Toinen kyssäri: Onkos giantsissa mahdollista saada omia juttuja liikkumaan pelissä. Teen parsinavettaa ja ruokintapöydälle Alfa devaltin rehunjakovaunua. Saisinkohan sen mitenkään liikkeelle?
Oliskohan kellään apuja näihin mun kysymyksiin?

Kiitos vastauksista! Kovasti pyydetään siirtymään peliplaneetan foorumista tänne, jossa aina melkein sait vastauksen ongelmiisihepa kirjoitti:Olen saanut rakennuksia peliin, mutta kävellä saa päin seiniä ja läpi menee. Mikähän mulla on jäänyt tekemättä, kun olen siirtänyt tekeleen ketsupista giantsiin.
Toinen kyssäri: Onkos giantsissa mahdollista saada omia juttuja liikkumaan pelissä. Teen parsinavettaa ja ruokintapöydälle Alfa devaltin rehunjakovaunua. Saisinkohan sen mitenkään liikkeelle?
Oliskohan kellään apuja näihin mun kysymyksiin?
Omia tekeleitä ei saa liikkumaan pelissä ilman skriptausta, enkä tiedä onnistuuko niinkään kunnolla.hepa kirjoitti:Olen saanut rakennuksia peliin, mutta kävellä saa päin seiniä ja läpi menee. Mikähän mulla on jäänyt tekemättä, kun olen siirtänyt tekeleen ketsupista giantsiin.
Toinen kyssäri: Onkos giantsissa mahdollista saada omia juttuja liikkumaan pelissä. Teen parsinavettaa ja ruokintapöydälle Alfa devaltin rehunjakovaunua. Saisinkohan sen mitenkään liikkeelle?
Oliskohan kellään apuja näihin mun kysymyksiin?
FruitUtil.registerFruitType
Description
Adds a new fruit type to the game. You first have to add new foliage layers to the map i3d which represent your foliage. There is a naming convention for the several layers:
-<name>: The default fruit layer
-<name>_cut_short: The layer which represents short, cut fruit. This is placed after having cut the fruit with the combine or mower
-<name>_cut_long: The layer which represents the long cut fruit. This is placed by the mower and the tedder.
-<name>_windrow: The layer which represents the windrows. Either placed by the windrower, or the combine
Definition
function FruitUtil.registerFruitType(string name, bool needsSeeding, bool allowsSeeding, bool hasStraw, int minHarvestingGrowthState, float pricePerLiter, float literPerQm, float seedUsagePerQm, float seedPricePerLiter, string hudFruitOverlayFilename)
Arguments
string name Names of the foliage layers in the map i3d
bool needsSeeding Do we need to seed after we have cut the fruit?
bool allowsSeeding Is it possible to seed this fruit type?
bool hasStraw Is there a straw layer (must be named <name>_windrow)? If true, the combines drop straw, otherwise tehy use the chopper
int minHarvestingGrowthState The minimum growth state the fruit needs to have to be cut.
float pricePerLiter Default price per liter of fruit when sold.
float literPerQm Number of liters you get per qm.
float seedUsagePerQm Number of liters of seed per qm you need when seeding.
float seedPricePerLiter Price of seed per liter.
string hudFruitOverlayFilename Filename of the overlay texture, displayed on the hud (trailer fill type, seed selection). Note: currently this must be absolute, or relative to the game.exe. Use Utils.getFilename if you want to use this for a file located in your mod.
Olisko tästä apua?akiky kirjoitti:Toi scriptaus olis kyllä kiva oppia. Ei kellään sattuis olemaan tietoa mistään lontoolaisesta oppaasta aiheeseen.
Ohjelmointi on muuten tuttua, mutta täytyis tietää mitä kieltä pitäis kirjottaa.
Näyttää vähän suppealle. Täytyy huomenna kahtella vähän paremmin kun on taas turhanpäivästä aikaa.Motokuski kirjoitti: Olisko tästä apua?
Unohdit ehkä käynnistää ne? Tai olla entteri tua numeronäppäimistössä jolla sai käyntiin.moikka13 kirjoitti:Miten saan vallut toimii kyl ne peliin tulee mut mulla se jää sit siihen ja mihinkään ei pääse helppiä! :evil: :evil:
ei tietääkseni kenelläkään täällä ole sitä maksullistahepa kirjoitti:Kokeilin tekemälläni laakasiilolla, josta maalasin molemmin puolin seinät ja puuteita ilmenee. Kuinkahan tässäkin foorumissa traktoreita tekevät saavat onnistumaan ja ei näytä olevan vastaavia ongelmia. Onkohan heillä käytössään Google SketchUp 7 pro versio, joka on maksullinen.
Takalanaa tehdessäni osa seinistä ei toiminut kun ne maalasi toiselta puolelta ja osa toimi vain silloin kun ne maalasi toiselta puolelta. siihen saa kyllä aikaa valitettavasti kulumaan, että kaikki toimii.hepa kirjoitti:Kokeilin tekemälläni laakasiilolla, josta maalasin molemmin puolin seinät ja puuteita ilmenee. Kuinkahan tässäkin foorumissa traktoreita tekevät saavat onnistumaan ja ei näytä olevan vastaavia ongelmia. Onkohan heillä käytössään Google SketchUp 7 pro versio, joka on maksullinen.