Mulla on summer adventure card 1,mitä niillä oikeen tekee?Veke00 kirjoitti:Oisko jollain steamissa Summer Adventure Card 1 tai Summer Adventure Card 4? Sais multa vaihossa kolmosen ku mulla on niitä 2.
Ei aina voi voittaa, jos jimssillä ei oo varastossa ni pitää odotella valmistajalta niitä, et turhaan jimssiä syytät...Seteli kirjoitti:Tänään pitäs vesijäähykamojen olla Turussa jimmssillä. Eihän siinä mennytkään kuin kuukausi, kiitos jimms ja Ekwb
Lauantaina ilmeisesti porukat lähtee reissuun ja minä jään viikoksi yksin kotio
Jos jotain itte jimmssiltä tarviin nii paikan päälle hakemaanSeteli kirjoitti:Tänään pitäs vesijäähykamojen olla Turussa jimmssillä. Eihän siinä mennytkään kuin kuukausi, kiitos jimms ja Ekwb
Lauantaina ilmeisesti porukat lähtee reissuun ja minä jään viikoksi yksin kotio
Niillä saa hymiön ja level up. Vaihakko kolmoseen?Maattanee kirjoitti:Mulla on summer adventure card 1,mitä niillä oikeen tekee?Veke00 kirjoitti:Oisko jollain steamissa Summer Adventure Card 1 tai Summer Adventure Card 4? Sais multa vaihossa kolmosen ku mulla on niitä 2.
Niillä hymiöillä on arvoo sen 3cnt. Ja 2cnt menee veroihi eli sulle jää 1cnt siitäVeke00 kirjoitti:Niillä saa hymiön ja level up. Vaihakko kolmoseen?Maattanee kirjoitti:Mulla on summer adventure card 1,mitä niillä oikeen tekee?Veke00 kirjoitti:Oisko jollain steamissa Summer Adventure Card 1 tai Summer Adventure Card 4? Sais multa vaihossa kolmosen ku mulla on niitä 2.
Mää aijon kerätä loppuun. Tää on vähän sama asia ku ne boxit.Haxa kirjoitti:Niillä hymiöillä on arvoo sen 3cnt. Ja 2cnt menee veroihi eli sulle jää 1cnt siitäMaattanee kirjoitti:Mulla on summer adventure card 1,mitä niillä oikeen tekee?Veke00 kirjoitti:Oisko jollain steamissa Summer Adventure Card 1 tai Summer Adventure Card 4? Sais multa vaihossa kolmosen ku mulla on niitä 2.. Ite just tein sen ja iha turha ei siihe kyllä mennykkää ku 50cnt. Äänestä niit pelei nii sit saat niit erilaisia korttia, ite ainaki sain 3,7, ja 8. Mulle ei tullu samalaasia.
No voi voi, itellä aina kyllä toiminu touhut... On kuitenki sen kaliberin firma että näitä käy...Seteli kirjoitti:Entäpä jos jimms ei ole muistanutkaan tilata tuotteita ennekuin otin yhteyttä s-postilla..
9/10 mun kavereista jolla on kevari, niin niitten vanhemmat on ostanut ne niille vain siks koska niil ei o kesätöitä jolla ostaa. Mun iskä ei osta mulle kevaria joten raadan perse hiessä Agrissa saadakseni rahaa. Muutenkin mun kaverit saa kaiken mitä haluaa, koska ovat ainoita lapsia perheessä ja vanhemmat hyvä palkkasissa töissä. Eräskin ysi sai 15v täytettyään parinkytä tonnin mopoauton ja kun se täytti 16v se sai uuden 5 tonnia maksavan yamahan kevarin. Vitutaa tollaset ihmiset jotka saa aina kaiken mitä haluaa. Ja valittavat ettei o kesätöitä, VAIKKA EIVÄT OLE EDES HAKENEET. Vituttaa oikeesti tollaset ihmiset.Muhka kirjoitti:Meillä kaikki ajaa omaan piikkiin ja tekee kesätöitä että pystyy ostaa naftaa.
Älä kuule sinä tule yhtään vittuilemaan mulle. Sentakia mä oon kesätöissä että mä saisin rahaa ja työkokemusta jotta elämäs olis helpompaa. Mä en oo samanlainen kykenemätön paskaläjä kun mun kaverit. Mä nyt vaan kerroin miten asian laita on, joten ei tartte tulla vittuilemaan mulle siitä mitä mä kirjottelen. Keskity sinä omiin asioihis älä muiden.Suomi mies kirjoitti:Mua vituttaa tommoset jotka valittaa kävsit koulus kunnolla ja hankkisit hyvä ammatin niiin ei tarviis valittaa... Mun puolesta hyvä ku vaan hemmottelevat iteppähä päättävät mihi rahasa pistävät.
Sanoo jätkä nelosen keskiarvolla. Itsellä 8,8 Ja yhteenkään en kokeeseen en lukenu.Suomi mies kirjoitti:Mua vituttaa tommoset jotka valittaa kävsit koulus kunnolla ja hankkisit hyvä ammatin niiin ei tarviis valittaa... Mun puolesta hyvä ku vaan hemmottelevat iteppähä päättävät mihi rahasa pistävät.
Mulla sama homma. Mää keräsin 3 vuotta rahaa että sain mopon. Ja kesätöissä käyn. Eräs mun kaveri on ollu koko kesän kotona ja sai vasta äitiltään 1k jotta se kokos koneen. Mää oon keränny kauan rahaa tohonki masiinaan. Mutta mikäs siinä, mua ei ne jaksa vituttaa. Eläkööt elämäsä äitisä helmoissa jos niin on.Valtra655 kirjoitti:9/10 mun kavereista jolla on kevari, niin niitten vanhemmat on ostanut ne niille vain siks koska niil ei o kesätöitä jolla ostaa. Mun iskä ei osta mulle kevaria joten raadan perse hiessä Agrissa saadakseni rahaa. Muutenkin mun kaverit saa kaiken mitä haluaa, koska ovat ainoita lapsia perheessä ja vanhemmat hyvä palkkasissa töissä. Eräskin ysi sai 15v täytettyään parinkytä tonnin mopoauton ja kun se täytti 16v se sai uuden 5 tonnia maksavan yamahan kevarin. Vitutaa tollaset ihmiset jotka saa aina kaiken mitä haluaa. Ja valittavat ettei o kesätöitä, VAIKKA EIVÄT OLE EDES HAKENEET. Vituttaa oikeesti tollaset ihmiset.Muhka kirjoitti:Meillä kaikki ajaa omaan piikkiin ja tekee kesätöitä että pystyy ostaa naftaa.
No kummallahan on enemmän vapaa-aikaa? Toiset voi mennä viikoksi mökille tai ulkomaille. harrastaa .Suomi mies kirjoitti:Niin mutta missä vaiheessa oon valittanu siitä että kavereitten vanhemmilla on menempi rahaa?
Jätkä kolaamas parsia nii mää vesihiihtämäs mökillä.Suomi mies kirjoitti:Mää tykkään työn teosta.