--------------------------------------------------------------



 <<Kiitokset N141H
 <<Kiitokset N141H <<Kiitokset N141H
 <<Kiitokset N141HKaikki noista kelpaaMuhka kirjoitti:TW-3549558950N121Jd 6200Ford 7810


 , tosin riittäähän toi D/DS8 traktoriin.
 , tosin riittäähän toi D/DS8 traktoriin.
Scania DSC 9 ja koppiki on Ursuksen tekele.sutki kirjoitti:Eikös tossa Swed-Trackissa ole ursuksen/setorin perä ja sitten kaanian 8litranen moottori? Olis peli yli kylien kun mahti kone DS14 olis keulalla, tosin riittäähän toi D/DS8 traktoriin.


 DS14
 DS14   .
 .
Diesel Power kirjoitti:Ois aika pähee.



Tuo on kylläki Klippan. Niissä ensimmäisissä kyllä oli aivan normaali Ursuksen hytti, mutta vaihtui jossain vaiheessa Klippaniin.Ännä kirjoitti:Scania DSC 9 ja koppiki on Ursuksen tekele.sutki kirjoitti:Eikös tossa Swed-Trackissa ole ursuksen/setorin perä ja sitten kaanian 8litranen moottori? Olis peli yli kylien kun mahti kone DS14 olis keulalla, tosin riittäähän toi D/DS8 traktoriin.
Vink, vink -> http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt ... hbjaj.htmlÄnnä kirjoitti:



Tuohon vielä hyvä kuormaaja nii ai että.Neliveto kirjoitti:

 
 


 ) EK, Etuakselijousitus,Michelin ukot katolla, toinen saman lainen mut mettä varustuksella ilman michelin ukkoja ja iliman ekoota ja sellanen et saa moton pois ja kouran tilalle ja toisin päin.
) EK, Etuakselijousitus,Michelin ukot katolla, toinen saman lainen mut mettä varustuksella ilman michelin ukkoja ja iliman ekoota ja sellanen et saa moton pois ja kouran tilalle ja toisin päin.Justii tommonen olis kovapeli.Meikäläine kirjoitti:Oliskos mitää tää meijä 80-90.
 802 on hiukan kankeahko ja liian janonen ek raktoriks.
  802 on hiukan kankeahko ja liian janonen ek raktoriks. 
