Mikä on Cads? AutoCADia meillä ainaki käytetääMatias kirjoitti:Kohta koululle päin taas. Cadsilla jatketaan piirtämistä. Illaks menis sit taas tyttöystäväl ku ei muutakaa tunnu täs olevan.

Mikä on Cads? AutoCADia meillä ainaki käytetääMatias kirjoitti:Kohta koululle päin taas. Cadsilla jatketaan piirtämistä. Illaks menis sit taas tyttöystäväl ku ei muutakaa tunnu täs olevan.
Mitenkäs noin myöhään vasta alkaa sun koulusMikko kirjoitti:Kahvia koulun alkaa vasta 12:15
Kyllä mulla ainakin ärsyttäis.rape kirjoitti:Nyt välitunti ja sit Ruotsia ja sitten vielä Biologiaa
Niin ja kun koulu alkaa 8.00 ja vielä kun huomenna on äikän koej.simoska kirjoitti:Kyllä mulla ainakin ärsyttäis.rape kirjoitti:Nyt välitunti ja sit Ruotsia ja sitten vielä Biologiaa
Cads on ohjelma jolla voi piirtää kuvioita työohjeisiin.Killerhangar kirjoitti:Mikä on Cads? AutoCADia meillä ainaki käytetääMatias kirjoitti:Kohta koululle päin taas. Cadsilla jatketaan piirtämistä. Illaks menis sit taas tyttöystäväl ku ei muutakaa tunnu täs olevan.
Onko sama? http://www.cads.fi/fiKillerhangar kirjoitti:Mikä on Cads? AutoCADia meillä ainaki käytetääMatias kirjoitti:Kohta koululle päin taas. Cadsilla jatketaan piirtämistä. Illaks menis sit taas tyttöystäväl ku ei muutakaa tunnu täs olevan.
Ha mulpa loppuki jo puol ykstoist.sutki kirjoitti:Mulla loppu jo 11 aikaan.
Admin kirjoitti:Konemies12 käyttäjän porttikielto olisi loppunut 8.5 eli huomenna normaalisti.suikero kirjoitti:Aah! Mä vuokraan stadionin.
Päätti kuitenkin multiaccoilla porttikiellon aikana tunnuksilla: suikero ja 1950.
Noh hän sai pidennetyn loman banaanisaarilla.
Nyt kahvin juontiin.
Monta kertaa oot laittanu jo tuon idean muistiin?Admin kirjoitti:ps. TuiZk1 kiitos tuosta kehitysideasta. Laitetaan se muistiin.