Oltiin matkalla Okraan...
 Oltiin matkalla Okraan...Gulfilla jonotettiin vessaan ja sitte tulee joku juoppo mies ja kysyy multa et misä se sun paska vessa on? Sanoin et tossa se on. Sen jälkeen se kysy et ootko sä tän paikan omistaja? Ja vastasin et en. Sitte se sano et se menee vessaan ja kysy taas multa et No mitä sä tää teet? sanoin et oon kans menos vessaan ja sitte se kysy et pääseekö se mun edelle jonossa... , no annoin sitte mennä
 Sitte se taas kysy et no mitä sä ny tää teet? Sanoin edelleen et oon menos vessaan. Sitte se kysy et No haiseks sä sitte paskalle?
 Sitte se taas kysy et no mitä sä ny tää teet? Sanoin edelleen et oon menos vessaan. Sitte se kysy et No haiseks sä sitte paskalle?   Sanoin et en. Sitte se oli hetken hiljaa. Pian se sano et miks ei vessaan pääse, ja sanoin et siel on joku... Ja se valitti et sillä tulee kuset housuun. Sitte se sano et voin mä tohonkin kusta ja näytti lattia viemäriä. Se kysy kaverilta et ootko sä kussu tohon montakin kertaa? Ja kaveri sano et en oo. Sitte mies sano et kyllä oot mutta et viitti kuitenkaan sanoo
  Sanoin et en. Sitte se oli hetken hiljaa. Pian se sano et miks ei vessaan pääse, ja sanoin et siel on joku... Ja se valitti et sillä tulee kuset housuun. Sitte se sano et voin mä tohonkin kusta ja näytti lattia viemäriä. Se kysy kaverilta et ootko sä kussu tohon montakin kertaa? Ja kaveri sano et en oo. Sitte mies sano et kyllä oot mutta et viitti kuitenkaan sanoo  Ja kaveri sano et toi mopo tos kusee (siinä oli pappatunturi josta valu öljyä...) Ja se kysy kaverilta et onko se sun mopo ja kaveri vastas et ei. Sitte se kysy multa saman jutun ja soin et ei. Sitte se kysy multa et missä sun mopo on? Sanoin et kotona. Se kysy et mikä merkki? Sanoin et Honda Monkey. Se sano et mullakin on Honda Monkey. Sitte se pian sano et eiku eiku mul olikin Suzuki PV, kaveri sano et mullakin on. Mies sano et jaa ja selitti et se tarvis siihen uuden takarenkaan. Sitte tilanne rauhottuu ku mies pääsee kuselle ja jättää ovan auki ku se on kusella siel. Lähetiin äkkiä kaverin kans pois!
 Ja kaveri sano et toi mopo tos kusee (siinä oli pappatunturi josta valu öljyä...) Ja se kysy kaverilta et onko se sun mopo ja kaveri vastas et ei. Sitte se kysy multa saman jutun ja soin et ei. Sitte se kysy multa et missä sun mopo on? Sanoin et kotona. Se kysy et mikä merkki? Sanoin et Honda Monkey. Se sano et mullakin on Honda Monkey. Sitte se pian sano et eiku eiku mul olikin Suzuki PV, kaveri sano et mullakin on. Mies sano et jaa ja selitti et se tarvis siihen uuden takarenkaan. Sitte tilanne rauhottuu ku mies pääsee kuselle ja jättää ovan auki ku se on kusella siel. Lähetiin äkkiä kaverin kans pois!