tossa kytkinremppaa vuonna 93
500cc sportman polaris..Volvo/Valtra kirjoitti:Mönnkkärikö toi on ?
Ekaks pikkukuvasta katoin joksi lelurattoriksi
Se on kuule kuskista kiinni, en mä oo viel kertaakaan heittäny kuppia nurkkaan, kun ajan meijän mönkkärillä!nassi123 kirjoitti:ne on noi linhait ja polarikset tuppa välil kaatumaan
No sit ei oo tarpeeks vauhtiaValtra_S352 kirjoitti:Se on kuule kuskista kiinni, en mä oo viel kertaakaan heittäny kuppia nurkkaan, kun ajan meijän mönkkärillä!nassi123 kirjoitti:ne on noi linhait ja polarikset tuppa välil kaatumaan
Vaik olis vauhtiakin, niin pitää osata hiljentää oikees kohtaa ja panaa kaasu kurvissa ja driftata..Valmet500 kirjoitti: No sit ei oo tarpeeks vauhtia
Mä vein nelipyöräluistoo neliveto päällä ja ooti vähän pitoja...Valtra_S352 kirjoitti:Vaik olis vauhtiakin, niin pitää osata hiljentää oikees kohtaa ja panaa kaasu kurvissa ja driftata..Valmet500 kirjoitti: No sit ei oo tarpeeks vauhtia
No ei se Valmetin vika ollu.. Entinen omista ja oli turannu huonoa saumaa siihen liitoskohtaanTraktori_Mies kirjoitti:Ei olisi uskonu Valmetista
Eee ollu väsynyttä rautaaLate kirjoitti:Rauta vähän väsynyt niin mennyt poikki, meilläkin intikasta katkes nosto varret. Ku oli koura kuormaaja peräs ja siel oli kuormaa.
Eikös sit oo ollu Vallun vika jos se kerran on jo kerran hitsattu?meikäpoeka kirjoitti:No ei se Valmetin vika ollu.. Entinen omista ja oli turannu huonoa saumaa siihen liitoskohtaanTraktori_Mies kirjoitti:Ei olisi uskonu Valmetista
Ei meillä oo koskaa ollu mitää painoo 8550:pin peräs eikä se oo kertaakaa noussu. Maata, hietaa, suursäkkejä, turvetta ollaan sillä kuskattuSimulation kirjoitti:Ne on nämä valmetit perse ilmassa heti jos on eessä hieman kauhaa painavempaa tavaraa![]()
Pittää olla paino takana esim perälevy ja sit mennee jokin paikka rikki
Ei välttämättä olis tarvinnu, kun otettiin tuon jälkeen vielä muutama kauhallinen soraaSimulation kirjoitti:Ne on nämä valmetit perse ilmassa heti jos on eessä hieman kauhaa painavempaa tavaraa![]()
Pittää olla paino takana esim perälevy ja sit mennee jokin paikka rikki