En oo sinne eksyny ku oon sinne ihan itte menny. Mutta uusis koneis se on ihan eri asia en sitä tarkottanu.jiitu kirjoitti:On se ilmastointi. Jos verkku sattuisi eksymään pellolle, saattaisi tajuta että ilmastointi on nykykoneissa ihan hieno ominaisuus. Taikka ihan vaan tiellä ajaessakin. Oikeastaan kaikissa hommissa. En mie ainakaan viiti ajaa ikkunat auki.
Perkele menisit sinäki joskus töihin, niin voisit kokemuksella päteä, mutta ei.....Verkku kirjoitti:En oo sinne eksyny ku oon sinne ihan itte menny. Mutta uusis koneis se on ihan eri asia en sitä tarkottanu.jiitu kirjoitti:On se ilmastointi. Jos verkku sattuisi eksymään pellolle, saattaisi tajuta että ilmastointi on nykykoneissa ihan hieno ominaisuus. Taikka ihan vaan tiellä ajaessakin. Oikeastaan kaikissa hommissa. En mie ainakaan viiti ajaa ikkunat auki.
Siinä vaiheessa ku mittari näyttää että kopis 45 lämmintä ja ajat boksereilla niin ei enää naurata terveisin xl natikalla ajanu.Verkku kirjoitti:Onko toi ilmastointi toi boksi katolla. Mun mielestä xl koppi natikka ei tarvi ilmastointia, koska ovien ikkunas on niin hyvät aukeevat luukut ku ne aukee taaksepäin ni ne ohjaa ilmavirtaa sisälle.