Kysymyksiä
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kysymyksiä
Mites kun pelaan Clash of clansia blue stacks nimisellä sovelluksella, niin kun aukasen clsh of clansin niin hetken päästä rupee hirveesti pykimään ja lagimaan ja kone menee hitaaksi.
- maajusssiiii
- Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Osaisko joku kertoo jonkun hyvän nauhotus softan? Olis tarkotus pistää youtubeen videoita ja esim fraps tekee 4gb tiedostoja joitten uppaus tubeen kestää ihan liian kauan... Eli haussa nauhotus softa joka tekee kevyttä tiedostoa hyvällä laadulla.

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV
My name is Madness
And I'm the light you need in darkness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
-
Bandicam?
Itsellä ainakin toiminut hyvin omissa yt videoissa,mutta jos video kestää esim 5 minuuttia niin uppaus kestää sen 130 min, että se on mun mielestä ainoa miinus, mutta toisaalta jos laittaa videon latautumaan vaikka yöksi niin sillä ei ole niin väliä.
Toivottavasti auttoi!
Itsellä ainakin toiminut hyvin omissa yt videoissa,mutta jos video kestää esim 5 minuuttia niin uppaus kestää sen 130 min, että se on mun mielestä ainoa miinus, mutta toisaalta jos laittaa videon latautumaan vaikka yöksi niin sillä ei ole niin väliä.
Toivottavasti auttoi!

- Seteli
- Multiplayer tunnuksesi?: Seteli
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Hei mitä ihmettä..? Ne pitää renderöidä jollakin videonkäsittelyohjelmalla toiseen muotoon, Joka on yleisimmin pakattu muoto. eli 30gb raakatiedosto --> 500mt. Näin olen itse aina toiminut.maajusssiiii kirjoitti:Osaisko joku kertoo jonkun hyvän nauhotus softan? Olis tarkotus pistää youtubeen videoita ja esim fraps tekee 4gb tiedostoja joitten uppaus tubeen kestää ihan liian kauan... Eli haussa nauhotus softa joka tekee kevyttä tiedostoa hyvällä laadulla.
i9 9900k 5.1ghz RTX 2070 SUPER
Kainuun kovin cnc koneistaja, Murhaavaa alavääntöä since 2017 #eiherää

-
Tietääkö kukaan vastausta tähän?superpottu kirjoitti:Mites kun pelaan Clash of clansia blue stacks nimisellä sovelluksella, niin kun aukasen clsh of clansin niin hetken päästä rupee hirveesti pykimään ja lagimaan ja kone menee hitaaksi.
- maajusssiiii
Seteli kirjoitti:Hei mitä ihmettä..? Ne pitää renderöidä jollakin videonkäsittelyohjelmalla toiseen muotoon, Joka on yleisimmin pakattu muoto. eli 30gb raakatiedosto --> 500mt. Näin olen itse aina toiminut.maajusssiiii kirjoitti:Osaisko joku kertoo jonkun hyvän nauhotus softan? Olis tarkotus pistää youtubeen videoita ja esim fraps tekee 4gb tiedostoja joitten uppaus tubeen kestää ihan liian kauan... Eli haussa nauhotus softa joka tekee kevyttä tiedostoa hyvällä laadulla.
No mikäs olis hyvä renderointi ohjelma??

Lisätietoa YV
My name is Madness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
- Seteli
- Multiplayer tunnuksesi?: Seteli
Jos ei tarvitse tehdä suurempia muokkauksia niin Windows moviemaker/liven elokuvatyökalu, millä nimellä nyt kulkeekaan 

i9 9900k 5.1ghz RTX 2070 SUPER

- maajusssiiii
No totesin ton movie maker ohjelman sudeksi... Tai siten en oo käyttää sitä. Ei pysty avaan avi tiedostoja ja vaikka konvais ne wmv tiedostoksi niin ei silti pysty avaan.

Lisätietoa YV
My name is Madness
Jussin fs17 konepaja
![]() | Lataa tästä... |
Sulla näyttäs olevan GTX660 joten suosittelen shadowplayta. Löytyy Geforce experience sovelluksesta.maajusssiiii kirjoitti:Osaisko joku kertoo jonkun hyvän nauhotus softan? Olis tarkotus pistää youtubeen videoita ja esim fraps tekee 4gb tiedostoja joitten uppaus tubeen kestää ihan liian kauan... Eli haussa nauhotus softa joka tekee kevyttä tiedostoa hyvällä laadulla.
- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
http://www.clasohlson.com/fi/N%C3%A4ytt ... r381048000Simppa kirjoitti:Tietääkös kukaan DVI-I - VGA kaapelia?Olis tarpehe. Että mistä sais?
Ja adaptereina noita löytyy sitte vaikka millä mitalla, tuos kaapelina.

...
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Onko kellään kokemuksia Corsair Vengeance M65 hiirestä, kun arvosteluissa ainakin on kehuttu.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
superpottu kirjoitti:Mites kun pelaan Clash of clansia blue stacks nimisellä sovelluksella, niin kun aukasen clsh of clansin niin hetken päästä rupee hirveesti pykimään ja lagimaan ja kone menee hitaaksi.
- Farmari344
Voi johtua siitä että se lataa iteksee niitä kaikkia peliä ja sovelluksia monta kerralla.superpottu kirjoitti:superpottu kirjoitti:Mites kun pelaan Clash of clansia blue stacks nimisellä sovelluksella, niin kun aukasen clsh of clansin niin hetken päästä rupee hirveesti pykimään ja lagimaan ja kone menee hitaaksi.
Itte sain sen jotenki pois en muista mitä tein, oo käyttäny bluestacksii pitkää aikaa.

...
Toisinaan ilmaantuu aina "ominaisuus", ettei tietokone? hyväksy kahdesti samaa näppäintä peräkkäin. Koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen toimii taas normaalisti. Mistäköhän moinen voisi johtua?
Tämöistä tekstiä sis tule jos koitan kirjoita normalisti.
Tämöistä tekstiä sis tule jos koitan kirjoita normalisti.
Millaista osaa koneessa? Ettei ihan turhaksi tuu tuo GTX770.
- Farmari344
Agreed, veli tilas hiljattain Kraken Prot.. Mul on enemmän negatiivista ku positiivistä sanottavaa niistä.Simppa kirjoitti:Krakenit vittuun ja Siberiat tilalle.
Btw, UPS tavarakuriiri kävi ja tuli WD:ltä uus kovo :3 Pelittää

...
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
I7 4770k, 2tb segate kovo, nztx kotelo, corsair 600w poweri. Msi emolevy. Ja nyt GTX 650.Juhon kirjoitti:Millaista osaa koneessa? Ettei ihan turhaksi tuu tuo GTX770.

Voorumin kovin deutzimies.

Logitech profilerilla pystyy.Simppa kirjoitti:Miten korjata se että Logitech ratin ja joystickin akselit sekoittuu?
Juu, pistä tilaukseen vaan.maon kirjoitti:I7 4770k, 2tb segate kovo, nztx kotelo, corsair 600w poweri. Msi emolevy. Ja nyt GTX 650.Juhon kirjoitti:Millaista osaa koneessa? Ettei ihan turhaksi tuu tuo GTX770.
- Mr-Wedenoja
- Kielet: Sujuvasti Suomi ja Englanti, Osittain Ruotsi, Japani ja Saksa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kunhan poweri on AX,HX,HXi, VX tai TX sarjaa niin ei ongelmaa.
Jos C CM VS yms kuraa niin senkin suosittelen vaihtamaan pois.
PS. Nuot Krakenit on aivan ok kuulokkeet... vastaan 20€ kuulokkeita.
Jos C CM VS yms kuraa niin senkin suosittelen vaihtamaan pois.
PS. Nuot Krakenit on aivan ok kuulokkeet... vastaan 20€ kuulokkeita.
|Maximus VII Hero|4770K@4,3Ghz 1.308v|2x R9 290 DCUII |2x4Gb HyperX Fury|HX850|Arc Midi R2|2x2Tb|120Gb hyperX 3K|Win 8.1 Pro|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
-
- Kielet: suomi & englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
Tosiaan nuo Krakenit on kuraa, niinku Razer yleensä tuppaa olemaha.
Ja ite ehkä ottaisin ehkä tuon SSD:n, että mahtus pelejäki: http://www.jimms.fi/tuote/CT256MX100SSD1
Ja ite ehkä ottaisin ehkä tuon SSD:n, että mahtus pelejäki: http://www.jimms.fi/tuote/CT256MX100SSD1
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö