mutta yksi miinus siinä ainakin on se että kun terä on edessä roikkumassa niin paino jakautuu enemmän etupäähän, joten perä on kevyt ja silloin jää helposti sutimaan jopa kostealle nurmikolle. Että kyllä jos etuleikkurin ostaa niin kannattaa olla ehdottomasti nelivetoinen leikkuri kyseessä. Itse olen kuitenkin kannattanut aina rattorimallia! 
- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Tulkaa pelaan GTA IV:tä Xboxilla. Mun Xbox Live nimen saatte yv:nä

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Pitää olla kuskilla itellää painoa ni ei oo perä keveänä 
<<Kiitokset N141HPerästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
Farmari99
- Lähettiläs
Nyt oli kyllä jännä tää sun painojakaumajuttus.Deereman kirjoitti:Itsellä on kaksi rattorimallia Ja hyvin oon hommat saanu hoidettua. Toinen nyt on vähä mikä on, ostin sen harrastusmieles jos vaikka värkkäilis siitä jotain
Mutta ASIAAN! Rattorimalli on huono silloin jos piha on täynnä emännän turhia ideoita
Mutta jos on iso nurmiala ja haluut tehä homman tyylillä niin silloin kyllä rattorimalli. Mutta tää etuleikkuri on siinämielessä hyvä että kääntyy pienessä tilassa, silppuaan ruohon pienemmäksi yms... Mutta yksi miinus siinä ainakin on se että kun terä on edessä roikkumassa niin paino jakautuu enemmän etupäähän, joten perä on kevyt ja silloin jää helposti sutimaan jopa kostealle nurmikolle. Että kyllä jos etuleikkurin ostaa niin kannattaa olla ehdottomasti nelivetoinen leikkuri kyseessä. Itse olen kuitenkin kannattanut aina rattorimallia!

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Vähänkään rinnettä niin kannattaa neliveto ruohis olla.
Meillä etuleikkurillinen mutta takaveto,on siihen ketjut niin pääsee. Myös lumiauraa löytyy ja peräkärri tietysti.
Eipä sillä muuta kuin nurmikon ajut ja lehtien keräys mutta viimetalvena aurasin tien rantaan ja jäälle kun ei oo niin pientä traktoriakaan.Ens talveks ois saatetaan hommata pikkunen takapotku niin voi sillä aurata jäälle kun tulee kunnon jäät.
Meillä etuleikkurillinen mutta takaveto,on siihen ketjut niin pääsee. Myös lumiauraa löytyy ja peräkärri tietysti.
Eipä sillä muuta kuin nurmikon ajut ja lehtien keräys mutta viimetalvena aurasin tien rantaan ja jäälle kun ei oo niin pientä traktoriakaan.Ens talveks ois saatetaan hommata pikkunen takapotku niin voi sillä aurata jäälle kun tulee kunnon jäät.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Tähän Natikkaan oli vähintään riittävän leveä leikkuri, mutta on niin vähän leikattavaa, että ei oo ketään huvittanu askarrella sitä paikoilleen.
Kuva on melkein 20 vuotta vanha, mutta rattori on pysynyt samanlaisena.
Kuva on melkein 20 vuotta vanha, mutta rattori on pysynyt samanlaisena.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- sutki
- Moderaattori
Onneksi on niin vähä nurmikkoa että riittää perässä käveltävä ja noitaki vähiä leikattava kerran kahteen viikkoon jos sillonkaan.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Kylhän se etuleikkuri on ihan ehdoton, toi uus MC kullokki maksaa vähemmin mitä myö maksettiin vajaan kymmenen vuotta vanhasta hussesta (RS13).. Eikös noi Cub cadetit oo lännen maan vehkeitä? Vissii aika vahvojakii. 
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
Volvo, "ettei tarvi selittää".
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Niin ja nekin palat on sen verran hankalia leikattavia puskien sun muiden takia niin lykättävä piisaa meidän tarpeisiin.

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
No myö ostettiin viime kesänä uus hydrostaattine nelikko rideri husse kahesti leiponeen jonseretin tilalle joka oli takavetone etuleikkuri. Puoleen hintaan saatiin tuo huskvarna. 
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Mummolla vanhakunnon työnnettävä rautarunkonen leikkuri B&S:n koneella, seisonu useat talvet lumihangessa, kaatosateessa ja umpiheinikossa. Aina lähteny keväällä käyntii ku hionu tulpan päätä tai vaihtanu tulpan. Nyt tosin ku aisaa laskee, et etupyörät nousee ilmaan nii runko nii laho et antaa pikkuhiljaa periksi
Pitää vaihtaa se kone toiseen leikkuriin, missä kone jumiutunu ku samat moottorit.