Jatketaanks siis yv:llä karva-asioista.Haxa kirjoitti:No tää paskamyrsky oli nyt sit täs. Särkäniemest tultu ja iha jees oli
Junnujen! xD T:98 Haxa.Haxa kirjoitti:Sori mä en jaksa viettää junnujen kans keskiviikko iltaa.
Luekko sääki edelliset viestit? Kun ei enää kiinnosta mopot niin minun mittakaavassa mopoikä ohitte! Niinku sanoin juntit tajuaa. Viisaat ei.Neliveto kirjoitti:Mitä helkkaria edellisellä sivulla lukee että mopoikä saavutettu ja kaverilla ikää 14v jos sekään pitää paikkansa.![]()
Kunnon naurut sai näistä väännöistä.
Jep t: -00 jolla on menny mopoikä jo "ohitte"Veke00 kirjoitti:Junnujen! xD T:98 Haxa.Haxa kirjoitti:Sori mä en jaksa viettää junnujen kans keskiviikko iltaa.
Lue vittu.Haxa kirjoitti:Jep t: -00 jolla on menny mopoikä jo "ohitte"Veke00 kirjoitti:Junnujen! xD T:98 Haxa.Haxa kirjoitti:Sori mä en jaksa viettää junnujen kans keskiviikko iltaa.
Kyllä luin ja pistäkää ny tää kaveri banneille niin rauhottuu meno ees hetkeksi.Veke00 kirjoitti:Luekko sääki edelliset viestit? Kun ei enää kiinnosta mopot niin minun mittakaavassa mopoikä ohitte! Niinku sanoin juntit tajuaa. Viisaat ei.Neliveto kirjoitti:Mitä helkkaria edellisellä sivulla lukee että mopoikä saavutettu ja kaverilla ikää 14v jos sekään pitää paikkansa.![]()
E:Sori tp.
Ei vallan kehnompi ajatus.Neliveto kirjoitti: Kyllä luin ja pistäkää ny tää kaveri banneille niin rauhottuu meno ees hetkeksi.
Eiköhän tällä oo muitakin riitapukareita?Neliveto kirjoitti:Kyllä luin ja pistäkää ny tää kaveri banneille niin rauhottuu meno ees hetkeksi.Veke00 kirjoitti:Luekko sääki edelliset viestit? Kun ei enää kiinnosta mopot niin minun mittakaavassa mopoikä ohitte! Niinku sanoin juntit tajuaa. Viisaat ei.Neliveto kirjoitti:Mitä helkkaria edellisellä sivulla lukee että mopoikä saavutettu ja kaverilla ikää 14v jos sekään pitää paikkansa.![]()
E:Sori tp.
Ok. Se on mielipidekysymys mielestäni, mutta en ole varma. Voi olla.Haxa kirjoitti:Joo siis tajuun kyllö että ei sua mopot kiinnosta nii ku ei muakkaa mutta mopoikä on sillon ku sulla on kortti.
Joojoo. Jos muukki nii mää hillihen hieman näppäinsormiani.sutki kirjoitti:Ei helvetti, koittakaa nyt lopettaa jo.
Hyvin pitkälti samat sävelet.Kasitonni kirjoitti:Juu kait sitä parin tunnin sisällä maate ja kello kuudelta soittamaa.
Onkos muuten Vapolla joku juttu et pitää pitää jotain huomiopaitoja? Pari Vapon kuskia oon nähäny ko ne on tuonu turvetta navetalle.Neliveto kirjoitti:Hyvin pitkälti samat sävelet.Kasitonni kirjoitti:Juu kait sitä parin tunnin sisällä maate ja kello kuudelta soittamaa.
Seittemäksi keräämään ja vapon herrat taas tulossa vahtaamaan.
Ilmeisesti PITÄIS pitää, ei toki kaikki käytä mutta huomenna varmaan kaikilla on ne päällä.Maankääntäjä kirjoitti:Onkos muuten Vapolla joku juttu et pitää pitää jotain huomiopaitoja? Pari Vapon kuskia oon nähäny ko ne on tuonu turvetta navetalle.
Ole vaikka meille muille esimerkkinä, ja lopetat ensimmäisenä, niin annat jotain merkkiä itestäs, ettet ole niin lapsellinen, mitä viestisi antavat ymmärtääVeke00 kirjoitti:Joojoo. Jos muukki nii mää hillihen hieman näppäinsormiani.sutki kirjoitti:Ei helvetti, koittakaa nyt lopettaa jo.
En usko että aikuistun tästä. Henkinen ikäni tulee aina olemaan jtn tätä luokkaa. Tässä taas annan uuden aiheen dissaajille mutta jos jätetä.n se pois tästä topicista.Tuppurainen kirjoitti:Ole vaikka meille muille esimerkkinä, ja lopetat ensimmäisenä, niin annat jotain merkkiä itestäs, ettet ole niin lapsellinen, mitä viestisi antavat ymmärtääVeke00 kirjoitti:Joojoo. Jos muukki nii mää hillihen hieman näppäinsormiani.sutki kirjoitti:Ei helvetti, koittakaa nyt lopettaa jo.
Tämä :DDDMcNoitti kirjoitti:Tätä on erittäin huvittavaa lukea aina näitten kakkamyräköiden jälkeen.