<<Kiitokset N141H
 <<Kiitokset N141H

kyl se viimeistää kesälomalle julkastaa, näin mie ainaki uskosin.
 kyl se viimeistää kesälomalle julkastaa, näin mie ainaki uskosin.  Jos kerta melkei kaks kuukautta mennee vielä testaamiseen...
 Jos kerta melkei kaks kuukautta mennee vielä testaamiseen...  

<<Kiitokset N141H
 <<Kiitokset N141H

Sama, muuta en odotakkaan, täytyy vaan toivua et pyörii koneella.artturijay kirjoitti:Tätä modia ootan eniten

Eihä siitä iso pitäs tulla.7052 kirjoitti:Sama, muuta en odotakkaan, täytyy vaan toivua et pyörii koneella.artturijay kirjoitti:Tätä modia ootan eniten

Ei oo vaa viel jaossa.
 Ei oo vaa viel jaossa.

Kuis ni?opelman kirjoitti:oon näköjään antanut auttavan käteni tuohon voortiin

Hytti näyttäis ainanki opelmanin tekemältä..Valtra655 kirjoitti:Kuis ni?opelman kirjoitti:oon näköjään antanut auttavan käteni tuohon voortiin
Samaa kattelin, kannattaa opelman pistää tolle hepulle nyt viestiä jos sua haittaa se että sua ei mainita creduissa. Koska joskus se voi olla myöhäistäTraktorimies_ kirjoitti:Hytti näyttäis ainanki opelmanin tekemältä..Valtra655 kirjoitti:Kuis ni?opelman kirjoitti:oon näköjään antanut auttavan käteni tuohon voortiin

Foorumi forst modi julkasun jälkee aivan tukossa.Patu(FIN) kirjoitti:Forest modista pari kuvaa lisää.
 Screenshoteissa väh. pari sataa sivua pelkästä forst modista.
 Screenshoteissa väh. pari sataa sivua pelkästä forst modista.   No ei siinä, itekki kyl ootan tota.
 No ei siinä, itekki kyl ootan tota.   

|  | Lataa tästä... |