Valtra N143 Versu.mikebirdie kirjoitti:Millaista Ännäläistä?

Valtra N143 Versu.mikebirdie kirjoitti:Millaista Ännäläistä?
Iha sama ottaako versun vai directin, sama asia melkein.testom kirjoitti:Valtra N143 Versu.mikebirdie kirjoitti:Millaista Ännäläistä?
Nii mutta directissä ei tarvi koskia kytkimeen kun taas versussa pitää. Tai eikait se pakko oo ja onhan siinä se N Auto, (eli vedonvapautus)Koozzi kirjoitti:Iha sama ottaako versun vai directin, sama asia melkein.testom kirjoitti:Valtra N143 Versu.mikebirdie kirjoitti:Millaista Ännäläistä?Valtralla ei oo yhtään portaatonta raktoria.
Mut joo, kaupat on tehty NH T7.210 ja T6.160 Blue Power golden jubilee ek:lla olevista koneista.
Juu, on siinä sekin samassa.sutki kirjoitti:Olikos tossa 7000:nisessa jo syylärin kanssa samassa öljynlauhdutin? Kun ainaki 7610:peissä on sillein turbon takia ja 7810 koska kutonen.
Aivan varmasti on! Sillon kun verkussonni9 ostettiin oli testissä NH T7070, niin sillon tykästyttiin siniseen väriin. Ja tuota huoltomees asuu tosiaan kivenheiton päässä jos ongelmaa tulloo.mikebirdie kirjoitti:Saa nähä onko se Brittikonekaan sen parempi toimimaan...
Versussa veto tapahtuu mekaanisesti, Direktissä hydepumpun (niinkuin kaikissa portaattomissa) kautta, muuten sama vaihteistorakenne. Ensimmäiset Direktit ja vanhalla päivityksellä olevat voi olla semmosia "Ei-portaattomia" mutta minä en ainakaan huomaa ollenkaan pykälää kiihdytyksessä 202 ja 203 Direktissä, kummassakin Valtran mies kävi laittamassa uusimmat ohjelmistopäivitykset keväällä.Koozzi kirjoitti:Testom, silti ei oikeastaan suurta eroa, tirektis on se nappi mitä pittee painaa samaan aikaan ku vaihtaa aluetta... kaipase kytkin toimii kans siinä samanlailla?![]()
Meil on 142 Direkti, mut en oo koskaan kytkimen kanssa koittanut. Ihan suorastaan pas** vehe on se! Eilen ei jaksannu kulkea kun 30 km/h ja pelkkä raktori vain, ja kun laittaa suunnanvaihtajan P asentoon niin alkaa vähänajan päästä hirveä piipitys ja alkaa STOP valoa vilkuttamaan?No onneks lähtee pois se kun nyykkäri tulloo tilalle.
Siis en laita vauhdissa, voin huomenna ottaa sulle videoo miten homma toimii. Niin katsos pysähdyksissä laittaa P asentoon suunnanvaihtajasn 3sek nii hirvee huuuto ja stoppia valittaa?RainBow_ kirjoitti:Versussa veto tapahtuu mekaanisesti, Direktissä hydepumpun (niinkuin kaikissa portaattomissa) kautta, muuten sama vaihteistorakenne. Ensimmäiset Direktit ja vanhalla päivityksellä olevat voi olla semmosia "Ei-portaattomia" mutta minä en ainakaan huomaa ollenkaan pykälää kiihdytyksessä 202 ja 203 Direktissä, kummassakin Valtran mies kävi laittamassa uusimmat ohjelmistopäivitykset keväällä.Koozzi kirjoitti:Testom, silti ei oikeastaan suurta eroa, tirektis on se nappi mitä pittee painaa samaan aikaan ku vaihtaa aluetta... kaipase kytkin toimii kans siinä samanlailla?![]()
Meil on 142 Direkti, mut en oo koskaan kytkimen kanssa koittanut. Ihan suorastaan pas** vehe on se! Eilen ei jaksannu kulkea kun 30 km/h ja pelkkä raktori vain, ja kun laittaa suunnanvaihtajan P asentoon niin alkaa vähänajan päästä hirveä piipitys ja alkaa STOP valoa vilkuttamaan?No onneks lähtee pois se kun nyykkäri tulloo tilalle.
Ja tottakai se rupeaa huutaan ku yrität vauhdista laittaa käsijarrua päälle.Kyllä se nyykkäri tekis saman jos siinä ois käkkäri suunnanvaihtajassa.
Liian paljon tavaraa ha:lle tai sekotettu jonkun aineen kanssa jota ei sais sekottaa. Oliko Mantracia vai Grammitrelia mitä veditte?V A valmet kirjoitti:Meillä ei oo yhtään peltoo missä ei olis keltasta koska huono veden imeytymiskyky koska kevytmuokkaus. Mutta kyllä nuo iha hyvältä suurin osa näyttää ja myökii ajettin ruiskulla sitä lehtilannotetta, muute hyvä mutta ruisku mäni aika pahasti tukkoon siitä.
Kyllä se vaan vetää Valtraa kun pässiä narusta.mikebirdie kirjoitti:Saa nähä onko se Brittikonekaan sen parempi toimimaan...
Nyt ku muistelen niitä purkkeja ja vertaa kuuklen kuvahakkuun ni tais olla Grammitrelia.Valtra655 kirjoitti:Liian paljon tavaraa ha:lle tai sekotettu jonkun aineen kanssa jota ei sais sekottaa. Oliko Mantracia vai Grammitrelia mitä veditte?V A valmet kirjoitti:Meillä ei oo yhtään peltoo missä ei olis keltasta koska huono veden imeytymiskyky koska kevytmuokkaus. Mutta kyllä nuo iha hyvältä suurin osa näyttää ja myökii ajettin ruiskulla sitä lehtilannotetta, muute hyvä mutta ruisku mäni aika pahasti tukkoon siitä.
Toi on totta, pitää aina tirektissä jalkajarrulla varmistella et seisontajarru menee varmasti päälle.Koozzi kirjoitti: Siis en laita vauhdissa, voin huomenna ottaa sulle videoo miten homma toimii. Niin katsos pysähdyksissä laittaa P asentoon suunnanvaihtajasn 3sek nii hirvee huuuto ja stoppia valittaa?
Niihä ne sanoo, mutta ei niitä ole korjaamoilla näkyny...Suomi mies kirjoitti:Direkti on kyllä paljo varmempi ku versu eivät toimi sitte yhtään.