Maattaselta loppu into urakointii.
Kiitti ja en oo. Mun mielestä se on ihan hyvä.Valtra boy kirjoitti:Komiat kuvat Traktorimiehellä.![]()
Ootko muuten muuttanut ton nyyskyn kuva kulmaa kun vähä hanurista alumperin?
Ooks ny kova poika ku sait ne? En kyllä tulis leijuun tuollaasella asialla.SampoMan kirjoitti:Iiro, oli muute hyvä 8950 ja 8400.
Mää sulle ole mitää antanu.SampoMan kirjoitti:Iiro, oli muute hyvä 8950 ja 8400.
Ei oo kukaa noit mulle antanu, olin määttäsellä eilen.Iiro kirjoitti:Mää sulle ole mitää antanu.SampoMan kirjoitti:Iiro, oli muute hyvä 8950 ja 8400.
Yhteiskuivuri ni ei voi ajaa millo tykkää. Täytyy kaikki täyttää mihin vaa voi laittaa.case tyyppi kirjoitti:Vikillä vissiin täyttä ku kauhaanki pitäny tyhyjätä.
Mitkäs kärryt saako linkkiä?Viki kirjoitti:Jonku verran puintikuvia.
Valmeksi kirjoitti:Elä nyt helvetti nuin palioo happoa laita kun rehu tulee jo petoni väliseinästä läpi!
Kaikki ihan onnes kun joku editti on jaos johnaki eri foorumilla...... Kyllä on aika huonoksi foorumin taso laskenu.SampoMan kirjoitti:Iiro, oli muute hyvä 8950 ja 8400.
Ei se oo jaossa.Erkka kirjoitti:Kaikki ihan onnes kun joku editti on jaos johnaki eri foorumilla...... Kyllä on aika huonoksi foorumin taso laskenu.SampoMan kirjoitti:Iiro, oli muute hyvä 8950 ja 8400.
No vittu on jaossaSampoMan kirjoitti:Ei se oo jaossa.Erkka kirjoitti:Kaikki ihan onnes kun joku editti on jaos johnaki eri foorumilla...... Kyllä on aika huonoksi foorumin taso laskenu.SampoMan kirjoitti:Iiro, oli muute hyvä 8950 ja 8400.Jos nyt joku ei vielkää tajuu, ni olin Maattaneen luona, ni sain testata.