Kaikki puitu ny.

Pelin alkuperäsestä pikku-deutsista.maagista kirjoitti:Mistä skinasit ton sampo 2065?
Pelissä ne tuntus tulevan liianki hyvin.Valtra boy kirjoitti:Kui hyvi tulloo nelisiipiset ännän peräs?

N92. A-sarjalaisen nokka ja etuaksilaki tais olla aakkosen, loput taitaa olla ännäläisestä.DeutzMiäs kirjoitti:Eikös tuo oo A sarjalainen? Ja yhessä kuvassa näytäs kun keula ilmassa

|  | Lataa tästä... | 

Niin siis mikkä laittaa jakoon?141 kirjoitti:Joko voi laittaa jakoon
Pikku editoinnillakin varmaan on. Mistä muuten otit pyörät tohon eteen?Traktorimies_ kirjoitti:Pelin alkuperäsestä pikku-deutsista.maagista kirjoitti:Mistä skinasit ton sampo 2065?
Jaa mitäs foorttia ny tarkotat?Natikka956xl kirjoitti:saako tota foorttia jostaki? :O
No ei tietenkään saa.. Täl forkal suurin osa vaa yrittää leijua jollai ropposil jne..Traktorimies_ kirjoitti:Jaa mitäs foorttia ny tarkotat?Natikka956xl kirjoitti:saako tota foorttia jostaki? :O
 Perus jonnela..
 Perus jonnela..  

Senku pidätte, en minä noista kiihotu taikka mitää..
 Senku pidätte, en minä noista kiihotu taikka mitää..   Kuha sanoi noille ketkä jopa saattaakin.
 Kuha sanoi noille ketkä jopa saattaakin.  
No vitsillähän mää ton pistin.Matias kirjoitti:Älkää ny liiottelemaa taas alkako...Senku pidätte, en minä noista kiihotu taikka mitää..
Kuha sanoi noille ketkä jopa saattaakin.

Ton mapin missä on soil mod ja chopper starw modimaagista kirjoitti:Niin siis mikkä laittaa jakoon?141 kirjoitti:Joko voi laittaa jakoon