Tämä, paitsi että samalla luokalla mennään. Nyt nukkuu.Fini kirjoitti:Huomenna 4tunnin päevä koulusa sitte lauantaina hakee toikkari ja sitte ens syksynä 9.luokka alkaa uuesa luokkasa.Voisin jopa kiittää jumalaa koska ihanan pitkä kesäloma! :33
Kyllä näin on.Mikko kirjoitti:8:45 lähtä polkee koululle
Itehä en oo vieläkään saanu ladattua... Oli yöllä pätkässy sen latauksen melkeen heti ku rupesin nukkumaan.Dire kirjoitti:Mites teillä tuo bf3 pitikö tulla sähköpostiin joku vahvistuskoodi tai sarjanro? :3
Älä käytä työpöydältä. Battlelogista käyntiin.Dire kirjoitti:Mites teillä tuo bf3 pitikö tulla sähköpostiin joku vahvistuskoodi tai sarjanro? :3
Nyt siis mitä vittua??URSUSkuski kirjoitti:Vittu täällä näkyy upee perse mä haluun sitä.Antaspa se sitä paistavaa ees pikkasen hoo huu ahh huuuhhhh panolle.Katotaan ny pitää kysästä pillua siitä irtoo.Koppura saa kattoo, mutta ei kertoo katottavlle koska halut.
Ok.URSUSkuski kirjoitti:Vittu täällä näkyy upee perse mä haluun sitä.Antaspa se sitä paistavaa ees pikkasen hoo huu ahh huuuhhhh panolle.Katotaan ny pitää kysästä pillua siitä irtoo.Koppura saa kattoo, mutta ei kertoo katottavlle koska halut.
Pistä kuvia sitte tai videoo siitä perseestä ja jaa se meille.URSUSkuski kirjoitti:Vittu täällä näkyy upee perse mä haluun sitä.Antaspa se sitä paistavaa ees pikkasen hoo huu ahh huuuhhhh panolle.Katotaan ny pitää kysästä pillua siitä irtoo.Koppura saa kattoo, mutta ei kertoo katottavlle koska halut.
Kuhan aluks saahaan housut alas.Ja tissit näkyville.Ruzi kirjoitti:Pistä kuvia sitte tai videoo siitä perseestä ja jaa se meille.URSUSkuski kirjoitti:Vittu täällä näkyy upee perse mä haluun sitä.Antaspa se sitä paistavaa ees pikkasen hoo huu ahh huuuhhhh panolle.Katotaan ny pitää kysästä pillua siitä irtoo.Koppura saa kattoo, mutta ei kertoo katottavlle koska halut.
Mitä Redtuben livekameraa nä ooot kattomas?URSUSkuski kirjoitti:Kuhan aluks saahaan housut alas.Ja tissit näkyville.Ruzi kirjoitti:Pistä kuvia sitte tai videoo siitä perseestä ja jaa se meille.URSUSkuski kirjoitti:Vittu täällä näkyy upee perse mä haluun sitä.Antaspa se sitä paistavaa ees pikkasen hoo huu ahh huuuhhhh panolle.Katotaan ny pitää kysästä pillua siitä irtoo.Koppura saa kattoo, mutta ei kertoo katottavlle koska halut.