
Tänään tuli asennettua ahtopainemittari ja nostettiin konepeltiä vähän ylöspäin et kuuma ilma tulee tehokkaamin pois konetilasta etulasille päin.
Sit suunniteltiin 2,5" putkea , Cooleria ja isompaa ahdinta . Vielä ku lompakko pysyis perässä .

Kannattaa hommata tuo rautanen pohjapanssari, vaikka se nyt ei oo kun parimillistä plootua niin itellä ainakin tienannu hintansa monen monta kertaa kun työn puolesta joutuu tuolla mehtäautoteillä ajamaan... Turhan matala kyllä tuo oma auto muutenki tuohon touhuun, 8-9 cm maavaraa panssarista maahan ja muualla sit muutama sentti enemmän...Diesel Power kirjoitti:Kyllä golffin pohja raapi makosasti maata, kun käytiin kaverin mökkiä kahastamassa.Joo, kaveri sano et sinne on hyvä tie, paskan vitut ollu, keskeltä koholla, eikä tilaa yhtään sivuille väistella, joten oli pakko ajaa raiteita myöten.. Ja asiaa autto kummasti nyrkin kokoset kivet.
No, ehjähän tuo öljypohja vielä on, mut jotenkin tuntuu etten lähe enää tolla autolla sinne..
Hiluxia on kovasti tullu kahteltua, tahtovat vaan olla hinnoissaan. Jos ens talvena vaihtas autoa. Tuollasessa 7 000 - 10 000 e hintaluokassa pitäs varmaan kahtella, sen alle tahtoo olla loppuun ajettua mätiä vehkeitä... Muitakin merkkejä oon kahtellu, mm. Mitsu L200, Nissanin Pickup, Ford Ranger mutta en tiiä minkälaisia vehkeitä ne olis.sutki kirjoitti:Motokuskille voisi kyllä olla hiluxi tai joku muu nelivetoinen lava-auto omiaan noiden työmatkojen suhteen.
Veikkaisimpa vaan että taitaa noi jenkit olla aikas suuri ruokasia jos vaikka hiluxiin vertaa, näillä poltto aineiden hinnoilla kannattaa jo vähä kattella mitä se auto mahdollisesti kuluttaa. Hyvänä esimerkkinä toi oma mese joka vie sen 12l/100 ni tars vaihtaa pois juurikin ku vie niin vitusti bensaa, kohina vaan käy tankissasutki kirjoitti:Hiluxi se kaikkein varmin taitaa olla. Tosin käyttetystähän ei koskaan tiedä.
Tosin miten olisi noi jenkkilän tuotteet, kuten fordin f-sarja, dodgen ramit ja chevyn silverado.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/6392301
Tossa yks esimerkki.
Niihä se kannattas, mut tuskimpa tulee paljoo ajoja kovinkaan huonoilla teillä. Jos yhtään madaltais, niin metallinen pohjapanssari olis kyllä pakollinen ostos.Motokuski kirjoitti:Kannattaa hommata tuo rautanen pohjapanssari, vaikka se nyt ei oo kun parimillistä plootua niin itellä ainakin tienannu hintansa monen monta kertaa kun työn puolesta joutuu tuolla mehtäautoteillä ajamaan... Turhan matala kyllä tuo oma auto muutenki tuohon touhuun, 8-9 cm maavaraa panssarista maahan ja muualla sit muutama sentti enemmän...Diesel Power kirjoitti:Kyllä golffin pohja raapi makosasti maata, kun käytiin kaverin mökkiä kahastamassa.Joo, kaveri sano et sinne on hyvä tie, paskan vitut ollu, keskeltä koholla, eikä tilaa yhtään sivuille väistella, joten oli pakko ajaa raiteita myöten.. Ja asiaa autto kummasti nyrkin kokoset kivet.
No, ehjähän tuo öljypohja vielä on, mut jotenkin tuntuu etten lähe enää tolla autolla sinne..
Itelle oon subarun legacya kattellu, muttakun kuluttaa tietenki sen 10l/100km niin hieman hillitsee ostohalujaHaasa90 kirjoitti:Näillä poltto aineiden hinnoilla kannattaa jo vähä kattella mitä se auto mahdollisesti kuluttaa. Hyvänä esimerkkinä toi oma mese joka vie sen 12l/100 ni tars vaihtaa pois juurikin ku vie niin vitusti bensaa, kohina vaan käy tankissaJoku riiseli farkku mese tars löytää tilalle mutta ku hyvät maksaa äkkiä sen 15k
Ei noi dieseli koneiset pickupit kulutuksissa hiluxista paljoa eroa, n.15l/100km noi vie, taitaa noi 1500 alustaset viedä vähemmänkin kun erilaiset akselit ja omamassa pienempi kuin järeämmissä.Haasa90 kirjoitti:Veikkaisimpa vaan että taitaa noi jenkit olla aikas suuri ruokasia jos vaikka hiluxiin vertaa, näillä poltto aineiden hinnoilla kannattaa jo vähä kattella mitä se auto mahdollisesti kuluttaa. Hyvänä esimerkkinä toi oma mese joka vie sen 12l/100 ni tars vaihtaa pois juurikin ku vie niin vitusti bensaa, kohina vaan käy tankissasutki kirjoitti:Hiluxi se kaikkein varmin taitaa olla. Tosin käyttetystähän ei koskaan tiedä.
Tosin miten olisi noi jenkkilän tuotteet, kuten fordin f-sarja, dodgen ramit ja chevyn silverado.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/6392301
Tossa yks esimerkki.Joku riiseli farkku mese tars löytää tilalle mutta ku hyvät maksaa äkkiä sen 15k
Meillä on Ford Ranger. Kaikki hienoudet löytyy.Motokuski kirjoitti:Hiluxia on kovasti tullu kahteltua, tahtovat vaan olla hinnoissaan. Jos ens talvena vaihtas autoa. Tuollasessa 7 000 - 10 000 e hintaluokassa pitäs varmaan kahtella, sen alle tahtoo olla loppuun ajettua mätiä vehkeitä... Muitakin merkkejä oon kahtellu, mm. Mitsu L200, Nissanin Pickup, Ford Ranger mutta en tiiä minkälaisia vehkeitä ne olis.sutki kirjoitti:Motokuskille voisi kyllä olla hiluxi tai joku muu nelivetoinen lava-auto omiaan noiden työmatkojen suhteen.
Hirvittää jo golffin 6-8l/100km kulutus, saati sit tollaset lukemat.sutki kirjoitti:Ei noi dieseli koneiset pickupit kulutuksissa hiluxista paljoa eroa, n.15l/100km noi vie, taitaa noi 1500 alustaset viedä vähemmänkin kun erilaiset akselit ja omamassa pienempi kuin järeämmissä.Haasa90 kirjoitti:Veikkaisimpa vaan että taitaa noi jenkit olla aikas suuri ruokasia jos vaikka hiluxiin vertaa, näillä poltto aineiden hinnoilla kannattaa jo vähä kattella mitä se auto mahdollisesti kuluttaa. Hyvänä esimerkkinä toi oma mese joka vie sen 12l/100 ni tars vaihtaa pois juurikin ku vie niin vitusti bensaa, kohina vaan käy tankissasutki kirjoitti:Hiluxi se kaikkein varmin taitaa olla. Tosin käyttetystähän ei koskaan tiedä.
Tosin miten olisi noi jenkkilän tuotteet, kuten fordin f-sarja, dodgen ramit ja chevyn silverado.
http://www.nettiauto.com/chevrolet/silverado/6392301
Tossa yks esimerkki.Joku riiseli farkku mese tars löytää tilalle mutta ku hyvät maksaa äkkiä sen 15k