Mullaki on alkanu näkö huononeeTuppurainen kirjoitti:Näköni. En nää jumalauta vieläkään kunnolla. Saatana, ensikerralla juotan sen nesteen sille optikolle...

Mullaki on alkanu näkö huononeeTuppurainen kirjoitti:Näköni. En nää jumalauta vieläkään kunnolla. Saatana, ensikerralla juotan sen nesteen sille optikolle...
Likinäkö vai kaukonäkö?konemies12 kirjoitti:Mullaki on alkanu näkö huononeeTuppurainen kirjoitti:Näköni. En nää jumalauta vieläkään kunnolla. Saatana, ensikerralla juotan sen nesteen sille optikolle...
Meillä ei ois uutta.maon kirjoitti:Äiti viemässä väkisin kenkä ostoksille.
KaukonäköTuppurainen kirjoitti:Likinäkö vai kaukonäkö?konemies12 kirjoitti:Mullaki on alkanu näkö huononeeTuppurainen kirjoitti:Näköni. En nää jumalauta vieläkään kunnolla. Saatana, ensikerralla juotan sen nesteen sille optikolle...
Riippuu mistä ostaa.jiitu kirjoitti:No eikö tuossa just lue että kaukonäkö huonontunu? Ei siihen lukulasit auta.
Neljässä vuodessa 350e? Eihän sillä saa kun yhet lasit...
^Tää on mikä ihmetyttää tänään/yleisesti. Mua ihmetyttää miten sain luokan parhaan numeron lukematta.veke00 kirjoitti:Riippuu mistä ostaa.jiitu kirjoitti:No eikö tuossa just lue että kaukonäkö huonontunu? Ei siihen lukulasit auta.
Mutta ilahuttaa se että 50m aika parani sekunnilla.
Se myös ihmetyttää herraseni.Jonatha kirjoitti:^Tää on mikä ihmetyttää tänään/yleisesti. Mua ihmetyttää miten sain luokan parhaan numeron lukematta.veke00 kirjoitti:Riippuu mistä ostaa.jiitu kirjoitti:No eikö tuossa just lue että kaukonäkö huonontunu? Ei siihen lukulasit auta.
Mutta ilahuttaa se että 50m aika parani sekunnilla.
Mulla on jo lukulasit ja lukemaan pystyy hyvin mutta ei nää kauas.Tuppurainen kirjoitti:Ei se kamalaa ole, sä hankit vaan 3-5 € lukulasit, mulla meni rahaa silmälaseihin neljäs vuodes +350€ ja ihan turhaan nekin meni...
Antti97 kirjoitti:mua ihmetyttää noitte tuomareiden touhu suomi-venäjä finaalissa.
Yrittäny iskee humalassa vai kävelikö sillee suoraa?Valtra655 kirjoitti:Se että, eräs asiakas puhu mulle ja muille myyjille Agrissa seksistä.... Nasismyyjälle se puhu kestävyydestä.... Että sellasta....
Ihan selvänö se oli. Noi Agrin myyjät tunsi sen, mä en. Anto sellasen neuvon, että nuorena täytyy panna oikein olan takaa, ettei vanhana tuu puutetta.Valtra boy kirjoitti:Yrittäny iskee humalassa vai kävelikö sillee suoraa?Valtra655 kirjoitti:Se että, eräs asiakas puhu mulle ja muille myyjille Agrissa seksistä.... Nasismyyjälle se puhu kestävyydestä.... Että sellasta....