Hmm... Yleensä kaikki jossa pitkäakseliväli on kaksi osaiset pellit ja lyhyellä yksi osainen vuosimallista riippumatta aina 03 vuoteen asti. Toki voi olla että senkin on saanut valita tehtaalta.valtravalmet kirjoitti:Eipäs ole, jouset saa vaa lyhkäseen ja pitkä on kova.Cummins- kirjoitti:Kauha sekaan8400 on kaksi osaiset pellit kun se on varustettu pitkällä akselivälillä, muuten yksi osainen pelli jos on normaali akseliväli.
Ja kaverin 8400 on jousilla ja 2 pellillä eli taas kaikki ristissä.
Peltiasia on vm riippuvainen.
Maatalouskuvia
- Cummins-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Cummins-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Maatalous kuvia

- Terzi
Piru, ku ee jaksa vettee :/

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Ruzi
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Niitin rannasta yhen palase mille ei voinu silippurilla mennä ja kärryllä. Annetaan varmaan vaa olla nuon tuossa.

Sitte kävin hiekkaa hakemassa.

Sitte kävin hiekkaa hakemassa.

-
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Ruzi
- Moderaattori
Kyyllä se sielä pellin alla mörnöttää.valtravalmet kirjoitti:Onko valmötis änkkää?

-
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mun kummisedän 6600:sessa ei oleRuzi kirjoitti:Kyyllä se sielä pellin alla mörnöttää.valtravalmet kirjoitti:Onko valmötis änkkää?

- Terzi
On kumma, jos ee ruppee se paska liikahtammaa
Iso kuva

Iso kuva

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Ruzi, kui ette voi mennä silppurilla siihe kohtaa? Vai onko niin pehmeetä maata?

- Ruzi
- Moderaattori
No ois kärri uponnu eikä tuossa muutenkaa ollu kovin hyvää heinää.SampoMan kirjoitti:Ruzi, kui ette voi mennä silppurilla siihe kohtaa? Vai onko niin pehmeetä maata?

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Maatilalla komiaa touhua, tiällä päin jää kyllä tekemätä heinät, ainaki nettisään perusteella.
Eno tekkee pikkupaaleihi ni ne vasta sitte mukavia hommia on 

Äläpä ny pikkupaali siellä yhtään valita.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 6406_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 6406_o.jpg
Meillähi tehään heinät pikkupaaleihin.
Kuivuriin mahtuu semmonen rapia tuhat paalii. 

- Ruzi
- Moderaattori
Kuka vittu tekee nykyään heinät kärväille?jiitu kirjoitti:Äläpä ny pikkupaali siellä yhtään valita.

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mikkä vitun kärväät?Ruzi kirjoitti:Kuka vittu tekee nykyään heinät kärväille?jiitu kirjoitti:Äläpä ny pikkupaali siellä yhtään valita.

- Ruzi
- Moderaattori
No ei niillä kauhiasti eroa oo, mutta olokkoot.Verkku kirjoitti:Mikkä vitun kärväät?Ruzi kirjoitti:Kuka vittu tekee nykyään heinät kärväille?jiitu kirjoitti:Äläpä ny pikkupaali siellä yhtään valita.Seipäitä ne on.

- V A valmet
- Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)
Siis mää en valittanu tarkotin että on oikeesti kiva mättee pikkupaaleja.Ruzi kirjoitti:Kuka vittu tekee nykyään heinät kärväille?jiitu kirjoitti:Äläpä ny pikkupaali siellä yhtään valita.

- Diesel Power
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Montas seipäällistä tul päivään per mies? Ukki kerto joskus nuorempana seivästäneensä reilu 100 seivästä heinää yksinään päivässä.
Olikohan peräti niin et seipäät loppu kesken, en muista.
Vieläkin tuolla ladon kulmalla katon alla vinopino seipäitä. 

Made by: Jespa
Eipä tuosta alalta kun 66 kappaletta tullut.
Ite olisin paalannu muoviin
Ite olisin paalannu muoviin

-
- Kunniakäyttäjä
Ei ole meilläkään 6400.141 kirjoitti:Mun kummisedän 6600:sessa ei oleRuzi kirjoitti:Kyyllä se sielä pellin alla mörnöttää.valtravalmet kirjoitti:Onko valmötis änkkää?kyl on makeet äänet

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Niihänne kateelliset puhuuvat.mikebirdie kirjoitti:Eihän toi Koozzi oo muutakuin renki.Ja eikä taida pahemmin mitää tehdäkään kun leikkii paparazzia.

Tuota joo ovat enon koneita, oon asunnu hänen luonaan jo viisi vuotta että kotihan tämä on jo. Aika paljon olen itse ollut ''isäntä'' talossa, kun oikea isäntä käy matkoilla ja vähä lomaa viettelee
Kun osaan hommat ym. Peltoa on sen vähän yli 300ha. Ja tuo on T7.210 Nyykkäri siinä kuvassa, josta kaupat tehtiin viikko sitten, ja valtran tilalle tulloo T6.160 Blue power golden jubilee EK:lla.
Eli koko kalusto meni uusiksi, kokonaisuudessaan sitten on puimurista lähtien Nyykkäriä. Kalustoa on sitten NH T7.270 Blue Power Golden Jubilee, NH T7.210, NH T6.160 Blue Power Golden Jubilee Triman Ek:lla ja puimurina toimii NH CS6050 6m pöydällä.
- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Tyhmä kysymys, mutta mikäs se semmonen isäntä on, joka kokoajan huitelee jossain lomalla? Ei tää maailma sillee pyöri. 
Ja kohta varmaan menee pankin oven saranatkin uusiksi kun tiuhaan tahtiin siellä ramppaa.
Vaikka eipä sitä tartte minnekää pankkiin mennä kun kaikki ostaa nykyään koneet rahoituksella. Eikä se väärin ole. Ärsyttävää vaan kun niitä Nordean ynnä muun Op-Pohjolan kirjeitä tulee joka 3 kuukauden välein.

Ja kohta varmaan menee pankin oven saranatkin uusiksi kun tiuhaan tahtiin siellä ramppaa.

#Kuuukkelijutut
Noo emmäny tiiä, kun kaikist raktoreist hyvitettii 50k enemmä mitä niis ollaa maksettu..mikebirdie kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta mikäs se semmonen isäntä on, joka kokoajan huitelee jossain lomalla? Ei tää maailma sillee pyöri.
Ja kohta varmaan menee pankin oven saranatkin uusiksi kun tiuhaan tahtiin siellä ramppaa.Vaikka eipä sitä tartte minnekää pankkiin mennä kun kaikki ostaa nykyään koneet rahoituksella. Eikä se väärin ole. Ärsyttävää vaan kun niitä Nordean ynnä muun Op-Pohjolan kirjeitä tulee joka 3 kuukauden välein.

- mikebirdie
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
No vähän niinkuin ''väkisin'' myi noi koneet. Tuttu myyjä.. ja huoltomies asuu kivenheiton päässä.mikebirdie kirjoitti:Jaa kukas semmonen kauppias on? Mieki haluan tietää.

Jontikkaan kertynyt tunteja 4500, Valtraan 2530, ja Massikkaan 1200.