Nooh, kyllähän se ihan pelattava oli, mutta ei mikään päätähuimaavakaan. Semmonen ihan perus.Vapo_ kirjoitti:Millanen oli?
Juu, kyllähän se siltäkin vähän tuntuu.valtra man kirjoitti:Taitaa olla niitä Agricultural Simulatoreiden lagibugi kavereita?
Mikäs peli mahtaa olla?Simppa kirjoitti:Maailman valloitus #1 Onnistui![]()
Mut eiks siin oo tarkotus enempi tappaa kaikki?MrErkka80 kirjoitti:Plague Inc: Evolved
Joo, kuis?Plowman kirjoitti:Mut eiks siin oo tarkotus enempi tappaa kaikki?MrErkka80 kirjoitti:Plague Inc: Evolved
Sun kuvassa lukee maailmanvallotus.Simppa kirjoitti:Joo, kuis?Plowman kirjoitti:Mut eiks siin oo tarkotus enempi tappaa kaikki?MrErkka80 kirjoitti:Plague Inc: Evolved
Valloitin maailman tappamalla kaikki, u know?Plowman kirjoitti:Sun kuvassa lukee maailmanvallotus.Simppa kirjoitti:Joo, kuis?Plowman kirjoitti:
Mut eiks siin oo tarkotus enempi tappaa kaikki?
Tehokkuushan on avain maailmanvalloitukseen. Kysy vaikka saksalaisilta. :dValloitin maailman tappamalla kaikki, u know?
Einy tarvi tossissaa ottaa heti... Viimeksi laitoin 10€ boxeihi puol vuotta sitte ja yhteensä oon laittanu boxeihi jtn 50€.Veke00 kirjoitti:Anteeksi kun laitoin. Olen oikeesti ylpee tuosta. Mitätöi vaan mun ilot. Köyhällä ei kato oo varaa ostaa boxeja satasella kerralla niinku haxoilla. Ei pitäs laittaa mitään kuvaa mistään josta on ylpee ku aina joku tulee mitätöimää sen.
En oo laittanu boxeihin muutaku kahen avaimen verran.Haxa kirjoitti:Einy tarvi tossissaa ottaa heti... Viimeksi laitoin 10€ boxeihi puol vuotta sitte ja yhteensä oon laittanu boxeihi jtn 50€.Veke00 kirjoitti:Anteeksi kun laitoin. Olen oikeesti ylpee tuosta. Mitätöi vaan mun ilot. Köyhällä ei kato oo varaa ostaa boxeja satasella kerralla niinku haxoilla. Ei pitäs laittaa mitään kuvaa mistään josta on ylpee ku aina joku tulee mitätöimää sen.