Mutta koulussa kaikki haukkuu uutta caterpillarin näppäinpuhelinta kun mulla on semmonen. Ja ei voi muuta kun kuunnella niitten puhelin nörttien vittuilua. Yhellä on kuuven saan euron puelin ja sen kanssa se elvistellee ja pellaa jottain vitun clash of claania. Ihan paskoja kaikki saatanan älypuhelimet kun isällä oli nokia lumia 620 ja se hajos kun tippu pöyvältä.McNoitti kirjoitti:No en kyllä oo itte kuullu kenenkää sellasta uutta näppäinpuhelinta kivikautiseksi haukkuvan, mutta kyllä vanhoja puhelimia, on ne älypuhelimia tai ei, niin kyllä joo.Konemies12 kirjoitti:Miksihän kaikilla on nykyään älypuhelimet? Perus näppäinpuhelimia haukutaan kivikautisiksi.
Ja ittelläkin on jo "kivikautinen" älypuhelin, ja näppäinpuhelinta käyttäisin kyllä mielelläni, mutta oma hyvä, Suomessa valmistettu Nokialainen hajotti mikkinsä, niin se on käyttökelvoton, ja ostin sitte uuden.
Ja ohan älypuhelimissa enemmän toimintoja sun muita ominaisuuksia, että en yhtää ihmettele, miksi "kaikilla" on älypuhelin.
Ei kyllä porukoilla ole, muutako mutsin työsuheluuri, eikä näillänäkymin tule.
Yleinen keskustelu (vapaa sana)
-
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

- Synchron
- Olen kiinnostunut: Miehistä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
.
Viimeksi muokannut Synchron, 04.10.2020 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Sää hajosit ku tipuit äitis pillusta....
Näppäinpuhelin toimii juu työpuhelimena. Mut kyl on vaa älypuhelin aivan loistava ku pitää liikkeessää kaikennäköstä tehdä... Navigaattori ja kaikki samassa, enne ois tarvinnu repun sille kaikelle tavaralle mikä nyt menee taskussa 5" koossa iha mukavasti... Ja toi puhelin nörttiys on samaa touhua tietokoneiden kanssa. Laitteet vaan eri ja ne on vähä kaistapäisempiä, etenki semmosten omenoiden käyttäjät....
Näppäinpuhelin toimii juu työpuhelimena. Mut kyl on vaa älypuhelin aivan loistava ku pitää liikkeessää kaikennäköstä tehdä... Navigaattori ja kaikki samassa, enne ois tarvinnu repun sille kaikelle tavaralle mikä nyt menee taskussa 5" koossa iha mukavasti... Ja toi puhelin nörttiys on samaa touhua tietokoneiden kanssa. Laitteet vaan eri ja ne on vähä kaistapäisempiä, etenki semmosten omenoiden käyttäjät....

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Synchron
.
Viimeksi muokannut Synchron, 04.10.2020 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Ootko sä mun kanssa samaa mieltä?Synchron kirjoitti:No vittu samaa mieltä! Heti ko koulu loppuu, alkaa nörtit soitteleman isseelle ja äiteelle, jotta mie on päässy koulusta!!!?!?!?! On se saatana, että pitää oikeen savonmurteella (millä lie) kirjottaa. Nokian perusruulin voittanutta ei oo, ja oon huomannu, että jiitu on aina puolustamassa uutta tekniikkaa.

-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
No hävittäkää nykysetkii pois ja siirtykää pullopostiin tai savumerkkeihin.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
No miks pitäs?Massey_man kirjoitti:No hävittäkää nykysetkii pois ja siirtykää pullopostiin tai savumerkkeihin.
Minä, enkä varmasti oo ainut.Ruzi kirjoitti:Kuka lähettää nykyään vielä tekstiviestejä?

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
No aika nykyaikasta tuommonen kun kännykkää käyttää, lankapuhelin ois aika kannattava ratkasu.

Muista millon ois viimeks ees lähettäny tekstiviestiä.Ruzi kirjoitti:Kuka lähettää nykyään vielä tekstiviestejä?

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Synchron
.
Viimeksi muokannut Synchron, 04.10.2020 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Se on se nykyajan nuoriso. Jos ei oo älypuhelinta, niin ei oo elämää. Elikkä ei voi elää ilman puhelinta.

- Synchron
Sen verran vielä, kun ei oo like-nappia, +1Konemies12 kirjoitti:Se on se nykyajan nuoriso. Jos ei oo älypuhelinta, niin ei oo elämää. Elikkä ei voi elää ilman puhelinta.
-
Ois kyllä tarpeelliset ne like-napit.Synchron kirjoitti:Sen verran vielä, kun ei oo like-nappia, +1Konemies12 kirjoitti:Se on se nykyajan nuoriso. Jos ei oo älypuhelinta, niin ei oo elämää. Elikkä ei voi elää ilman puhelinta.

- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Juuri ehin yhen kirjottaa ja lähettää.Ruzi kirjoitti:Kuka lähettää nykyään vielä tekstiviestejä?

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
Mitä nämä "nykyaikaistuneet ihmiset" sitten käyttää tekstiviestien sijasta?

- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Linkkaisko joku jonku kunnollise ketsupi mikä ei oo mistää roska sivustolt, tuo mikä äsken oli asennettuna nii ei vittu mitä paskaa.. joku 2014... 
E: ^^ Ja wappia, kik messenger ja facebookkia ainaki ite käytän. Harvoin tekstareita.

E: ^^ Ja wappia, kik messenger ja facebookkia ainaki ite käytän. Harvoin tekstareita.
Viimeksi muokannut Matias, 08.06.2014 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Problem? Se että teikällä ny ei oo vaa varaa, ni voi voi...Konemies12 kirjoitti:Se on se nykyajan nuoriso. Jos ei oo älypuhelinta, niin ei oo elämää. Elikkä ei voi elää ilman puhelinta.
Ja Whatsapp/FB/Kik on pop...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
Kyllä olis varaa, mut otin semmosen puhelimen joka täyttää mun käyttö tarpeet. Ja ei käy kateeksi semmosia joilla on älypuhelin. ja ei kannata pilkata niitä joilla ei oo varaa.Killerhangar kirjoitti:Problem? Se että teikällä ny ei oo vaa varaa, ni voi voi...Konemies12 kirjoitti:Se on se nykyajan nuoriso. Jos ei oo älypuhelinta, niin ei oo elämää. Elikkä ei voi elää ilman puhelinta.
Viimeksi muokannut Konemies12, 08.06.2014 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Eiks äitees antanu iltamaitoa vai mikä o ku pitää nui valittaa?Konemies12 kirjoitti:Kyllä olis varaa, mut otin semmosen puhelimen joka täyttää mun käyttö tarpeet. Ja ei käy kateeksi semmosia joilla on älypuhelin.

-
En minä valita. Enkä minä juo mittään äitin iltamaitoja.Ruzi kirjoitti:Eiks äitees antanu iltamaitoa vai mikä o ku pitää nui valittaa?Konemies12 kirjoitti:Kyllä olis varaa, mut otin semmosen puhelimen joka täyttää mun käyttö tarpeet. Ja ei käy kateeksi semmosia joilla on älypuhelin.

- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Pirun vaikeeta on viestitellä ed. mainituilla sovelluksilla tyypeille joista ei tiedä kuin puhelinnumeron. Se käyttäjä joka saa mun whatsupilla ekana kiinni saa viisikymmentä euroa.Killerhangar kirjoitti:Problem? Se että teikällä ny ei oo vaa varaa, ni voi voi...Konemies12 kirjoitti:Se on se nykyajan nuoriso. Jos ei oo älypuhelinta, niin ei oo elämää. Elikkä ei voi elää ilman puhelinta.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Ruzi
- Moderaattori
Sä et kyllä tuu pärjää elämässäs josset kehityksen mukana ees HALUA/YRITÄ pysyä mukana.Konemies12 kirjoitti:En minä valita. Enkä minä juo mittään äitin iltamaitoja.Ruzi kirjoitti:Eiks äitees antanu iltamaitoa vai mikä o ku pitää nui valittaa?Konemies12 kirjoitti:Kyllä olis varaa, mut otin semmosen puhelimen joka täyttää mun käyttö tarpeet. Ja ei käy kateeksi semmosia joilla on älypuhelin.

-
Minä kyllä pysyn mukana ja mä tiiän sen saatanan hyvin.
Ja sulla se iltamaito on jääny juomatta.

- Ruzi
- Moderaattori
Ja millähä vitulla jossää et halua käyttää nykyajan välineitä? Tän su pointin ymmärtäs jos oisit 50-60luvulla syntyny mutta vittu 2000-luvulla syntyny itkee tälläsestä..Konemies12 kirjoitti:Minä kyllä pysyn mukana ja mä tiiän sen saatanan hyvin.