Home napista menee majakat päälle ja F1 näppäimestä tulee info.Mettämies_ kirjoitti:Mistä saisin vasempaa yläkulmaa taas näkyvii ne et mist saa majakat yms päälle.Oon kokeillu kaikkii näppäimii.
Argentiina sen sais voittaa....Advance173 kirjoitti:Mäki kannustan Saksaa finaalissa. Onhan se harmi ku ei Suomalaaset näihin peleihin pääse.Veke00 kirjoitti: Muakaan ei noi kisat lo kinostanu ku ei tiiä mitä kannustaa ku suomi oo koskaan minun aikana ollu mukana.
Saksa jotenki vituttaa vaan.Erkka kirjoitti:Argentiina sen sais voittaa....Advance173 kirjoitti:Mäki kannustan Saksaa finaalissa. Onhan se harmi ku ei Suomalaaset näihin peleihin pääse.Veke00 kirjoitti: Muakaan ei noi kisat lo kinostanu ku ei tiiä mitä kannustaa ku suomi oo koskaan minun aikana ollu mukana.
Teet sillain että kun meet suolle, niin makkaraa folioon, pakosarjan ja moottorin väliin. Puol tuntia ajat ja syöt. Iskä ja sen kaverit teki sillain suolla. Hyvää ja helppoo.Diesel Power kirjoitti:Makkaraa ja ranuja.Hyvä tämmönen ruoka termari, pysyy ruuat lämpösinä.
No tuo raivion tekemine kuluttaa nuita konneita enemmä ku ylleesä ja meillä nuo konneet on jo suurin osa aikalailla vanhoja muutenki, ja jos jokkii hajjoo ni se korjataan vaikka hitsaamalla jos ei muuten.Vapo_ kirjoitti:Taitaa V A Valmet olla sellanen ihminen mille sattuu ja tapahtuu?Kasitonni kirjoitti:No ei se lasin paskominen ainakaa koneen vika ooVapo_ kirjoitti:Tuntuuko susta että se 8550 menee kokoajan rikki?
Eikä etukuormaajan ratkeeminen.
Jos eii tuu F1:stä niin luultavasti asetuksista se Help info(?) pois päältä.Advance173 kirjoitti:Home napista menee majakat päälle ja F1 näppäimestä tulee info.Mettämies_ kirjoitti:Mistä saisin vasempaa yläkulmaa taas näkyvii ne et mist saa majakat yms päälle.Oon kokeillu kaikkii näppäimii.
Nuori raha, käteinen raha.Massey_man kirjoitti:Ceehoo myyty!
En siis sotä,vaan ku Vasemmassa yläkulmassa ei tuu ne et esim Q:sta ottaa pois kärryn js ottaa kärryn ja et mist kääntää kyntöauran ja ne.Advance173 kirjoitti:Home napista menee majakat päälle ja F1 näppäimestä tulee info.Mettämies_ kirjoitti:Mistä saisin vasempaa yläkulmaa taas näkyvii ne et mist saa majakat yms päälle.Oon kokeillu kaikkii näppäimii.
Noi eiks se F1 toimi, 2kertaa seki jo sanottu?Mettämies_ kirjoitti:En siis sotä,vaan ku Vasemmassa yläkulmassa ei tuu ne et esim Q:sta ottaa pois kärryn js ottaa kärryn ja et mist kääntää kyntöauran ja ne.Advance173 kirjoitti:Home napista menee majakat päälle ja F1 näppäimestä tulee info.Mettämies_ kirjoitti:Mistä saisin vasempaa yläkulmaa taas näkyvii ne et mist saa majakat yms päälle.Oon kokeillu kaikkii näppäimii.
Ja Fs13 kyseessä.
Noi eiks se F1 toimi, 2kertaa seki jo sanottu?
Sama homma. Sain vähän alle 300e, pitäsköhän huomenna lähteä ostamaan toista näyttöä, vai ostaisko 2 näyttöä ja myis tämän pois.valmet69 kirjoitti:Naimalupa hankittu.