On mulla kolmetoistane ollu sen julkasusta...Casemx120 kirjoitti:Koska nää oot fs ostan :Dd
Jaa, en tinnykkään et oo pelannu vaa?Killerhangar kirjoitti:On mulla kolmetoistane ollu sen julkasusta...Casemx120 kirjoitti:Koska nää oot fs ostan :Dd
Oha sillä blogikin ollu...Casemx120 kirjoitti:Jaa, en tinnykkään et oo pelannu vaa?Killerhangar kirjoitti:On mulla kolmetoistane ollu sen julkasusta...Casemx120 kirjoitti:Koska nää oot fs ostan :Dd
Kyl mul alkaa ainaki tukki liikkumaa jo näppärästi hiirelläkin.xJaSeVe kirjoitti:Forest modin/mapin testailua. Melekolailla vaikeeta ainaki hiirellä, millä te ootte pelaillu tätä?
Mod hosterissa taisi tulla vastaan.ojalaaki kirjoitti:Mistäs juuperin merssu, tarttis saaha asiallinen työrönttä vai onko oman pajan tuotoksia?
Kiiitän!juuperi kirjoitti:Mod hosterissa taisi tulla vastaan.ojalaaki kirjoitti:Mistäs juuperin merssu, tarttis saaha asiallinen työrönttä vai onko oman pajan tuotoksia?
Millä sait nopeutettua?nakkimursu kirjoitti:Tulis jo moto, melko työlästä isommalla hakkuulla lajitella puut ajoa varten. Kuormaajaki rupes toimimaa huomattavasti paremmi kun pisti 158% nopeudeksi, kourankääntökin toimii jo vähän sinne päin kuin oikeella koneella.
Näppäimistön reunasta + ja - merkeistä voit säätää kuormaimen nopeutta.konemies00 kirjoitti:Millä sait nopeutettua?nakkimursu kirjoitti:Tulis jo moto, melko työlästä isommalla hakkuulla lajitella puut ajoa varten. Kuormaajaki rupes toimimaa huomattavasti paremmi kun pisti 158% nopeudeksi, kourankääntökin toimii jo vähän sinne päin kuin oikeella koneella.
Mistä volvo?Natikkakuski kirjoitti:Forstmodin hakkuria tullu nussittua ei vaa tykkää musta, siitä kuvia sitte joskus, mutta muutama vanha kuva sitte.![]()
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... vo#p592063Dual_power kirjoitti:Mistä volvo?Natikkakuski kirjoitti:Forstmodin hakkuria tullu nussittua ei vaa tykkää musta, siitä kuvia sitte joskus, mutta muutama vanha kuva sitte.![]()