Tuli samalla otettua goprokopiolla 54min videota, nyt kun vielä jaksais käydä ne läpi ja koittaa edata jonkinmoisen kokonaisuuden.
![]() | Lataa tästä... |
Mites sulla akku kestää? Mulla menee aika nopeaan tyhjäksiNeliveto kirjoitti:Ittellä meni kans 8 tuntia ja varmaan samanmoisella ajokilla kun sullakin.![]()
Tuli samalla otettua goprokopiolla 54min videota, nyt kun vielä jaksais käydä ne läpi ja koittaa edata jonkinmoisen kokonaisuuden.
Justiin moitin samaa että tyhjenee nopeasti, ainakin jos niihin palkkeihin on uskominen. Näemmä melkein tunnin verran fullhd kuvaa kesti ottaa yhdellä latauksella.Maattanee kirjoitti:Mites sulla akku kestää? Mulla menee aika nopeaan tyhjäksiNeliveto kirjoitti:Ittellä meni kans 8 tuntia ja varmaan samanmoisella ajokilla kun sullakin.![]()
Tuli samalla otettua goprokopiolla 54min videota, nyt kun vielä jaksais käydä ne läpi ja koittaa edata jonkinmoisen kokonaisuuden.Muistikortti on 16gb kymppiluokan.
Paljos tiellä on siellä lääniä? Pitäs itekkin kahtoo jos gopron uskaltas joskus mukaan ottaa, joko imukupilla ikkunaan tai sit ostaa päähän se kiinnitys hässäkkä.Neliveto kirjoitti:Ittellä meni kans 8 tuntia ja varmaan samanmoisella ajokilla kun sullakin.![]()
Etkö luota ees ihtees vai et vaan haluu tehä?Diesel Power kirjoitti:Empä taida tehä..
Suurin piirtein 160-170ha. Kahteen pekkaan käännettiin eli tunnissa kääntyi kymmenisen hehtaaria yhdellä raktorilla.Diesel Power kirjoitti:Paljos tiellä on siellä lääniä? Pitäs itekkin kahtoo jos gopron uskaltas joskus mukaan ottaa, joko imukupilla ikkunaan tai sit ostaa päähän se kiinnitys hässäkkä.Neliveto kirjoitti:Ittellä meni kans 8 tuntia ja varmaan samanmoisella ajokilla kun sullakin.![]()
Tai minä vklp:na...Haasa90 kirjoitti:Piruako mä ekana loma päivänä tähän aikaan teen hereillä
Party rock is inda house tonight, and we gonna make you lose your mind?Seteli kirjoitti:Yksin kotona viikon
Eli reilu tuplaten mitä täällä kaikkiaan tuotannossa tällä hetkellä. Mie oon aina varmistanu kiinnityksen narulla, ettei pääse putoomaan maahan asti, jos imukuppi pettää.Neliveto kirjoitti: Suurin piirtein 160-170ha. Kahteen pekkaan käännettiin eli tunnissa kääntyi kymmenisen hehtaaria yhdellä raktorilla.
Ihan mukavaa kuvaa tuli tuolla halpisgoproolla, oon videota koittanu väsätä parin tunnin ajan ja huomenna varmaan saa upattua sen.
Pitää vaan olla tarkkana sen kans ettei vahingossakaan pääse tipahtamaan renkaan alle tai vaikka jyrsimeen.![]()
On se turvepöly vaan hienoa kun tunkeutuu "vesitiiviin" kotelonkin sisälle.