Ännässä voi ruuvata niitä rajottimia ihan jonkun verran ennenko ottaa mihkään,kääntyy lähemmäs 8m.maon kirjoitti:Valtran teessä ja Ännäs on kyllä hirveä koko ero. Ja tees on konepelti vielä kahden metrin päässä etuakselista.Ännän kääntösäde on 9m ja kappas deutzisin kutosessa 9m.
Ja tees 11m. Niin empä sanois nelosta ketterämmäks. Ja uus newholland supersteeril 8.7m.
Teessä konepellin reuna on n.puolenmetrin päässä siitä etuakselista.
On ännä paljonkin ketterämpi kun on muutenkin pienempi traktori.Kun nyt välttämättä halusit valtraa haukkua niin eikö oo rahaa panostaa teihin/pihoihin sen vertaa että sopii ajelemaan,ainiin ei ole kun kaikki menee deutzin korjaus kuluihin


 
 
 Enkä minä nyt tässä valtraa parhaaks väitä siitäki löytyy omat huonot puolensa sen vaan sanon että jos on rahhaa maksaa löpöjä ja huoltomiehiä ni kallistukoon deutsin puoleen. E: ei aloteta tappeluu.
  Enkä minä nyt tässä valtraa parhaaks väitä siitäki löytyy omat huonot puolensa sen vaan sanon että jos on rahhaa maksaa löpöjä ja huoltomiehiä ni kallistukoon deutsin puoleen. E: ei aloteta tappeluu. 



 Tässä nähään ettei kannata pätee jos ei oo kokemusta.
  Tässä nähään ettei kannata pätee jos ei oo kokemusta.


















