Ittellä trabantti kans pöydällä. Sitte ku kotio irtoaa ni sitä vois.MrSuomi kirjoitti:Pitäis varmaan itekki aloittaa kokoamaan tuota tankkia.. Kaikki tarvittavat hommattu jo, mutta ei oo jaksanu aloittaa.
Juu sit ois komeeEzmo kirjoitti:Vielä hiekkaa ja nurmikot laitat, niin on aika komea.
No isäkii ihmetteli mihin oikein aion laittaa noi kaikkiNeliveto kirjoitti:Mihinkä tuollasen määrän Brudereita saa sopimaan? Ja nuo rakennukset on kyllä hienoja. Ittellä varaston perukoilla kuivaajan "pienoismalli".
Mä meinasin ostaa pari E30 pienoismallia lisää, jod eBaystä löytyy halvalla taas..Diesel Power kirjoitti:Hyvältä näyttää.Hmm.. pitäsköhän ihekkii ostaa joku kasattava auton pienoismalli.
Voisin vannoo et kummallaki samanlaista tasoo. Tää mun bemari tuntuu siltä ku ne ois suoraa liukuhihnalta ottaneet tän pakettii ja mulle ku valua kattoo.Diesel Power kirjoitti:Revellin kuplat näkys olevan vähän halvempia, jollain 25€ saapi posteineen yhen, tamiyat maksaa 5€ enemmän.Kummat sit lie yksityiskohdiltaan/laadultaan parempia..?