Ja en sitte tiiä kui kamera tekee ain tost oikeest kulmast tollase sumeen.

Kongskildeltä. Ainaki itelle tuli noi samat.arska fs11 kirjoitti:Mistäs noita Jukon tarroja ruinasit?
Siältähä niit saa ruinata.SampoMan kirjoitti:Kongskildeltä. Ainaki itelle tuli noi samat.arska fs11 kirjoitti:Mistäs noita Jukon tarroja ruinasit?
Siittä palaute kohasta.Ruzi kirjoitti:Mistä sieltä saa laitettua viestiä?Kasitonni kirjoitti:Tuli kans pistettyy AGCO :lle viestiä.Meikäläine kirjoitti:Tuli junkkarilt aurinkolasit ja kynä ja sitte agcolt melkee 30 tarraa.
No mä voin lähettää ehkä nimittäin ei pitkä matka.jiitu kirjoitti:Kun ette tee kumminkaan nuilla mitään niin jokuhan lähettää miulle elhon lakin postissa omakustannehintaan?
Viikko että tulee junkkarilta ja ngk:lta päivässä.Jonatha kirjoitti:Tänään laitoin junkkarille ja NGK:lle viestii.Mitehän pitkään niillä menee et tulee tavaraa?
Eivät oo mun s-posti viestiin vastannu vaikka viikko sitten lähetin.Jonatha kirjoitti:Entäs elholta?
No ei ne vastannu itellekkää, mutta tuli sitte 3pv päästä siitä kun lähetin viestii.Konemies12 kirjoitti:Eivät oo mun s-posti viestiin vastannu vaikka viikko sitten lähetin.Jonatha kirjoitti:Entäs elholta?
Postimaksu on aina sama lähetit sitten 5km päähän tai 500km päähän...Valtra boy kirjoitti:No mä voin lähettää ehkä nimittäin ei pitkä matka.jiitu kirjoitti:Kun ette tee kumminkaan nuilla mitään niin jokuhan lähettää miulle elhon lakin postissa omakustannehintaan?