Tuota samaa aattelinLate kirjoitti:Voi johtua tosta lookan painosta ja noista hirveistä mammutti renkaista ei vakio akselit kestä hirveitä mammutti renkaita.

Tuota samaa aattelinLate kirjoitti:Voi johtua tosta lookan painosta ja noista hirveistä mammutti renkaista ei vakio akselit kestä hirveitä mammutti renkaita.
Eihän tossa akselit hajonnu. ;)Late kirjoitti:Voi johtua tosta lookan painosta ja noista hirveistä mammutti renkaista ei vakio akselit kestä hirveitä mammutti renkaita.
Samaa aattelin, eikä nuo nyt paljoo paripyöriä leveemmät ole.akiky kirjoitti:Eihän tossa akselit hajonnu.Late kirjoitti:Voi johtua tosta lookan painosta ja noista hirveistä mammutti renkaista ei vakio akselit kestä hirveitä mammutti renkaita.
Tätä en purematta niele. Miten leveämmillä renkailla tulee runkoon enemmän rasituksia? Ehkä jottain kiertoliikettä enemmän kun ajelee epätasasessa mestoissa, mutta kyllä siinäkin on vanteet/akselit kovimmilla. Ovat kuitekin suht elastisesti kiinni ja kun etuakseli keinuu, niin ei sinne kovia rasituksia tule.Simulation kirjoitti:Mutta on noi mammutit tietenki osasyynä
Niinpä.Tumpe kirjoitti:Noin pitäs tehä kaikille valmeteillekkin
Niille ei saisi tehdä niin, koska ne menisi poikki, mutta Valmetille saisi, koska se ei menisi poikki.Simulation kirjoitti:Ja nyykyille.. +Belarus..
NiimpäValtraN111 kirjoitti:Niille ei saisi tehdä niin, koska ne menisi poikki, mutta Valmetille saisi, koska se ei menisi poikki.Simulation kirjoitti:Ja nyykyille.. +Belarus..
Kyllähän tuokin ihan mukavasti menis, jos ottaisi tuon leikkurin kokonaan poies. (:Motokuski kirjoitti:Traktorimallisen huonoja puolia tuo, kun ei voi runko-ohjauksella käännellä edes-takaisin.
Meillä on leikkurina Partnerin 11-85R, ja minä oon sillä aika pahasta paikasta päässy pois tuolla runko-ohjauksella
venkuilemalla.
Motokuski kirjoitti:Traktorimallisen huonoja puolia tuo, kun ei voi runko-ohjauksella käännellä edes-takaisin.
Meillä on leikkurina Partnerin 11-85R, ja minä oon sillä aika pahasta paikasta päässy pois tuolla runko-ohjauksella
venkuilemalla.
Motokuski kirjoitti:Traktorimallisen huonoja puolia tuo, kun ei voi runko-ohjauksella käännellä edes-takaisin.
venkuilemalla.