Ei oo mun antama malli, eikä muokkaama, joten en kiinnittäny ees huomioo.SampoMan kirjoitti:Ei voi olla 191, koska hytti väärä.![]()
Tossa on vaan takalokarit väärät...SampoMan kirjoitti:Ei voi olla 191, koska hytti väärä.Mut komeet kuvat.
Ja aika paljon muutaki...testom kirjoitti:Tossa on vaan takalokarit väärät...SampoMan kirjoitti:Ei voi olla 191, koska hytti väärä.Mut komeet kuvat.
Älä ny höpäjä, kopin sisältäki aiva erilaanen.testom kirjoitti:Jaa no kerros mitä muuta...
Ja jos et oo tienny niin ihan ensimmäinen t191 on ollut nuilla lokareilla jos se on ollut Hitech..
Eikös oviki oo semmone erilainen noissa 1*1-sarjalaisissa?Ännä kirjoitti:Älä ny höpäjä, kopin sisältäki aiva erilaanen.testom kirjoitti:Jaa no kerros mitä muuta...
Ja jos et oo tienny niin ihan ensimmäinen t191 on ollut nuilla lokareilla jos se on ollut Hitech..
Eikös tuo ongelma ole korjattuna siinä uudemmassa forstmod päivityksessä?
Mistä napist nua saa auki ku oon kokeillu kaikkia? Siis nuo ohje lootat.petrooo kirjoitti:tuosta näet mikä passaa ja ei passaa millekki lajikkeelle
ja tuosta näet mitä pellolla on ja mitä se kaipaa
fertilizer (organic) liete ja paska
nämä pitää ensin kyntää peltoo muuten ei vaikuta mitää
fertilizer (synthetic) eli lannoiteherbicide eli rikkaruohomyrkky
ja sitten on kalkki joka vissiin muokkaa tuota ph arvoa
ruiskusta löytyy myrkyt............................................................................................. levittimestä kalkki
Juu muttakun ei tuu.Kasitonni kirjoitti:i :tä painat tarpeeks monta kertaa?
Paina 9 Statistics kohassa vai mikä oli nimeltää.umbe kirjoitti:Juu muttakun ei tuu.Kasitonni kirjoitti:i :tä painat tarpeeks monta kertaa?
Ettei vaan ois oikeessa alakulmassa.Valmet 1502 kirjoitti:Vasemmassa ala kulammassa on numeroita eli sivuja esim, 2/3 joita voi vaihtaa painamalla 9
Sulta puuttuu modeja.umbe kirjoitti:Juu muttakun ei tuu.Kasitonni kirjoitti:i :tä painat tarpeeks monta kertaa?
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Oho, mun nokaValtra_mies kirjoitti:Ettei vaan ois oikeessa alakulmassa.Valmet 1502 kirjoitti:Vasemmassa ala kulammassa on numeroita eli sivuja esim, 2/3 joita voi vaihtaa painamalla 9