Ite keräsin yks ilta 10 min ja pistin tuonne betonilaatalle levy päälle ja siihe jotain pään kokosia kiviä painoks.141 kirjoitti:Se saatanan kasviokin pitäs saada valmiiksij.simoska kirjoitti:Viiminen loma maanantai ennen koulua
Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- Suomi mies
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Joo, viikon pääst tähä aikaa ollaa koulus/päästy jo. Kyl se vähän vituttaa.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Elekee vaan. Minähä jo jouduin viime torstaina käymää jossai palveerissa opettajan kaa että tässä ollaa oltu kaikkia muita enne koulussa.
Huomenna taas samanmoone palveeri ja sitte torstaina alkaa koulu. 

- Suomi mies
Elä mutta ku serkulla alkaa yli huomenna jo. Vois ottaa rehunteko vapaata.Fini kirjoitti:Elekee vaan. Minähä jo jouduin viime torstaina käymää jossai palveerissa opettajan kaa että tässä ollaa oltu kaikkia muita enne koulussa.Huomenna taas samanmoone palveeri ja sitte torstaina alkaa koulu.
-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
En ymmärräFini kirjoitti:Elekee vaan. Minähä jo jouduin viime torstaina käymää jossai palveerissa opettajan kaa että tässä ollaa oltu kaikkia muita enne koulussa.Huomenna taas samanmoone palveeri ja sitte torstaina alkaa koulu.

- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Miksi ihmeessä teitä vituttaa koulun alku? Ihan itteänne vartehhan te sitä käytte, ihan kivaahan se koulussa kavereiden kanssa uuden oppiminen on, eikö?

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- j.simoska
- Multiplayer tunnuksesi?: TurveVallu
No joo onhan se alku vuojesta ihan mukavaa kun näkee taas kavereita, mutta sen jälkeen alkaa ottaan päähän pitkät päivät ja aikaset herätykset. Vaikka kyllähän se pitäny koko kesän herätä aikasten suolle töihin ja illalla vasta tulla pois, mutta ennemmin minä siellä suolla opettelen uusia asioita ja konehommia.

Kun rauta on kuumaa, sitä on taottava!
-
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
Ennemmin minä duunissa olen ku koulussa. Ja voi mennä vittuun niitte ''Koulu on työtä'' pätemisten kaa. Ja otetaa huomioon itellä on tällane että ei meinaa mennä oppi mitenkää kirjojen ja lukemisen kautta päähän, ja vieläkun opettajat selittää niiku oltas yliopistossa oppimassa. Tämä johtaa siihen että ei välttämättä viihdy koulussa. Voi olla asenne ongelma mutta näin se minulla menee.McNoitti kirjoitti:Miksi ihmeessä teitä vituttaa koulun alku? Ihan itteänne vartehhan te sitä käytte, ihan kivaahan se koulussa kavereiden kanssa uuden oppiminen on, eikö?

- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Meillä samat.Fini kirjoitti:Ja otetaa huomioon itellä on tällane että ei meinaa mennä oppi mitenkää kirjojen ja lukemisen kautta päähän, ja vieläkun opettajat selittää niiku oltas yliopistossa oppimassa. Tämä johtaa siihen että ei välttämättä viihdy koulussa. Voi olla asenne ongelma mutta näin se minulla menee.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Niimpä. Ite oikeen odotan et pääsis jo kouluun. Tosin vielä ois 5 viikkoo lomaa jäljelläMcNoitti kirjoitti:Miksi ihmeessä teitä vituttaa koulun alku? Ihan itteänne vartehhan te sitä käytte, ihan kivaahan se koulussa kavereiden kanssa uuden oppiminen on, eikö?

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
No mulla on onneks hyvät opettajat, mua ei ainakaa yhtää vituta se että koulu alkaa, pääsee elämäs eteenpäin.
Jaa meil vissii sit samit kans juu vihhu.Jeppe kirjoitti:Meillä samat.Fini kirjoitti:Ja otetaa huomioon itellä on tällane että ei meinaa mennä oppi mitenkää kirjojen ja lukemisen kautta päähän, ja vieläkun opettajat selittää niiku oltas yliopistossa oppimassa. Tämä johtaa siihen että ei välttämättä viihdy koulussa. Voi olla asenne ongelma mutta näin se minulla menee.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Näimpä.j.simoska kirjoitti:No joo onhan se alku vuojesta ihan mukavaa kun näkee taas kavereita, mutta sen jälkeen alkaa ottaan päähän pitkät päivät ja aikaset herätykset. Vaikka kyllähän se pitäny koko kesän herätä aikasten suolle töihin ja illalla vasta tulla pois, mutta ennemmin minä siellä suolla opettelen uusia asioita ja konehommia.

-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Kyllä mäkin mieluummin töitä teen ku oon koulussaJonatha kirjoitti:Näimpä.j.simoska kirjoitti:No joo onhan se alku vuojesta ihan mukavaa kun näkee taas kavereita, mutta sen jälkeen alkaa ottaan päähän pitkät päivät ja aikaset herätykset. Vaikka kyllähän se pitäny koko kesän herätä aikasten suolle töihin ja illalla vasta tulla pois, mutta ennemmin minä siellä suolla opettelen uusia asioita ja konehommia.

-
- Kielet: Suomi ja Enklantti
- Multiplayer tunnuksesi?: sdasdsddw3123213dsdW
Sama..141 kirjoitti:Se saatanan kasviokin pitäs saada valmiiksij.simoska kirjoitti:Viiminen loma maanantai ennen koulua

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Koulun alussa on hyvät ja huonot puolet hyvät on että näkkee muitaki ihmisiä koko kesän erakoitumisen jälkeen ja niin edelleen mutta vahvin huono puoli on: ruotsin tunti heti aamusta ja huomaa että läksyt on tekemättä:

- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Koulu alkaa parin viikon päästä, ja samalla alkaa se ainainen homottelu. Muuten kyllä ootan koulunalkua.

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Turpaa vaa nii kovaa ku lähtee sillä se loppuu.Belkku kirjoitti:Koulu alkaa parin viikon päästä, ja samalla alkaa se ainainen homottelu. Muuten kyllä ootan koulunalkua.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
- Belkku
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Ei viiti, ku saa pian syytteen.Haxa kirjoitti:Turpaa vaa nii kovaa ku lähtee sillä se loppuu.Belkku kirjoitti:Koulu alkaa parin viikon päästä, ja samalla alkaa se ainainen homottelu. Muuten kyllä ootan koulunalkua.

#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
- Suomi mies
Tämä.Belkku kirjoitti:Ei viiti, ku saa pian syytteen.Haxa kirjoitti:Turpaa vaa nii kovaa ku lähtee sillä se loppuu.Belkku kirjoitti:Koulu alkaa parin viikon päästä, ja samalla alkaa se ainainen homottelu. Muuten kyllä ootan koulunalkua.

- Haasa90
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Tää loputon helle, kun tars töitäkin koittaa tehä 

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Saa syytteen jos vetää kiusaajaa turpaan? Mihkä vittuhun tää paska on menos... Mä oon ainaki vetäny nii kovaa turpaan kiusaajaa että itku tuli eikä ees tullu jälki-istuntoa.Belkku kirjoitti:Ei viiti, ku saa pian syytteen.Haxa kirjoitti:Turpaa vaa nii kovaa ku lähtee sillä se loppuu.Belkku kirjoitti:Koulu alkaa parin viikon päästä, ja samalla alkaa se ainainen homottelu. Muuten kyllä ootan koulunalkua.

- Vapo_
- Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Tääl on sellanen et jos kiusaaja lyö helvetin kovaa ni ei puututa mutta jos kiusattu lyö kiusaajaa helevetin kovaa sillo puututaan
Onneks uus ope on ollu 2 vuotta, edellinen oli sellanen paskapää että huhhuh! Nais opettaja... Nykyään on sellanen partasuu mies
Paras ope ikänä ja se puuttuu! Alussa tarkotin tota ekaa opee! Mut nykään ei kannata kiusatun lyyä ku jos kiusaaja lyö ni tulee tupenrapinat!:D Että silleen.
Ps.Tulipas pitkä viesti!

Ps.Tulipas pitkä viesti!
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Työt ohi ja koulu alkaa keskiviikkona. Vieläpä uudella paikkakunnalla, joten ei tunne ketään.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.