Jussinmäeltä sai halvalla hyviä ledi työvaloja.Viki kirjoitti:Kiitoksia.MattiI kirjoitti:Komiat kuvat.Koskas taaksekki tulee ledit työvaloiks?
Ja kyllä sinne pitäs kans jotkut ledit laittaa, ja varmaan laitetaankin. Jotku halpis ledit riittäs.

Jussinmäeltä sai halvalla hyviä ledi työvaloja.Viki kirjoitti:Kiitoksia.MattiI kirjoitti:Komiat kuvat.Koskas taaksekki tulee ledit työvaloiks?
Ja kyllä sinne pitäs kans jotkut ledit laittaa, ja varmaan laitetaankin. Jotku halpis ledit riittäs.
TämäpäMattiI kirjoitti:Kattoin kans samaa, mut en kehannu sanoo mittää.Matias98 kirjoitti:Komeita kuvia kaikilla. Jos muuten rehellisiä ollaan, niin tekee aivan hirveää jalkeä nuo JaSeVen aurat.
Juu. No iskäki kävi trukkiin hakemassa alle 10e ledit, ja vie 100-0 noi valtran omat halogeenit.Valtra_mies kirjoitti:Jussinmäeltä sai halvalla hyviä ledi työvaloja.Viki kirjoitti:Kiitoksia. Ja kyllä sinne pitäs kans jotkut ledit laittaa, ja varmaan laitetaankin. Jotku halpis ledit riittäs.MattiI kirjoitti:Komiat kuvat.Koskas taaksekki tulee ledit työvaloiks?
Vankka juuristo heinästä, juolasta yms. jää tuollaisiksi siivuiksi. Maa ei murene, kun juuret pitää sen kasassa.Haxa kirjoitti:TämäpäMattiI kirjoitti:Kattoin kans samaa, mut en kehannu sanoo mittää.Matias98 kirjoitti:Komeita kuvia kaikilla. Jos muuten rehellisiä ollaan, niin tekee aivan hirveää jalkeä nuo JaSeVen aurat.
ne on vähä rimpulat..Matias98 kirjoitti:Komeita kuvia kaikilla. Jos muuten rehellisiä ollaan, niin tekee aivan hirveää jalkeä nuo JaSeVen aurat.
Vakiovalot. Alakautta pyörähtää ja pysyy varmaan 6250 nokka maas, jos on painot noukalla, mutta varmaan pompottaa ikävästi ja tiellä huono ajettava.Viki kirjoitti:No mitkäs valot tuolla on takana?Mutta komeita kuviahan noi. Pyörähtääkös nuo ylä- vai alakautta?
Ei ne varmaan ihan ylhäällä oo. Täytynee tuo tarkastaa.jiitu kirjoitti:Onko viki ruuvvannu kaltevuudensäätimet mahdollisimman lyhyeksi?
Hyvin jää tilaa, kun laitettiin vetokartusta se vetovarsien kiinnitystanko alempiin reikiin, toisin tuossa teijän aurassa taitaa olla kiintiänä.Viki kirjoitti:Kuinkas hyvin jää tilaa pyörähtää? Meillä tuntuu oleva ongelmana, että ei saa auraa pyörähtää hyvin niin, että ois hyvissä säädöissä.
Eikö tuo jo keskustelusta ja nuista kuvistakin huomaa. Edellisellä sivulla kuvissa näkyy selkeästi muovisiivet.Pelaaja80 kirjoitti:Onko siivet muoviset?Ännä kirjoitti:
Todennäkösesti on. En taas ihan ymmärtäny mitä tarkotit, mutta eiköhän tuo saada hyvi pyörähtää, ku laitetaa tosiaan ne kalvevuudensäätimet lyhimmilee. Muutenkin nuo aurat on vähä tuommoset, kun mee ollaan ite tuo viimene siipi tonne lisätty. Tänä vuonna juodottu vaihtaa jo kääntösylinterikin. Mutta eiköhän tää aihe oo tässä? Jatketaan yv:llä jos vielä on asiaa. Kuvia seuravaks siiskin.Ännä kirjoitti:Hyvin jää tilaa, kun laitettiin vetokartusta se vetovarsien kiinnitystanko alempiin reikiin, toisin tuossa teijän aurassa taitaa olla kiintiänä.Viki kirjoitti:Kuinkas hyvin jää tilaa pyörähtää? Meillä tuntuu oleva ongelmana, että ei saa auraa pyörähtää hyvin niin, että ois hyvissä säädöissä.
Vakiona tuo oli nuossa ylemmissä reijissä:Viki kirjoitti:Todennäkösesti on. En taas ihan ymmärtäny mitä tarkotit, mutta eiköhän tuo saada hyvi pyörähtää, ku laitetaa tosiaan ne kalvevuudensäätimet lyhimmilee. Muutenkin nuo aurat on vähä tuommoset, kun mee ollaan ite tuo viimene siipi tonne lisätty. Tänä vuonna juodottu vaihtaa jo kääntösylinterikin. Mutta eiköhän tää aihe oo tässä? Jatketaan yv:llä jos vielä on asiaa. Kuvia seuravaks siiskin.Ännä kirjoitti:Hyvin jää tilaa, kun laitettiin vetokartusta se vetovarsien kiinnitystanko alempiin reikiin, toisin tuossa teijän aurassa taitaa olla kiintiänä.Viki kirjoitti:Kuinkas hyvin jää tilaa pyörähtää? Meillä tuntuu oleva ongelmana, että ei saa auraa pyörähtää hyvin niin, että ois hyvissä säädöissä.