Turvekuvat
- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Turve kuvat
Ite nyt kuitenkin verrattuna moneen muuhun kuskiin tosi rauhallinen vaihteiden käyttäjä..
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
En mä ole ketään henkilökohtaisesti syyttänytkään mutta silä kuskilla on iso vaikutus siihen koneiden kestävyyteen. Juurikin nämä huollot ja puhdistelut. Mutta mitä ny on noilla Valtroilla ajanu nii sen perus Hitech laatikon saa helposti hajotettua, jos ei osaa kunnolla sillä ajaa. On niin heikon olonen ja ei oo varma meneekö vaihde päälle vai ei...
#Kuuukkelijutut
- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Eipä oo tullu hitekillä tilannetta, et ei tietäs et onks vaihe päällä vai ei.. Vaihtaa vaan rauhassa, niin kyl se vaihe putoo päälle. 
Koneet seisoo varikolla keskellä kaunista päivää..

Kivasti pölisöö, ei nähny välillä kääntäjän toista päätä..ja sopivasti kun tuuli pyöri, niin ei myöskään eteen..

Koneet seisoo varikolla keskellä kaunista päivää..

Kivasti pölisöö, ei nähny välillä kääntäjän toista päätä..ja sopivasti kun tuuli pyöri, niin ei myöskään eteen..

Made by: Jespa
- Mikko
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Eilisiä ilta kääntelyä.

Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99
sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
- sutki
- Moderaattori
Minä kyllä aika vahvasti uskon että jokasen laatikon saa särki jos rajua väärin käyttöä on. Jos ei muuten niin unohtaa öljymäärän kattoa ja ajaa kuivaksi.mikebirdie kirjoitti:En mä ole ketään henkilökohtaisesti syyttänytkään mutta silä kuskilla on iso vaikutus siihen koneiden kestävyyteen. Juurikin nämä huollot ja puhdistelut. Mutta mitä ny on noilla Valtroilla ajanu nii sen perus Hitech laatikon saa helposti hajotettua, jos ei osaa kunnolla sillä ajaa. On niin heikon olonen ja ei oo varma meneekö vaihde päälle vai ei...

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
No sillä sen varmasti saa rikki...sutki kirjoitti:Minä kyllä aika vahvasti uskon että jokasen laatikon saa särki jos rajua väärin käyttöä on. Jos ei muuten niin unohtaa öljymäärän kattoa ja ajaa kuivaksi.mikebirdie kirjoitti:En mä ole ketään henkilökohtaisesti syyttänytkään mutta silä kuskilla on iso vaikutus siihen koneiden kestävyyteen. Juurikin nämä huollot ja puhdistelut. Mutta mitä ny on noilla Valtroilla ajanu nii sen perus Hitech laatikon saa helposti hajotettua, jos ei osaa kunnolla sillä ajaa. On niin heikon olonen ja ei oo varma meneekö vaihde päälle vai ei...

#Kuuukkelijutut
- Ohtonen
Olipa taas haipakkaa, ei kaukana ollu et ois auma ja n.50ha jänkää ollu tulessa...

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Mega
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
-
- Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
Komiat kuvat Megalla! Ja ahh tuo Deere ja äffä Fiiatti! 

- Jimmykojootti
- Kielet: Suomi, Englanti, hieman Ruotsia ja Saksaa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Jimmykojootti

Ei menny eilen ihan niinku strömsöössä

|| Intel Core i5 3570K || Gigabyte Radeon 7970 Ghz edition || G.Skill 8GB 1600Mhz RAM || AsRock Z77 Extreme4 || Seasonic X-650 Power || 128GB SSD 1000GB HDD ||
- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Sitä varmaan tämmösellä +30 kelillä sua painaa yötä päivää suolla?
- Diesel Power
Kyllähän nuo konneet laulaa lähestulkoon yötäpäivää. On vaan turhan lämmin, hidastaa jo kuivumista.. Päivällä 2-3 kertaan kääntö niin ne on jo kuivaa tavaraa.
Yöllä karheelle, jyrsintää ja aumaan ajoa, silleensä menee meillä hommat.
Ei vaan oo kauheen jouhevaa toi hihnalla nosto, kun ei oo ku yks kone kärräämässä..

- umbe
- Kielet: Suomi ja huono englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: umbe[FIN]
Ois kyl kiva päästä jossain vaihees suolle töihin, jos siihen ois mahollisuus. 

#Kuuukkelijutut #FsFin
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Eihän se ookkaa, sitku viel uppoo se toine kone siellä, nii sitä enemmä hidastuu. Ite taisin ajaa tuntiin jonkun +-10 kuormaa sillä vankkurilla, mikä siellä on jäljellä. Oli kyllä yhtä temppuilua sen Casen ajovoimanoton kanssa aina laittaa päälle ennen aumaan nousua.Diesel Power kirjoitti:Kyllähän nuo konneet laulaa lähestulkoon yötäpäivää. On vaan turhan lämmin, hidastaa jo kuivumista.. Päivällä 2-3 kertaan kääntö niin ne on jo kuivaa tavaraa.Yöllä karheelle, jyrsintää ja aumaan ajoa, silleensä menee meillä hommat.
Ei vaan oo kauheen jouhevaa toi hihnalla nosto, kun ei oo ku yks kone kärräämässä..
VK on puhunu muute v. 2010 asti, et ottais toisen traktorin kanssa vetämää vankkuria.

-
- Lähettiläs
Niin nämä on vissii täältä Vimpelistä?Mega kirjoitti:
Ja SITTEN
Tää mörkö
eli setkasta tehty volvon 12litrane koneEn saanu tuosta otettu kuvia kun karhes kaukana mutta otin facesta

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Sattuiko olemaan Scanian koneella se palakone? Saattaapi olla sama värkki johon olen kanssa törmännyt. Kuulemma tulee tehokkaasti palaa eikä vetämiseen tarvita kovin suurta traktoria juurikin tuosta omasta moottorista johtuen.Farmari99 kirjoitti: Niin nämä on vissii täältä Vimpelistä?On nimittäin jokseenki tutun näkösiä koneita ja varsinki tuo mörkö setka, olisitte nähny toissa kesänä kunnon mörkö palakoneen, oli oikeen omalla moottorilla.

- sutki
- Moderaattori
Ei taida heti ahistaa setkaa kun vähä isompi kones nokalla, vielä jos rupee ahistaan niin sitten on jo koitettava volvon 16litrasta
.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
- Diesel Power
Ei nuo vielä oo tainnu enemmälti upotella, ainakaan en sellasia jälkiä oo huomannu. Mitäköhän se arveli, et saavat 6 lohkolta ajettua 4-5h aikana, oliko jotain 60-70 kuormaa, en muista enkä tiiä.TeemuK kirjoitti:Eihän se ookkaa, sitku viel uppoo se toine kone siellä, nii sitä enemmä hidastuu. Ite taisin ajaa tuntiin jonkun +-10 kuormaa sillä vankkurilla, mikä siellä on jäljellä. Oli kyllä yhtä temppuilua sen Casen ajovoimanoton kanssa aina laittaa päälle ennen aumaan nousua.
VK on puhunu muute v. 2010 asti, et ottais toisen traktorin kanssa vetämää vankkuria.

Kylhän tuo nyttenkin puhu jotain sen suuntasta, sano et kuormatkin liikkus nopeempaan, kun ois sellanen pien kilpailuhenkisyys kärri kuskien välillä.

- Nevamies
- Multiplayer tunnuksesi?: Nevamies
Että semmonen päivä, ensin kääntöä hetki aamusta ja illasta vielä imurointi perään.. Ai saakeli saa aamulla mennä takasin enne kukon pieremää, jatkamaan imurointia..
Intel i5 2500K@4.2Ghz|Asus P8z77-V LX|2x4Gb Kingston hyperX 1600mhz|Asus Radeon R9 280 3Gb gddr5 1070mhz DCII|Seagate Barraguda 4tb & Samsung SSD 840EVO 250GB|SeaSonic G 750W80+Gold|Cooler master HAF912PLUS+
-
- Lähettiläs
Joo kyllä se tais kaanian koneella olla.Neliveto kirjoitti:Sattuiko olemaan Scanian koneella se palakone? Saattaapi olla sama värkki johon olen kanssa törmännyt. Kuulemma tulee tehokkaasti palaa eikä vetämiseen tarvita kovin suurta traktoria juurikin tuosta omasta moottorista johtuen.Farmari99 kirjoitti: Niin nämä on vissii täältä Vimpelistä?On nimittäin jokseenki tutun näkösiä koneita ja varsinki tuo mörkö setka, olisitte nähny toissa kesänä kunnon mörkö palakoneen, oli oikeen omalla moottorilla.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
-
- Kielet: Suoami Ja Enkluntti
- Multiplayer tunnuksesi?: DeutzMiäs[Fin]
Komeita kuvia! Muuten mikä nykyään on turvesuon ikäraja että saa mennä kesätöihin kun serkku kyseli multa?

i5-4570|GTX 770|1000GB|Ssd 250GB|BitFenix Shinobi|Corsair RM730|8GB|Win8
Farmi Plokini
![]() | Lataa tästä... |
-
Eikse vähä riipu suosta tai suon pitäjästä että ottaako minkä ikästä porukkaa töihi.DeutzMiäs kirjoitti:Komeita kuvia! Muuten mikä nykyään on turvesuon ikäraja että saa mennä kesätöihin kun serkku kyseli multa?

Mutta itse ainakin ens vuon kyselen nää P-Pohjanmaan suot läpitte että jos ottaasivat 15v duunii.

-
- Kunniakäyttäjä
Kyllä mut ainaki otettii töihi ku on nii paljo kokemusta raktorihommista, mutta tiedä sitte teistä jokka ei oo farming simulaattoria lähempänä raktoria ollu. :DdFini kirjoitti:Eikse vähä riipu suosta tai suon pitäjästä että ottaako minkä ikästä porukkaa töihi.DeutzMiäs kirjoitti:Komeita kuvia! Muuten mikä nykyään on turvesuon ikäraja että saa mennä kesätöihin kun serkku kyseli multa?(En ole täysin varma)
Mutta itse ainakin ens vuon kyselen nää P-Pohjanmaan suot läpitte että jos ottaasivat 15v duunii.
-
Menetkös siitä jo niitte hikisten juttujes kanssa.XarioN kirjoitti: Kyllä mut ainaki otettii töihi ku on nii paljo kokemusta raktorihommista, mutta tiedä sitte teistä jokka ei oo farming simulaattoria lähempänä raktoria ollu. :Dd

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Traktorikortti taitaa olla vähimmäisvaatimus, toiset vaatii enempi ja toiset vähempi.Fini kirjoitti:Eikse vähä riipu suosta tai suon pitäjästä että ottaako minkä ikästä porukkaa töihi.DeutzMiäs kirjoitti:Komeita kuvia! Muuten mikä nykyään on turvesuon ikäraja että saa mennä kesätöihin kun serkku kyseli multa?(En ole täysin varma)
Volvomies on erimies.