Sanos muuta onnistuin paskomaan paalinki keskelle pihaa.Konemies12 kirjoitti:Tää päevä on perseestä![]()
Winneri hajosiSuomi mies kirjoitti:Sanos muuta onnistuin paskomaan paalinki keskelle pihaa.Konemies12 kirjoitti:Tää päevä on perseestä![]()
Se kun ei osaa.Suomi mies kirjoitti:Sanos muuta onnistuin paskomaan paalinki keskelle pihaa.Konemies12 kirjoitti:Tää päevä on perseestä![]()
Ja tappara johtaa.valtra-mies1 kirjoitti:Omasta mielestä tää ei ollu ees mikään loma...Jonatha kirjoitti:Ois voinu olla pitempi loma...Advance173 kirjoitti:Huomenna kouluun.
Se ku pikku veli avannu muovit ja verkot mukana...maon kirjoitti:Se kun ei osaa.Suomi mies kirjoitti:Sanos muuta onnistuin paskomaan paalinki keskelle pihaa.Konemies12 kirjoitti:Tää päevä on perseestä![]()
Ois se kyl hajonnu muuteki ku piikki oli vinos.maon kirjoitti:Avaas ite nii ei muita tarvii syyttää.
Miks jaksat vinoo?Suomi mies kirjoitti:Ois se kyl hajonnu muuteki ku piikki oli vinos.maon kirjoitti:Avaas ite nii ei muita tarvii syyttää.
Sua vitutaa yhtä paljon kun muaJeppe kirjoitti:Voi helevetin helevetin jeesus perkeles. Testeissä kävi tälläne juttu..
Ja perjantaina pitääs muka lähtiä jo kisoohin.. Vittu kun vituttaa..
Niinkun muakin.Konemies12 kirjoitti:Sua vitutaa yhtä paljon kun muaJeppe kirjoitti:Voi helevetin helevetin jeesus perkeles. Testeissä kävi tälläne juttu..
Minua eniten, iha persepaska päivä ollu.maon kirjoitti:Niinkun muakin.Konemies12 kirjoitti:Sua vitutaa yhtä paljon kun muaJeppe kirjoitti:Voi helevetin helevetin jeesus perkeles. Testeissä kävi tälläne juttu..
Eikai mun kuva oo ollu jollain muulla?Tele kirjoitti:Se vituttaa kun nää käyttäjät laittavat allekirjoitukseen kuvan joka ollut joskus jollain muulla nii siinä sitte vahingossa kahtoo että joku toinen kirjoittanut. Ei niinku pysty etsimään uutta kuvaa. Tietenkin se on vaikea etsiä kun ei tiedä että jollakin on se joskus ollut, ei muuta.
Ei itteä ainaki Vapon kuva häirittee.Konemies12 kirjoitti:Eikai mun kuva oo ollu jollain muulla?Tele kirjoitti:Se vituttaa kun nää käyttäjät laittavat allekirjoitukseen kuvan joka ollut joskus jollain muulla nii siinä sitte vahingossa kahtoo että joku toinen kirjoittanut. Ei niinku pysty etsimään uutta kuvaa. Tietenkin se on vaikea etsiä kun ei tiedä että jollakin on se joskus ollut, ei muuta.
VITTU!jcb411ht kirjoitti:Kärpät hävis![]()
![]()
![]()
![]()
Okei sitten otan sen pois.Suomi mies kirjoitti:Ei itteä ainaki Vapon kuva häirittee.Konemies12 kirjoitti:Eikai mun kuva oo ollu jollain muulla?Tele kirjoitti:Se vituttaa kun nää käyttäjät laittavat allekirjoitukseen kuvan joka ollut joskus jollain muulla nii siinä sitte vahingossa kahtoo että joku toinen kirjoittanut. Ei niinku pysty etsimään uutta kuvaa. Tietenkin se on vaikea etsiä kun ei tiedä että jollakin on se joskus ollut, ei muuta.