Toivottavasti oli vakuutukset kunnossa.

Otan osaa ite oon kissa ihminen ni mää tykkään niistä aika paljonOnskuli kirjoitti:Naapuri ajo meidän kissanpennun ylite.![]()
![]()
![]() | Lataa tästä... |
Tästä mieleen Juice Leskinen - Ei elämästä selviä hengissäMassikka165 kirjoitti:Mutta pakko sanoa suoraan että kaikki kuolee aikanaan, kukaan ei elä aina..
Ei kevyeenliikenteenväylällä saa viittäkymppiä päästää mopolla, rajotus taitaa olla siinä 30 km/h kieppeillä.Ezmo kirjoitti:Miten niin käytännössä sen? Kääntyvä ajoneuvo väistää kevyenliikenteen väylällä kulkevia.
40km/h jos ei erikseen mainita, mut eihän nopeutta ole paikan päällä todettu, niin ei voi pistää sen piikkiin.EAP kirjoitti:Ei kevyeenliikenteenväylällä saa viittäkymppiä päästää mopolla, rajotus taitaa olla siinä 30 km/h kieppeillä.Ezmo kirjoitti:Miten niin käytännössä sen? Kääntyvä ajoneuvo väistää kevyenliikenteen väylällä kulkevia.
Eli se pyörätie on selkeästi risteysalueen ulkopuolella eli n.50m päässä?JTJcrafter kirjoitti:Näin on, mutta ottaa huomioon että olin jo sen väylän päällä ja yritti mennä edestä ohi. Ja ajo jotain 40-50km/h. Ja muotoilin ton väärin. Tilanteen huomioon ottaen molemmissa oli yhtälailla vikaa.
Eli se pyörätie on selkeästi risteysalueen ulkopuolella eli n.50m päässä?[/quote]JTJcrafter kirjoitti:Näin on, mutta ottaa huomioon että olin jo sen väylän päällä ja yritti mennä edestä ohi. Ja ajo jotain 40-50km/h. Ja muotoilin ton väärin. Tilanteen huomioon ottaen molemmissa oli yhtälailla vikaa.
Eli sinä olit kääntyvä ja väistämisvelvollinen. Poliisitkin oli varmaan sitä mieltä, kun sinä sakotkin sait. Eikä ne puut ja puskat ilmeisesti ollu sen mopoilian syystä siinä?JTJcrafter kirjoitti:Ei vaan menee ihan muutaman metrin päästä, mutta tuli puitten ja puskien takaa niin, että sitä ei näe kunnolla. Ja olin siinä niin että traktori oli kokonaan sen väylän päällä, ja kärry poikitellen 8 tiellä.JTJcrafter kirjoitti:Eli se pyörätie on selkeästi risteysalueen ulkopuolella eli n.50m päässä?JTJcrafter kirjoitti:Näin on, mutta ottaa huomioon että olin jo sen väylän päällä ja yritti mennä edestä ohi. Ja ajo jotain 40-50km/h. Ja muotoilin ton väärin. Tilanteen huomioon ottaen molemmissa oli yhtälailla vikaa.