https://www.youtube.com/watch?v=a4lBmuVBhUEsuperpottu kirjoitti:superpottu kirjoitti:Miten saan giantsissa tasasta aluetta ?Kuivurille pitäs alkaa tilaa raivaamaan.
Pienet Kysymykset (FS13)
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Pienet Kysymykset (FS13)

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Valtra_mies kirjoitti:Kertokaas että miksei ton Massey Ferguson 7626 kumit mee läpinäkyväks, vaikka sen kumin tekstuurin pistää Paint.net:issä läpinäkyväks? :/

-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paintilla tallennus .dds ja dxt3 ja ruksi kohtaan luo mip kartat ???Valtra_mies kirjoitti:Valtra_mies kirjoitti:Kertokaas että miksei ton Massey Ferguson 7626 kumit mee läpinäkyväks, vaikka sen kumin tekstuurin pistää Paint.net:issä läpinäkyväks? :/
Ja jos ei niin kokeile tälläin... Avaa massikan i3d tiedosto notepadilla, ja kato millä fileid numerolla textuuri on.
Sitte <Materials> kohdasta kyseisen fileid materiaalin perään lisäät alphaBlending="true"
Tällein esim.
Eli tämä on fileid nro 1
<Materials>
<Material name="lambert1" materialId="1" diffuseColor="0.5 0.5 0.5 1" specularColor="0 0 0" ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true">
</Material>
<Texture fileId="1"/>
</Materials>
Tietokoneen kaatuessa, pidä kiinni näppäimistöstä. ÄLÄ HYPPÄÄ!
-
No minä editoin yhestä hiivatista Neva ediitin ja laitoin kaikki sammuttimet ja kaikki ja tallensin ja se näytti tältä
ja sen tiedostot näytti tältä:
Mutta pelissä se oli tollanen ja se väitti että mulla ei ole sitä ostettuna eli en menettänyt rahaa ja sillä ei voinut ajaa:
Tollasta se väitti kaupassa koko-ajan
Ja tollanen se oli pelissä. Eli ei mittään muuta editoitua kuin renkaat Ja tosiaan sillä ei voinut ajaa...
Taikka en minä renkaita editoinut painoin vain Duplicate nappia ja lisäsin taakse triplat ja eteen tuplat.

Taikka en minä renkaita editoinut painoin vain Duplicate nappia ja lisäsin taakse triplat ja eteen tuplat.
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei nähtävästi löydä scriptiä, laitas kuvaa yv moddescistä ja xml tiedostosta, specialeisons kohdasta.
E:Jos oot laittanu nuista piilotettavat..
E:Jos oot laittanu nuista piilotettavat..

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Miten valoista saa normi väriset ku muuttaa raktorin värii?
-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
superpottu kirjoitti:No minä editoin yhestä hiivatista Neva ediitin ja laitoin kaikki sammuttimet ja kaikki ja tallensin ja se näytti tältä
ja sen tiedostot näytti tältä:Mutta pelissä se oli tollanen ja se väitti että mulla ei ole sitä ostettuna eli en menettänyt rahaa ja sillä ei voinut ajaa:
Tollasta se väitti kaupassa koko-ajanJa tollanen se oli pelissä. Eli ei mittään muuta editoitua kuin renkaatJa tosiaan sillä ei voinut ajaa...
Katso log.txt. Sieltä selviää mikä on vikana.
Tietokoneen kaatuessa, pidä kiinni näppäimistöstä. ÄLÄ HYPPÄÄ!
Miten saan traktorin nappiparit pyörii?
-
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Et ole pastettanut noita osia tohon vaan oot importannut. Sun pitää valita se importattu osa ja sit edit-cut. Sitten valita traktori ja edit paste.superpottu kirjoitti:No minä editoin yhestä hiivatista Neva ediitin ja laitoin kaikki sammuttimet ja kaikki ja tallensin ja se näytti tältä
ja sen tiedostot näytti tältä:Mutta pelissä se oli tollanen ja se väitti että mulla ei ole sitä ostettuna eli en menettänyt rahaa ja sillä ei voinut ajaa:
Tollasta se väitti kaupassa koko-ajanJa tollanen se oli pelissä. Eli ei mittään muuta editoitua kuin renkaatJa tosiaan sillä ei voinut ajaa...

Voorumin kovin deutzimies.

-
Ei toiminut ei näy vieläkään.
Nyt sentään pystyin ajaamaan olin poistanut vahingossa triggerin.

Viimeksi muokannut superpottu, 04.08.2014 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Noniin, ketokaahan joku enemmän tietävän mikä on kun yhistin jokelan ja sydänmaan v2:sen ikäänkuin samaksi mapiksi ja vaihdoin mapin textuurit samoiksi jnejne, mutta silti Sydänmaan puolella en voi kyntää,niittää,kylvää tai tehdä ylipäänsä mitään muuta kuin tankata traktorin, onko vika textuureissa vai?? ja kaikki edellä mainittu toimii siis jokelan puolella.... 

Valluman kirjoitti:Noniin, ketokaahan joku enemmän tietävän mikä on kun yhistin jokelan ja sydänmaan v2:sen ikäänkuin samaksi mapiksi ja vaihdoin mapin textuurit samoiksi jnejne, mutta silti Sydänmaan puolella en voi kyntää,niittää,kylvää tai tehdä ylipäänsä mitään muuta kuin tankata traktorin, onko vika textuureissa vai?? ja kaikki edellä mainittu toimii siis jokelan puolella....
Teithän tyhjälle mapin pohjalle?

-
En, lisäsin vain sen siihen jokelan viereen ja siirsin kohdalleen.cr95 kirjoitti:Valluman kirjoitti:Noniin, ketokaahan joku enemmän tietävän mikä on kun yhistin jokelan ja sydänmaan v2:sen ikäänkuin samaksi mapiksi ja vaihdoin mapin textuurit samoiksi jnejne, mutta silti Sydänmaan puolella en voi kyntää,niittää,kylvää tai tehdä ylipäänsä mitään muuta kuin tankata traktorin, onko vika textuureissa vai?? ja kaikki edellä mainittu toimii siis jokelan puolella....
Teithän tyhjälle mapin pohjalle?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Kiitoksia neuvoista, onnistu heti tolla ekalla neuvolla!trash90 kirjoitti:Paintilla tallennus .dds ja dxt3 ja ruksi kohtaan luo mip kartat ???Valtra_mies kirjoitti:Valtra_mies kirjoitti:Kertokaas että miksei ton Massey Ferguson 7626 kumit mee läpinäkyväks, vaikka sen kumin tekstuurin pistää Paint.net:issä läpinäkyväks? :/
Ja jos ei niin kokeile tälläin... Avaa massikan i3d tiedosto notepadilla, ja kato millä fileid numerolla textuuri on.
Sitte <Materials> kohdasta kyseisen fileid materiaalin perään lisäät alphaBlending="true"
Tällein esim.
Eli tämä on fileid nro 1
<Materials>
<Material name="lambert1" materialId="1" diffuseColor="0.5 0.5 0.5 1" specularColor="0 0 0" ambientColor="1 1 1" alphaBlending="true">
</Material>
<Texture fileId="1"/>
</Materials>

-
superpottu kirjoitti:No minä editoin yhestä hiivatista Neva ediitin ja laitoin kaikki sammuttimet ja kaikki ja tallensin ja se näytti tältä
ja sen tiedostot näytti tältä:
Mutta pelissä se oli tollanen ja se väitti että mulla ei ole sitä ostettuna eli en menettänyt rahaa ja sillä ei voinut ajaa:
Ja tollanen se oli pelissä. Eli ei mittään muuta editoitua kuin renkaat
Ja tosiaan sillä ei voinut ajaa...
superpottu kirjoitti:Ei toiminut ei näy vieläkään.
Nyt sentään pystyin ajaamaan olin poistanut vahingossa triggerin.![]()
- j.simoska
- Multiplayer tunnuksesi?: TurveVallu
Sun pitää importata se tavara sinne giantsiin. Sitten sun pitää valita se tavara ja painaa sieltä ylhäältä edit ja valita sieltä cut. Sitten sun pitää valita se koko traktori sieltä scenegraph osisosta ja painaa ylhäältä edit ja sieltä paste. Sitten laitat vaan sen tavaran sinne minne haluat ja muistat savettaa ennen kun lähdet.

Kun rauta on kuumaa, sitä on taottava!
-
Miten se koko traktori valitaan sieltä screengraph jutusta?
-
?superpottu kirjoitti:Miten se koko traktori valitaan sieltä screengraph jutusta?
-
Ei se valitse siitä renkaita ja ne ei ilmestynyt vieläkään Vaikka tein näin:
Ei silti toiminut. 

- j.simoska
Sun pitää valita se tavarakin sieltä scenegraph kansiosta ja muista savettaa aina ku lähet.

-
Ei sieltä voi valita kahta samaan aikaan. 

- j.simoska
Ei vaan sun pitää valita eka sieltä se tavara ja painaa edit-cut ja sen jälkeen valittet rattorin ja painat edit-paste.

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra boy
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Miksi kun editoin ja sitten tallennan ja pakkaan niin se ei tule peliin?

-
No niin juuri olen tehnytkin.j.simoska kirjoitti:Ei vaan sun pitää valita eka sieltä se tavara ja painaa edit-cut ja sen jälkeen valittet rattorin ja painat edit-paste.