Minkä kokonen suutin siulla Tuppurainen on ja onks putkessa kuria vai ei? Miulla vakiossa 95 suutin ja hyvin pelittää.
Pyh, miulta tuut vaan pösön hakemaan.Massey_man kirjoitti:Tuut kesällä ostamaan laatu ch racingin meikältä.
No perkele ku joku muu kerkesi ensin...XarioN kirjoitti:Ei tolla kyllä kolmea vuotta aja ilman vikoja, ja saat vähä tehäkki..Olisit hakenu vaan sen mun detsin..
90 suutin mulla ja kuri poistettu putkesta. Voisi kanssa katsoa sitä jännitteen säädintä... Mutta mulla on se Bilteman oravafiltteri, joka vaihtuu kesän alussa Pipecrossin filtteriin...Diesel Power kirjoitti:Eipä miulla oo tulppaa särkeny ikinä, vaikka sitä oonkin aina välillä vaihellu.
Minkä kokonen suutin siulla Tuppurainen on ja onks putkessa kuria vai ei? Miulla vakiossa 95 suutin ja hyvin pelittää.
No ei oo 92 vakio suutin. Olisko ollu 82 detsissä, ja vaihtelee vuosimallien välillä.Tele kirjoitti:Kui perkeleesti minarellit tarvii ainetta vakiona? jos kerta vakiona on 92 suutin nii eikö se sitä ainetta kulutakki vakiona aika reilusti. Itellä oli alkup. kai 78 ja aluks laitoin 86 mutta kun ryypyllä oli vaikutusta niin laitoin 90, ja nyt lähestulkoon tukehtuu kun ajosta laittaa ryypyn.
En oo muissa munaralleissa tavannu/kuullu et ois ollu nuin iso vakiosuutin, niin kuin miulla pösössäXarioN kirjoitti:No ei oo 92 vakio suutin. Olisko ollu 82 detsissä, ja vaihtelee vuosimallien välillä.Tele kirjoitti:Kui perkeleesti minarellit tarvii ainetta vakiona? jos kerta vakiona on 92 suutin nii eikö se sitä ainetta kulutakki vakiona aika reilusti. Itellä oli alkup. kai 78 ja aluks laitoin 86 mutta kun ryypyllä oli vaikutusta niin laitoin 90, ja nyt lähestulkoon tukehtuu kun ajosta laittaa ryypyn.
Onks siinä alussa o-rengas? Jos on, niin kokeile vaihtaa se.Mixeri kirjoitti:Mitähä tolle detsin putkelle tekis, ku vuotaa pakoaukon kohasta?
Tulppa on satasen jälkeen paskanruskea. Vakiona pitäisi tässä olla 82 suutin. Se hiukan röpöttää tyhjäkäynnil, mutta vähemmän kuin 100 suuttimen kanssaDiesel Power kirjoitti:Miulla vakiona jo isompi suutin (92).Onks siulla vakiona joku 82 tai 84? Jotain sitä luokkaa tais olla vanhemmissa pösöissä vakio suutin. Miltäs se tulppa näyttää vaikka 100km ajamisen jälkeen? Ja mimmonen käynti on, booaako va röpöttääkö vai tekkeekö mittään? Ryypyllä ajaessa tasasella/ylämäkeen vaikutusta?