"Näyttely on avoinna to-pe klo 9-17 ja la klo 9-16."
"Tampereen Konemessuille on avoin pääsy. Myös pysäköintitilat ovat maksuttomat."
Lisätietoa messuista täältä
Deutzia kuolaa?mikebirdie kirjoitti:Tuonne on pakko mennä, KoneAgria oli semmone pettymys.. Lauantaina aikeena mennä omalla autolla.
Joo rupee riittää nuo pelkät Valtrat.Matias98 kirjoitti:Ehkä saatan päästäki, ja toivottavasti pääsee, koska kyllä itekki vähän petyin tuohon koneagriaan. Muutenkin oon enempi kiinnostunut näistä merkeistä mitä täällä on. Ja torstaina olen sielä, jos olen.
Hyvä vaa ko oli Valtraa, Fendttiä ja Massikkaa siä, niis sentäs on jtn silmälle iloo ja ruokaa toisinku näillä kyseisillä Konemessuilla esim. Jontikois..maon kirjoitti:Joo rupee riittää nuo pelkät Valtrat.Matias98 kirjoitti:Ehkä saatan päästäki, ja toivottavasti pääsee, koska kyllä itekki vähän petyin tuohon koneagriaan. Muutenkin oon enempi kiinnostunut näistä merkeistä mitä täällä on. Ja torstaina olen sielä, jos olen.Tuolla on sentään kunnolla eri merkkejä.
Ee, mut kunhanny pistin oman miälipiteeni tohon väliin.Matias98 kirjoitti:Valtra_mieshän se kyllä vääntää tästäki asiasta tappelun vaikka rautakangella.![]()
Ite oon siellä siis torstaina. Onkos muita menossa hankkijan järjestämälle risteilylle?
Sitäpä juuri.. Tuossa viestissä vain oli niin hyvin kaikki tappeluun tarvittavat asiat.Valtra_mies kirjoitti:Eikösse oo makuasia sano koira ku persettänsä nuoli?