Kohta pitäisi lähteä käymään mummolassa Äitienpäivä kahvilla.

En kerro.Dire kirjoitti:Mikä se ets2 suomi foorumi oli?
Voi hitto, hurjaa mainostusta, jos kertoo kysyvälle jonkun nettisivun...Muhka kirjoitti:Ei saa mainostaa!!!
Hyvä huomio hermanni.veke00 kirjoitti:Firefoxi muuttunna.
Ton foorumin säännöissä lukee että ei saa kertoa nimeä tai mainostaa muutenkaan missään.Diesel Power kirjoitti:Voi hitto, hurjaa mainostusta, jos kertoo kysyvälle jonkun nettisivun...Muhka kirjoitti:Ei saa mainostaa!!!
Mozilla ny on muutenki ihan perseestä. Chrome on paras.Traktorimies_ kirjoitti:Hyvä huomio hermanni.veke00 kirjoitti:Firefoxi muuttunna.Paljon parempi, ku vanhempi versio.
Minä tykkää mozillasta.Verkku kirjoitti:Mozilla ny on muutenki ihan perseestä. Chrome on paras.Traktorimies_ kirjoitti:Hyvä huomio hermanni.veke00 kirjoitti:Firefoxi muuttunna.Paljon parempi, ku vanhempi versio.
Yhdyn verkun puheeseen.Verkku kirjoitti:Mozilla ny on muutenki ihan perseestä. Chrome on paras.Traktorimies_ kirjoitti:Hyvä huomio hermanni.veke00 kirjoitti:Firefoxi muuttunna.Paljon parempi, ku vanhempi versio.
Ei ne mun mielestä saa sinne mennä vieläkään, mitä olen kuullut niin tullimies/nainen aina ollut katsomassa kun tankista näytettä otettu.Diesel Power kirjoitti:Mistä lähin ne sinne on saanu mennä?Ainakin mitä oon kuullu, niin aina siellä on tullimies ollu tankkiin kattomassa..
Myökii käytii äske mummolassa ja ukki oli tavallisesti riehumassa pihalla kirveen kanssa.Admin kirjoitti:Kahvia juodaan.
Kohta pitäisi lähteä käymään mummolassa Äitienpäivä kahvilla.
Samoilla linjoilla.. no eiköhän tähänkin totu.McNoitti kirjoitti:Mä tykkäsin siitä vanhasta...![]()
Toivottavasti ne on pitäny Vistalla sen vanhemman.