minullekkin kävi viime kesänä samanlailla.Vapo_ kirjoitti:SAATANA! Ampianen pisti silmäkulmaan...

minullekkin kävi viime kesänä samanlailla.Vapo_ kirjoitti:SAATANA! Ampianen pisti silmäkulmaan...
Mikä luuri?Maankääntäjä kirjoitti:Nyt on uus luuri.Menihän siihen viiden (5) päivän palkka, mutta kerran se vaan kirpasee.
Huawei Ascend P7.Pena_ kirjoitti:Mikä luuri?Maankääntäjä kirjoitti:Nyt on uus luuri.Menihän siihen viiden (5) päivän palkka, mutta kerran se vaan kirpasee.
Niinno kännykkä itessään sen 369€ ja siihen suojakuori ja 6kk Gigantin täystakuu. 454€ makso, joten on tuo nyt jonkun hintanen.mikebirdie kirjoitti:No ei ollut kallis jos vaan viiden päivän duunit siihe upposi. Ja sitä pitää ostaa jos jotain tarvitsee.
Paljokos päiväpalkka on?Maankääntäjä kirjoitti:Nyt on uus luuri.Menihän siihen viiden (5) päivän palkka, mutta kerran se vaan kirpasee.
8h*9€*5=360€.mjom kirjoitti:Paljokos päiväpalkka on?Maankääntäjä kirjoitti:Nyt on uus luuri.Menihän siihen viiden (5) päivän palkka, mutta kerran se vaan kirpasee.
~90€ mun laskujeni mukaan.mjom kirjoitti:Paljokos päiväpalkka on?Maankääntäjä kirjoitti:Nyt on uus luuri.Menihän siihen viiden (5) päivän palkka, mutta kerran se vaan kirpasee.
O.o Mää saan sen verran viikossa!Kasitonni kirjoitti:~90€ mun laskujeni mukaan.mjom kirjoitti:Paljokos päiväpalkka on?Maankääntäjä kirjoitti:Nyt on uus luuri.Menihän siihen viiden (5) päivän palkka, mutta kerran se vaan kirpasee.
Määki oon.Maankääntäjä kirjoitti:No oon ulkopuolisella töissä, joten ei ne voi mitään 5€/h palkata mua. Joten tuntipalkka on 9€/h+lomarahat.
Hetkinen, siis missä töissä? Turvesuolla?Maankääntäjä kirjoitti:No oon ulkopuolisella töissä, joten ei ne voi mitään 5€/h palkata mua. Joten tuntipalkka on 9€/h+lomarahat.
Ihan lihakarjatilalla, jossa sonneja kasvatuksessa tarkalleen 254kpl.Tuppurainen kirjoitti:Hetkinen, siis missä töissä? Turvesuolla?Maankääntäjä kirjoitti:No oon ulkopuolisella töissä, joten ei ne voi mitään 5€/h palkata mua. Joten tuntipalkka on 9€/h+lomarahat.
En kyl mäkää, mut oha toi kuiteki hyvä että jossai kohtaa alkavat kartuttaa eläkettään. Mikäli sen verokortilla tekee.Cummins- kirjoitti:Kyllä mää en vihtis 9 eurolla nousta edes ylös
Kyllä mulle kelpaa. Ei ne työnantajatkaa anna 15 kesäselle aikuisen palkkaa. Ja on mulla työsuhdeasunto.TeemuK kirjoitti:En kyl mäkää, mut oha toi kuiteki hyvä että jossai kohtaa alkavat kartuttaa eläkettään. Mikäli sen verokortilla tekee.Cummins- kirjoitti:Kyllä mää en vihtis 9 eurolla nousta edes ylös
Monella alalla minimi palkka on 7 euron luokkaa.Cummins- kirjoitti:Kyllä mää en vihtis 9 eurolla nousta edes ylös