Ens kesälle sit.Tele kirjoitti:vähemmän profiilia sitte uusiin renkaisiin kun vanteita laitat. Talvi palloina menee kyllä tuon kokoset mitkä tuos o ny alla

Ens kesälle sit.Tele kirjoitti:vähemmän profiilia sitte uusiin renkaisiin kun vanteita laitat. Talvi palloina menee kyllä tuon kokoset mitkä tuos o ny alla
Mielummin raahaa sen ammattilaiselle ku alkaa ite räkimään jotain. Semmonen kulkupeli kuitenkin kyseessä että ei kauheesti katota mitä maksaa että saadaan taas loistoonsa. Asia on tietty eri kun pihalla naljailee jottain puhkiruostunutta VOlvon pätkää... Tää on jo kuitenki koriltaan uudenveronen, ni viitti pohjaa ryssiä omilla räkimisillää... Vituttaa vaa ku tästäkää maasta ei ilmeseti hitsaria löydy joka haluis näitä hommia tehdä. Ennen VIroon vientiä oli yhden kesän yhen toisen hitsarin pihalla puun alla, kun sitte kuultii että ei osaakkaa sitä hommaa tehdä. Oli kahta kauheemmassa kunnossa sen jälkee.... Voisivat edes ilmottaa heti että ei onnistu ku pitävät autoa pantteessa sen ajan, mitä toinen kaveri vois tehdä sen valmiiks ja me ajeltais. Oli tavotteena saada Jaaag juhannukseks ajoon, ei onnannu, no tarkotus oli saada ennen mun inttiin menoa se kuntoo, ei tuu siitäkää kesää....TeemuK kirjoitti:Suosittelen itse hitsaamaan.
Paremmin ulkona saa aikaseks ku se teidän "hitsari"Killerhangar kirjoitti:Asia on tietty eri kun pihalla naljailee jottain puhkiruostunutta Volvon pätkää...
Lopputulos olis saattanu olla erilainen jos olis vedetty nokat vastakkain, kumminki volvon keulilla moottori piti sen aika hyvin läjässä...
Mut Ukkomehto sano, et:McNoitti kirjoitti:Ja oiskohan joku kymmenen tonnin erikoismikälie vähän eri kalibeeriä kuin Volvo 740...
Killeri osotti, et kestää ne muutkin.Ukkomezzo kirjoitti:En usko et muut automerkit tollasta pyöritystä kestää, ja vielä sen jälkee pystyy ajamaa.
No siinä olet ihan oikeassa, mutta voiko tota nyt autoksi luokitella? No sovitaanko että olin nyt kauhiasti väärässä...Diesel Power kirjoitti:Mut Ukkomehto sano, et:McNoitti kirjoitti:Ja oiskohan joku kymmenen tonnin erikoismikälie vähän eri kalibeeriä kuin Volvo 740...Killeri osotti, et kestää ne muutkin.Ukkomezzo kirjoitti:En usko et muut automerkit tollasta pyöritystä kestää, ja vielä sen jälkee pystyy ajamaa.