UUSI MODELLI!
NEW MODEL!

Modell: Traktori_Mies
Ingame: Traktori_Mies (Script: Lemken Europal)
Lataus/Download: http://amt.dy.fi/
Kääntyy 180 Astetta!
Turns 180 degrees!
No sittenhän pitää latailla!Traktori_Mies kirjoitti:Tuo sahalaita on paljo hienompi ja tuos ei oo sitä möykkyy tos yhes vaihees... ja paranatelin tota kaikella lailla
Sen voi kääntää vain 180 astetta ei jää sivuttain.matias kirjoitti:Vähän HIENO!!!!!! Saako lanan jäämään sivuttain vai onko se aina suorassa. En kert pääse pelaa mummin luona et voisin koittaa.
Pitäisi scriptata ja suomalaiset eivät osaa. ''Vielä ainakaan.''matias kirjoitti:No jos tulee vielä uus versio niin mun toivomus ois et se kääntys vaik 45 astetta jos se on mahdollista![]()
Saa sen silleen kun tekee sen yhen 10 siipisen auran päälle missä kääntyy O.sta ja L:stä._Asd kirjoitti:Pitäisi scriptata ja suomalaiset eivät osaa. ''Vielä ainakaan.''matias kirjoitti:No jos tulee vielä uus versio niin mun toivomus ois et se kääntys vaik 45 astetta jos se on mahdollista![]()
Tuota viestiä en oo huomannukkaa... Nyt kun ajattelee niin voisin tehä tuohon Finnish Farm Modii uuden version tästä. Tulis textuureilla ja kääntyis sen 45 astetta. Luultavasti sen voi muokata xml:llästämatias kirjoitti:No jos tulee vielä uus versio niin mun toivomus ois et se kääntys vaik 45 astetta jos se on mahdollista![]()
Öö, tarkotatko kauhankallistajaa? Siinä ei oo pyöritystä, vaan pelkkä kallistus, mutta voihan sen tietysti sillä kikkailemalla saaja toimimaan. Käyttäkää minun puolesta jos tarvitsette.Claas_FANI kirjoitti:Ja jos motokuski antaa luvan niin sen rotaattorilla (ei ole oikea nimi) saisi portaattumasti kääntymään