
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...

Tolla ajokokemuksella on turha vielä tulla puhumaan paskimmasta traktorista.Steam1102 kirjoitti:No ehottomast kaikki jontikat ja massikat...Jonttu 6430 kokeilin naapurilla kerran,nii ku laitoin vaihteen etiä päi ni sanoin Hyi helevetti
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...
Eipä tuo mutenkaan kuulosta mitenkä vakuuttavalta.Valtra655 kirjoitti:Tolla ajokokemuksella on turha vielä tulla puhumaan paskimmasta traktorista.Steam1102 kirjoitti:No ehottomast kaikki jontikat ja massikat...Jonttu 6430 kokeilin naapurilla kerran,nii ku laitoin vaihteen etiä päi ni sanoin Hyi helevetti
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...
Et varmaa oo ajanu kaikilla uusilla valtroilla. Kerroppa perusteluita miksi ne on muka huonoja ja minkälaisella valtralla oot ajanu.Valtra655 kirjoitti:Kaikki uudet Valtrat.
Mut pojat hei vale farmarin on nii hyvä sanoo.Viki kirjoitti:Eipä tuo mutenkaan kuulosta mitenkä vakuuttavalta.Valtra655 kirjoitti:Tolla ajokokemuksella on turha vielä tulla puhumaan paskimmasta traktorista.Steam1102 kirjoitti:No ehottomast kaikki jontikat ja massikat...Jonttu 6430 kokeilin naapurilla kerran,nii ku laitoin vaihteen etiä päi ni sanoin Hyi helevetti
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...
Uudella N:llä ja T:llä. Hevosia on, mutta liian teknisiä ja monimutkasia. Ja kun kaasupolkimesta polkas, niin hetken mietti että pitäiskö lähtee ja sitten vasta lähtee kun hetken odottanu. En tietysti o ajanu kaikilla, mutta jos on samanlaisia kun noi niin eipä tarvikkaan.eemelip1 kirjoitti:Et varmaa oo ajanu kaikilla uusilla valtroilla. Kerroppa perusteluita miksi ne on muka huonoja ja minkälaisella valtralla oot ajanu.Valtra655 kirjoitti:Kaikki uudet Valtrat.
Vai teknisiä ja monimutkaisiaValtra655 kirjoitti:Uudella N:llä ja T:llä. Hevosia on, mutta liian teknisiä ja monimutkasia. Ja kun kaasupolkimesta polkas, niin hetken mietti että pitäiskö lähtee ja sitten vasta lähtee kun hetken odottanu. En tietysti o ajanu kaikilla, mutta jos on samanlaisia kun noi niin eipä tarvikkaan.eemelip1 kirjoitti:Et varmaa oo ajanu kaikilla uusilla valtroilla. Kerroppa perusteluita miksi ne on muka huonoja ja minkälaisella valtralla oot ajanu.Valtra655 kirjoitti:Kaikki uudet Valtrat.
e) et oo ajanu kun teijän jollai pikku cormikillaKasitonni kirjoitti:141 :selle.^
a) sulla ei oo puoliakaan Valtra655mpin ajokokemuksesta.
b) tuskinpa oot ajanu ku yhellä uudella Valtralla, jos edes silläkään.
c) vitun tyhmän näköstä ku haukut Jontikkaa sen takia että joku sanoo negatiivista Valtrasta.
d) älä vedä itkupotkuraivaria tästä.
Itte en ota tohon monimutkasuuteen kantaa.
Et oo vissiin ikinä ajanu jontikalla jos väität että ne on monimutkaisia käyttää141 kirjoitti: Vai teknisiä ja monimutkaisiaei mun mielestä
Jontikat ne teknisiä ja monimutkaisia on
Omasta mielestä uudemmissa valtroissa on helppo säätää kaikkea. Tai sitte vaa johtuu siitä ku ajanu paljon teellä ja ässällä. Ite oon varmaa ajanu teehe 2000h ja siinä on tunteja melkee 3000h.MattiI kirjoitti:Et oo vissiin ikinä ajanu jontikalla jos väität että ne on monimutkaisia käyttää141 kirjoitti: Vai teknisiä ja monimutkaisiaei mun mielestä
Jontikat ne teknisiä ja monimutkaisia on
. Esim. Päisteautomatiikan ohjelmointi on valtrassa huomattavasti vaikeampaa kun jontikassa. Ja samaten hydrauliikan säätö
Onhan sitä itekki tullu aika paljo direcillä ajettua, mut ei se vaa yhtä helppo oo käyttää ku jontikka. Mutta tää nyt on mielipidekysymys. Ei se direccikään huono oleeemelip1 kirjoitti:Omasta mielestä uudemmissa valtroissa on helppo säätää kaikkea. Tai sitte vaa johtuu siitä ku ajanu paljon teellä ja ässällä. Ite oon varmaa ajanu teehe 2000h ja siinä on tunteja melkee 3000h.MattiI kirjoitti:Et oo vissiin ikinä ajanu jontikalla jos väität että ne on monimutkaisia käyttää141 kirjoitti: Vai teknisiä ja monimutkaisiaei mun mielestä
Jontikat ne teknisiä ja monimutkaisia on
. Esim. Päisteautomatiikan ohjelmointi on valtrassa huomattavasti vaikeampaa kun jontikassa. Ja samaten hydrauliikan säätö
Siis munkin mielest valtrat on helppi säätää, kun niitä meillä on ja niinhän se menee kaikilla ei ketään osaa säätää jontikkaa paremmin ku valtraa, jos on jontikal ajanu tunnin ja valtra 1000h. Eli siis onko helppoa vai vaikeaa johtuu vaan siit kuinka on käyttäny ja en minäkään tiiä jontikoist tai nyykkäreidt mitäön miten niit säätää.eemelip1 kirjoitti:^Jep jep, ei oo ei. Kyllä sitte ku tarpeeks ajaa ni rupeaa kone sopimaan kätee ja oppii konen omat kikat. Jontikasta en sano mitää.
Samaa mielt tost t130:kympisen kaasust et siihen ei meinaa saada tuntumaa on vähä niiku on/off, mutta kun sillä ajelee vaik rehuakuormia päivän ni kyl sitten rupee sen tuntuman saamaa ei enää mee pompus sillee on/off.volvo21 kirjoitti:Ite olen ajanut Valmet 502 , Valtra 900 , Valtra 6750 , Valtra t130 , Valtra t190
Huono jolla olen ajanut on Valtra t190 koska siinä on liikaa sähköisiä juttuja joista en ymmärrä hönkäsen pöläystä
Mutta t130:kympissä huonojakin puolia kuten ilmapenkki perseestä koska natisee ja ei jousta kunnolla kaasusa ei ole tuntumaa.
Samaa mieltä. Farming simulaattorissa ne het sinkoilee jokapaikkaa ja kaasussa ei oo tuntumaa, se on vähän niinku on/off.Steam1102 kirjoitti:No ehottomast kaikki jontikat ja massikat...Jonttu 6430 kokeilin naapurilla kerran,nii ku laitoin vaihteen etiä päi ni sanoin Hyi helevetti
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...
Anteeks mutta mitä vittua nyt iha oikeesti?eemelip1 kirjoitti:Samaa mieltä. Farming simulaattorissa ne het sinkoilee jokapaikkaa ja kaasussa ei oo tuntumaa, se on vähän niinku on/off.Steam1102 kirjoitti:No ehottomast kaikki jontikat ja massikat...Jonttu 6430 kokeilin naapurilla kerran,nii ku laitoin vaihteen etiä päi ni sanoin Hyi helevetti
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...
Vähän läpää vaa. Ei aina tartte olla nii tosissaa.Ruzi kirjoitti:Anteeks mutta mitä vittua nyt iha oikeesti?eemelip1 kirjoitti:Samaa mieltä. Farming simulaattorissa ne het sinkoilee jokapaikkaa ja kaasussa ei oo tuntumaa, se on vähän niinku on/off.Steam1102 kirjoitti:No ehottomast kaikki jontikat ja massikat...Jonttu 6430 kokeilin naapurilla kerran,nii ku laitoin vaihteen etiä päi ni sanoin Hyi helevetti
Paitsi 65&165 massikat on hyviä...
Et ole vaan tottunut synkronoimattomaan lootaan mutta omassa taavetissakin jalkakaasu on mitä on.ronzuu kirjoitti:Vanha kunnon valkone david brown. Ei sit oikee mikää tahtonu toimii siinJalka kaasu ei pelittäny, vaihteet ei menny pääl helposti ja järkyttävä ajaa
Myy se mulleronzuu kirjoitti:En mää muil oo ajanu ku keppilootasilSe taavetti mil ajoin nii oli iha loppuu ajettu nii ei oikee tahtonu toimii