Jep..Mrzaukki142 kirjoitti:Sama ongelma on mulla kun yrittää pistää ruohoo niin ei tuu.Valtra_mies kirjoitti:Mikähän mahtaa kusasta kun ei enään jostakin syystä saa lisättyä mitään kasveja jne..
Esim. jos on laittamassa rehua eli channelit 1 ja 6 niin eituu mtn vaikka tekis mitä, ja jos vetää sellaseen kohtaan mis sitä ruahoo onjo niin se vaan katoo jos siihen päälle vetää samaa ruahoo..
Onko asetukset näin?Valtra_mies kirjoitti:Jep..Mrzaukki142 kirjoitti:Sama ongelma on mulla kun yrittää pistää ruohoo niin ei tuu.Valtra_mies kirjoitti:Mikähän mahtaa kusasta kun ei enään jostakin syystä saa lisättyä mitään kasveja jne..
Esim. jos on laittamassa rehua eli channelit 1 ja 6 niin eituu mtn vaikka tekis mitä, ja jos vetää sellaseen kohtaan mis sitä ruahoo onjo niin se vaan katoo jos siihen päälle vetää samaa ruahoo..
Poistin Giants editor 5.0.3 ja latasin uudestaan eikä sekään tepsiny..
Että kiireellisiä apuja jos ton mapin haluatte joskus jakoon.
cr95 kirjoitti:Auttakaa tyhmempää miksi mulla ei näy ikinä ku editoin niin textuureja siinä osassa ku meen peliin.
Onks polut oikein?cr95 kirjoitti:cr95 kirjoitti:Auttakaa tyhmempää miksi mulla ei näy ikinä ku editoin niin textuureja siinä osassa ku meen peliin.
???Jonatha kirjoitti:Kun teen mppia ni miten saan yhen mapin kaikki i3d tiedostot samaan tiedostoon?
Kyllä nyt joku tietää.Jonatha kirjoitti:???Jonatha kirjoitti:Kun teen mppia ni miten saan yhen mapin kaikki i3d tiedostot samaan tiedostoon?
No miten ratkaisit ongelma, koska minulla on sama ongelma, että tulee vain niitettyä heinää ja heinää.Jos pistän esim kyntöjäjen channelit niin ei tapahdu mitään.Valtra_mies kirjoitti:Sain ratkastua ongelman jo.
Ja ei noi asetukset vaikuta kasvien laittamiseen mitenkään.
???Massikka kuski kirjoitti:Tietääkö joku saako ls finin joulukalentri modeja mistään?
Onksulla valittuna terrain editin vai mikä onkaa ja sit oikee numero siältä alhaalta niistä neljästä numerosta?superpottu kirjoitti:No miten ratkaisit ongelma, koska minulla on sama ongelma, että tulee vain niitettyä heinää ja heinää.Jos pistän esim kyntöjäjen channelit niin ei tapahdu mitään.Valtra_mies kirjoitti:Sain ratkastua ongelman jo.
Ja ei noi asetukset vaikuta kasvien laittamiseen mitenkään.
Auma täyttyy sit liia nopiaaVapo_ kirjoitti:Laita lisää tilavuutta se on ainakin yks keino
Ootko jo löytäny vastauksen? Painat:File > Export all with files.Jonatha kirjoitti:Kun teen mppia ni miten saan yhen mapin kaikki i3d tiedostot samaan tiedostoon?