urakkamies kirjoitti:Pitäs varmaan koittaa taas kepillä jäätä, ihan vain huvikseen, eipä ykskään ole mulle vielä lämmenny.

urakkamies kirjoitti:Pitäs varmaan koittaa taas kepillä jäätä, ihan vain huvikseen, eipä ykskään ole mulle vielä lämmenny.
Näimpä. Ite en oikeestaan halua netissä puhua/kirjotella. Skype nyt on eriasia kavereihin kesken, mutta kyllä minä mielummin naamatusten puhun kaikkien kanssa.Diesel Power kirjoitti:Kasvotusten aina parempi, tosin helpompi se on kirjotettuna sanoa, suomalainen mies kun ei tunteistaan paljoo puhu.
Eipä tietenkään. Eipä kiikariskaa enää ketää oo.jiitu kirjoitti:Äläpä ny hätäile, tuossa iässä ei ole vielä mikään kiire.
Kaverille kanssa.Advance173 kirjoitti:Mitenkä tyttis voi olla lainassa?
NäimpäAdvance173 kirjoitti:Mahikset tuntuu nyt aika olemattomilta, syynä varmaankin ujous.
Vittu te savolaiset ootte välillä outoja.URSUSkuski kirjoitti:![]()
![]()
Lainassa kaverilla ei saatana nyt kyllä repesin.
Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.
Tuossa ursuskuskissa on kyllä muutaki outoo ku tää savolaisuus mutta ei anneta sen häritä tätä aihetta.Aecel kirjoitti:Vittu te savolaiset ootte välillä outoja.URSUSkuski kirjoitti:![]()
![]()
Lainassa kaverilla ei saatana nyt kyllä repesin.
Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.
Ymmärrä nyt että tuola on vaihtoehto "lainassa" ja se tarkoittaa esim. että enpä tiedä mitä tulee mutta kokeillaan tai että epäilen ettei kauan kestä.Advance173 kirjoitti:Mitenkä tyttis voi olla lainassa?
Sanoo 14v ohtonen.Ohtonen kirjoitti:Ruzi: "miksi vittu nää 12-13 vuotiaat murehtii NAISASIOITA. tekis mieli sanoa että ku ei teillä ees karvat kasva ja murehitte tuollasia, saatikka murrosikäkää oo alkanu nuilla"
Aha voipipakai mussa sitten ollakkin.V A valmet kirjoitti:Tuossa ursuskuskissa on kyllä muutaki outoo ku tää savolaisuus mutta ei anneta sen häritä tätä aihetta.Aecel kirjoitti:Vittu te savolaiset ootte välillä outoja.URSUSkuski kirjoitti:![]()
![]()
Lainassa kaverilla ei saatana nyt kyllä repesin. Ei vaiskaan nyt ei ole ketään eikä tuo ikäkään vielä niin korkea vuosiltaan ole,että pitäs ny jo akka saaha räkyttämmään.Minun ikäisellä pojalla 2 akkaa aika kova jätkä.
![]()