Btw: Mikeltäki taas niin vitun asiallinen kommentti yhdeksi foorumina vanhimmista.

Molemmat kilpailut ovat päättyneet ja voittajiin on otettu yhteyttä henkilökohtaisesti.TeemuK kirjoitti:No eiköhä se voittaja tiedä sen.
Tai sitten se vaan johtuu siitä että sille ei oo aikaa... 0600 herätys ja aamupala 0625. Eikä alikit jaksa ylimääräsiä enää juosta....mikebirdie kirjoitti:Killerin fyysinen kunto eikä varmaan edes henkinenkään kunto ei riitä siihe..Mutta se aamulenkki kyllä piristää mukavasti.
Ottaa tuosta https:tä tuon ässän pois.TuiZk1 kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=2-zTYrPoUYs&
![]()
Miten noi juutubevideot saa nykyään näkyyn?
Joo vitsi vitsinä. Jos en väärin muista nii meilläkin näitä kasarmialueen lenkkejä oli yhteen välii joka aamu mutta sitte ne jossai vaiheessa loppui kokonaan.Killerhangar kirjoitti:Tai sitten se vaan johtuu siitä että sille ei oo aikaa... 0600 herätys ja aamupala 0625. Eikä alikit jaksa ylimääräsiä enää juosta....mikebirdie kirjoitti:Killerin fyysinen kunto eikä varmaan edes henkinenkään kunto ei riitä siihe..Mutta se aamulenkki kyllä piristää mukavasti.
Itehän en juossu yhtäkään aamulenkkiä intin aikana!mikebirdie kirjoitti:Joo vitsi vitsinä. Jos en väärin muista nii meilläkin näitä kasarmialueen lenkkejä oli yhteen välii joka aamu mutta sitte ne jossai vaiheessa loppui kokonaan.Killerhangar kirjoitti: Tai sitten se vaan johtuu siitä että sille ei oo aikaa... 0600 herätys ja aamupala 0625. Eikä alikit jaksa ylimääräsiä enää juosta....
Matias98: Älä ota kaikkea nii kuoleman vakavasti. Mä oon monesti sanonu, että mä ny heitän jerryä.
35min vielä. Sitte salille ja kotio.j.simoska kirjoitti:Koulu loppu ja viikonloppu alkaa
Samaa ku mäki.-Mane. kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092 ... 7_uu.shtml
Mitä helvettiä mä just luin.
Keuruulla sai juosta joka toinen päiväMotokuski kirjoitti:Itehän en juossu yhtäkään aamulenkkiä intin aikana!mikebirdie kirjoitti:Joo vitsi vitsinä. Jos en väärin muista nii meilläkin näitä kasarmialueen lenkkejä oli yhteen välii joka aamu mutta sitte ne jossai vaiheessa loppui kokonaan.Killerhangar kirjoitti: Tai sitten se vaan johtuu siitä että sille ei oo aikaa... 0600 herätys ja aamupala 0625. Eikä alikit jaksa ylimääräsiä enää juosta....
Matias98: Älä ota kaikkea nii kuoleman vakavasti. Mä oon monesti sanonu, että mä ny heitän jerryä.
Meillä amiksessa ekalla tunnilla kysy opettaja "onko pojat saanu pillua" ja lisäs siihen "on mukavaa, kun naiset kumartaa, niin sillon voi nähdä tissit".Diesel Power kirjoitti:Meillä on kyl mielenkiintonen reksi, tuli vaan välkällä kysymään, et meinaaks poijat juoda viikonloppuna koskenkorvaa ja et hää meinas juoda.Sano vielä lantraavansa pirtua kossulla.
Tuli sellanen "mitä vittua" fiilis.
Myökii puhuttiin yhen opettajan kanssa työmaalla kotkan ja haminan baareista ja sit viel pyyettiin mukaan et mennään käymään taukokaljoilla mut ei lähteny.Diesel Power kirjoitti:Meillä on kyl mielenkiintonen reksi, tuli vaan välkällä kysymään, et meinaaks poijat juoda viikonloppuna koskenkorvaa ja et hää meinas juoda.Sano vielä lantraavansa pirtua kossulla.
Tuli sellanen "mitä vittua" fiilis.
Tuo vaan tuli niin puskista, eka kysyy et mites kirjotukset meni ja sit samaan hengen vetoon kysyy juomisista. Hyvä vielä ku ton jälkeen kysy opolta (alle 30v, aika hyvän näkönen tapaus, reksi kuitenkin +50v) et "vai mitä opo et viikonloppuna juodaan koskenkorvaa"Massey_man kirjoitti:Myökii puhuttiin yhen opettajan kanssa työmaalla kotkan ja haminan baareista ja sit viel pyyettiin mukaan et mennään käymään taukokaljoilla mut ei lähteny.
On toikin välillä väläytelly joskus jotain ton tapasta.Ezmo kirjoitti:Meillä amiksessa ekalla tunnilla kysy opettaja "onko pojat saanu pillua" ja lisäs siihen "on mukavaa, kun naiset kumartaa, niin sillon voi nähdä tissit".
No eipäse sitte mikää kauhee urakka varmaa oo.Itte juoksin 2000m 10minurakkamies kirjoitti: Keuruulla sai juosta joka toinen päiväKyllä vitutti kaks kilometriä. Lähtö 06:10 ja takasi piti olla 06:30.