Itse asiassa ei ole halvintestom kirjoitti:Steamista!!Haasa90 kirjoitti:Mistäs tää tällä hetkel o halvin ostaa ladattavana versiona?? Vois pistää tilausta meneen tässä joku päivä

Itse asiassa ei ole halvintestom kirjoitti:Steamista!!Haasa90 kirjoitti:Mistäs tää tällä hetkel o halvin ostaa ladattavana versiona?? Vois pistää tilausta meneen tässä joku päivä
Tääl kans http://www.kinguin.net/category/9366/fa ... steam-key/Jannuzki kirjoitti:Itse asiassa ei ole halvintestom kirjoitti:Steamista!!Haasa90 kirjoitti:Mistäs tää tällä hetkel o halvin ostaa ladattavana versiona?? Vois pistää tilausta meneen tässä joku päiväVaan täällä (tosin steam versio sekin) : FS 15 G2P
Mistä tiiät? Voi se olla kehittyny, tosin sen verran että modeja saa vaan giantsin omalta sivulta. Epäilisin ainaki.casemies22 kirjoitti:Juu pleikalle ei saa modeja ladattua millään.
Tulee kai ainakin Playstation 3:lle ja Xbox 360:lle vuoden 2015 ensimmäisellä neljänneksellä.Samenki kirjoitti:Tuleekohan tää pleikka kolmoselle? Luulis ainaki että jossai vaihees, vähä myöhemmi ko koneelle tosin...
Sitä vaan ajattelin et jos tää tulee pleikalle ni saakohan siihen asennettua modeja?
E: Juu näyttäs olevan ainaki trailerisa pleikan logot...
No voisin epäillä niit missionei, mut niitä missionei saat, kun esim meet naapurin pihaa ja jos siin pihas on se tyyppi ni sen viereen ni se voi antaa sul jonku jutun tyylii.Deereman kirjoitti:Huippusuositun maanviljelyspelin aiempaa monipuolisempi versio.
Farming Simulator 15 on miljoonia pelejä myyneen pelisarjan uusin ja upein ilmestys. Se jatkaa maataloussimuloinnin perinteitä ylläpitäen, joihin kuuluvat nykypäivän maanviljely eri muodoissaan. Näitä ovat muiden muassa viljasadon tuotanto, karjankasvatus, taloushallinta sekä myynti. Omaa maatilaa kehitetään erilaisin työkaluin ja oikeanlaisten viljeltävien ja kasvatettavien valitsemisella, sekä tietenkin itse maatilan hoitamisella ja myyntityöllä.
Työvälineitä ovat lukemattomat eri kulkuneuvot, työkoneet ja erilaiset lisälaitteet. Kaikkiaan erilaisia työkoneita on mukana yli sata erilaista useilta eri tunnetuilta valmistajilta.
Uusia ominaisuuksia Farming Simulator -sarjaan ovat puiden kaataminen ja pilkkominen usein eri työkaluin ja välinein. Muita asukkaita tapaamalla pelaaja saa lisäksi uusia haasteita ja tehtäviä suoritettavakseen. Uusi pohjoismainen kartta puolestaan tarjoaa uusia aluevaihtoehtoja pelaajien maatiloja varten. Lisäksi mukana on uusia valmistajamerkkejä kuten Ponsse ja New Holland.
Moninpelitilassa on peräti kuudentoista maanviljelijän yhteistyömuoto, joka on pelattavissa PC-, Xbox One- ja PlayStation 4 -formaateilla.
Täysin uutta on myös pelin graafinen ilme, joka on viety entistä upeammalle ja yksityiskohtaisemmalle tasolle. Niin hiekka, pellot kuin heinäkin on entistä yksityiskohtaisempaa ja realistisempaa.
Mitähän tarkoittaa tuo minkä laitoin paksummalla? Eikä oo käännetty.
Niin tai sitten voi viljellä/vuokrata muiden peltojavaltra man kirjoitti:Tai peräti esim. viljanmyynti netin kautta muille pelaajille?
Puhut asiaa! Modeinahan saa vaikka minkä merkkistä konetta!Big Farmer kirjoitti:Ihmettelen sitä kun porukka täällä puhuu, että "olisipa sen ja sen merkin koneita yms. pelissä.." Saahan niitä kuitenkin modeina? Mutta asiaan itse toivoisin että fs 15 olisi grafiikoihin ja erityisesti aitouteen panostettu, mielestäni näin uudessa pelissä pitäisi jo traktorit upota peltoon ilman mitään Mr modeja ja että myös menisivät rikki ja varaosista pitäisi maksaa ja mm. renkaiden kuluminen ei olisi haitaksikaan.![]()
Vaihtuvat vuodenajat pitäisi ilman muuta olla.
Hommaa sitte suosiolla joku Simssi jos tommoset ominaisuudet kiinostaa.Pelaaja80 kirjoitti:Olishan se hienoa , jos voisi talossaan nukkua yöt...
Sama täällä ei vitusa ne päätä mitä minä ostantestom kirjoitti:Totta..Haasa90 kirjoitti:Kyl muaki vituttas jos joutus kyseleen peliensä ostamiset porukoiltaToki itelläki viä tilaus tekemättä mutta eiköhän se siit tuu tehtyy joku päivä
Ei ne päätä ainakaan meillä mitä ostellaan!
Eiks FS13sessaki hire workkeri maksa vähän?Maajussi[FIN] kirjoitti:Niin ja sit että jos laittaa Hire Workille niin sekin sais maksaa jotain. Tai sit pitäs ihan palkata joku tyyppi joka sitten tekee jotain.