Näinhän se on, mutta parhaat repliikit tulee vasta tilanteen jälkeen mieleen.V A valmet kirjoitti:Ei tarvi välttämättä lyyä kettää jos ossa vittuilla hyvin.
Tää kyl vituttaa joskus, eikä sitä enää sen tilanteen jälkeen toinna mennä sanomaan et mitä ois pitäny sanoo sillo.Belkku kirjoitti:Näinhän se on, mutta parhaat repliikit tulee vasta tilanteen jälkeen mieleen.V A valmet kirjoitti:Ei tarvi välttämättä lyyä kettää jos ossa vittuilla hyvin.
Se kun kesälomaa on jäljellä 7pv.rape kirjoitti:Se kun kesälomaa tarkalleen jäljellä 2 päivää ja 12 tuntia 10 min.
Meiän koulussa kerran yks mätkäs pikkuveljen luokkakaveria namaan nii että tul poliisi paikalle. Mut joo itekki kannatan enemän päin naamaa vittuilua ku pieksemistä.Diesel Power kirjoitti:Tää kyl vituttaa joskus, eikä sitä enää sen tilanteen jälkeen toinna mennä sanomaan et mitä ois pitäny sanoo sillo.Belkku kirjoitti:Näinhän se on, mutta parhaat repliikit tulee vasta tilanteen jälkeen mieleen.V A valmet kirjoitti:Ei tarvi välttämättä lyyä kettää jos ossa vittuilla hyvin.
Ylihuomenna mulla.Advance173 kirjoitti:Äkkiä meni tääki loma, huomenna kouluun hikoamaan ja mädäntymään.
Nii mullaki, mutta koittakaa ny jumankauta kestää se. Mieluummin mää oon koulussa ku kotona märäntymässä jos ei oo mitään tekemistä.Veke00 kirjoitti:Ylihuomenna mulla.Advance173 kirjoitti:Äkkiä meni tääki loma, huomenna kouluun hikoamaan ja mädäntymään.
Joillain on joillain ei. Eihän toi opiskelu oo mitään vastemielistä, mutta ne aikaset herätykset. Nii ja ruotsi.Farmari99 kirjoitti:Nii mullaki, mutta koittakaa ny jumankauta kestää se. Mieluummin mää oon koulussa ku kotona märäntymässä jos ei oo mitään tekemistä.Veke00 kirjoitti:Ylihuomenna mulla.Advance173 kirjoitti:Äkkiä meni tääki loma, huomenna kouluun hikoamaan ja mädäntymään.
Ei se oikeestaan paljo ärsytä mutta onhan se typerää nähä jokku typerät oppilaat.Farmari99 kirjoitti:Nii mullaki, mutta koittakaa ny jumankauta kestää se.Veke00 kirjoitti:Ylihuomenna mulla.Advance173 kirjoitti:Äkkiä meni tääki loma, huomenna kouluun hikoamaan ja mädäntymään.
Vituttas muahi mennä kouluun jos sut näkisin siel.Advance173 kirjoitti: Ei se oikeestaan paljo ärsytä mutta onhan se typerää nähä jokku typerät oppilaat.
Yläaste yli 9000 kertaa parempi ku ala-aste.Mega kirjoitti:Ylihuomenna koulu alkaa ja yläasteelle pitäs männä
Kyllä minä ainakin odotan että pääsis jo helvettii koko peruskoulusta. Onneks enää 1v jälel. :3Veke00 kirjoitti:Yläaste yli 9000 kertaa parempi ku ala-aste.Mega kirjoitti:Ylihuomenna koulu alkaa ja yläasteelle pitäs männä
Joo, ei sekää mua vituta että koulu alkaa eikä läksykkää tuloo nii pirun vähä. Mutta ny kuitenki ysille meen nii kokeisii pitää lukee enemmä että pääsis ees johki kouluu sit.MrSuomi kirjoitti:Itteä ei ainakaan vituta, että pitää mennä taas kouluun. Ei siinä muuta vituttavaa oo kun opettajat, läksyt, kokeet ja se, että pitää herätä niin helvetin aikaisin.Ja muutenki ootan syksyä, että sais ostettua GTA V koneelle ja muita pelejä mitä on tulossa syksyllä.
Mutta itteä vituttaa tää kuuma sää... Hyvä jos edes saa oltua koneella ku on nii helvetin kuuma..
30 min sinne sun tänne, itellä alkaa 8:00 + 30minuutin koulumatka.Advance173 kirjoitti:Wilmassa lukikin että kouluun 8.30. Todistuksessa luki kyllä että alkais 9.00